Gå til innhold

Kvinner i 50 årene- Hvordan vil dere bli behandlet i sengen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurer på hvordan dere vil bli behandlet første gang dere skal ha sex med ny mann. La oss si du er fascinert,kåt og klar for sex. Dere har hatt flere hyggelige treff  ute og det ligger sex i luften. Vi har kysset litt forsiktig og du er ikke motvillig, Vi legger oss inn på nærmeste Hotel og kommer inn på rommet...Hva gjør jeg nå? Ser ikke for meg at vi river klærne av hverandre. Du er voksen å vet hva du vil...hva gjør jeg??

Anonymkode: 438f2...912

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså.... Nå er ikke jeg en kvinne på 50, men en mann på 50.

Det ER ingen mal på dette, situasjonen utvikler seg i nåtid, det som "fungerer" den ene gangen trenger ikke å fungere akkurat likedan neste gang.

Ta ting som det kommer så blir det som regel en god opplevelse for begge.

Å planlegge for mye resulterer som regel i det motsatte...

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke bare “ikke være uvillig”! Ta det som det kommer, kommuniser!! Snakk sammen. Det går fint! 

Anonymkode: 581fa...1df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bli «behandlet» på noe spesielt vis. Første gang sex er vel preget av kåthet og lyst. Og mange ganger har man mye bedre sex etterhvert.

Anonymkode: 90919...d51

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vil ha en mann som vet hva han skal gjøre.. så du er jo ille ute allerede 😅

Alle er forskjellige, jeg liker å få klærne revet av jeg. Du må lese kvinnen du er med, og stemningen dere mellom. 50 år gamle kvinner er like forskjellige som 20 år gamle kvinner.

Men jeg forventer altså en trygg mann som kan sine saker, man blir for gammel for de som ikke vet hvor klitoris er eller går inn tørt og kommer på tre jukk.

Anonymkode: 74177...d02

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh disse trådene der TS bare vil ha ideer til fantasiene sine. La nå vær å poste sånne tråder. Spør heller ei dame du vil ha sex med om hva hun liker hvis dere bli enige om å ha sex, da vel? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen alder i senga. Der er jeg tidløs, primitiv og nytende. 

Det som faller seg absolutt naturlig og lekent/nødvendig i situasjonen, og det viktigste hadde vært at han var i øyeblikket sammen med meg, og naturlig trygg, kåt, varm og like opptatt av at jeg hadde det deilig som ham og som jeg ville være andre vei. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.15):

Hei, Jeg lurer på hvordan dere vil bli behandlet første gang dere skal ha sex med ny mann. La oss si du er fascinert,kåt og klar for sex. Dere har hatt flere hyggelige treff  ute og det ligger sex i luften. Vi har kysset litt forsiktig og du er ikke motvillig, Vi legger oss inn på nærmeste Hotel og kommer inn på rommet...Hva gjør jeg nå? Ser ikke for meg at vi river klærne av hverandre. Du er voksen å vet hva du vil...hva gjør jeg??

Anonymkode: 438f2...912

Jeg kunne godt at vi rev av oss klærne men jeg liker også å vite hva hun ønsker og forventer. Da er det lettere å gi henne en god opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli sett og behandlet som det individet jeg er, ut fra de signalene jeg sender og de ønsket, lyster og behov jeg gir uttrykk for i den aktuelle situasjonen. Jeg er ikke "kvinne, 50" med standardisert bruksanvisning, hverken i senga eller andre steder.

Anonymkode: 61480...fed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung elsket jeg forspill, sex i timevis og masse klining osv, men etter at jeg ble eldre vil jeg egentlig bare rett på sak. Maks et par minutters forspill og deretter penetrering. 

Jeg liker litt kjappe knull, helst ikke lenger enn 10 minutter, men det er viktig med kosen og praten etterpå.

Og så liker jeg å ha sex dagen etterpå også. Hvis mannen ikke klarer det, ønsker jeg i det minste noen kyss og masse gode klemmer. Ellers føler jeg meg bare brukt. Unntaket er hvis han er nødt til å gå veldig tidlig og har dårlig tid, da holder det med et lite kyss på kinnet.

Anonymkode: 97a59...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En selvsikker og litt pågående mann som også er fintfølende. 

Anonymkode: 5d24e...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bli behandlet litt røft der mannen tar styringen, bruker god tid og ikke virker usikker eller for egoistisk. Ønsket det samme da jeg var 20 forresten. Han må gjerne fortelle hvor deilig jeg er, uten at det blir sukkersøtt. 

Anonymkode: e50c9...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en mann går all inn for at totalopplevelsen skal bli bra, øker sjansene for gjensynsglede❣️
Jeg vil ikke si jeg bare har hatt flaks, men jeg har nesten ikke hatt ONS..

Behandlingen dreier seg ikke bare i sexen, men hvordan hun blir behandlet før og etter sexen.
Aftercare med omtanke med å ringe i ettertid, og spør hvordan hun har det.. har blitt til lange samtaler🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...