AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Skrevet 23. oktober 2024 Jeg vill vite når de som eier bygget skal teste brannalarmene så jeg kan passe på hunden. Det hadde vært krise om han som er nervøs var aleine hjemme i buret når det skjer. Jeg tror de synes jeg er vanskelig som har sagt i fra om ting før ( at de ikke kan komme inn hver mnde og når vannet ikke funket i flere dager når de sa noen timer ) Anonymkode: 38e27...bea
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Skrevet 23. oktober 2024 Er det innafor og spør de om de kan gi beskjed på forhånd nestegang? Var bare flaks jeg var hjemme får jeg kom just hjem rett før Anonymkode: 38e27...bea
Snublefot62 Skrevet 23. oktober 2024 #3 Skrevet 23. oktober 2024 Tja. Det er ikke urimelig å bli varslet ved test nei. Men det høres samtidig ut til at du enten må jobbe med hundens trygghet hjemme eller din overdreven overbeskyttende oppførsel ovenfor hunden. 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Skrevet 23. oktober 2024 Snublefot62 skrev (23 minutter siden): Tja. Det er ikke urimelig å bli varslet ved test nei. Men det høres samtidig ut til at du enten må jobbe med hundens trygghet hjemme eller din overdreven overbeskyttende oppførsel ovenfor hunden. Hunden er trygg hjemme men har sykdom som gjør han mer nervøs. Men nå vill jeg si at ingen hunder burde være aleine hjemme i bur mens sånne testes 😅 vill heller ikke kalle det overbeskyttende å ville passe på hunden ikke sitter fast under en brannalarm som skriker Anonymkode: 38e27...bea 1 2
Snublefot62 Skrevet 23. oktober 2024 #5 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hunden er trygg hjemme men har sykdom som gjør han mer nervøs. Men nå vill jeg si at ingen hunder burde være aleine hjemme i bur mens sånne testes 😅 vill heller ikke kalle det overbeskyttende å ville passe på hunden ikke sitter fast under en brannalarm som skriker Anonymkode: 38e27...bea Skjønner. Men i utganspunktet så bør tester varsles om. Har dere et styre? Utleier firma eller noe?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #6 Skrevet 23. oktober 2024 Planlagte tester burde kunne varsles om, men alt er ikke nødvendigvis så planlagt - eller en test (uten at det trenger å bety en faktisk brann). Anonymkode: 2997c...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå