Gå til innhold

Fortsatt ganske trøtt etter periode med lite søvn. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele forje uke slet jeg ekstremt med søvn. Jeg sov kanskje 3-4 timer om natta. Lå leeeeenge våken. Men i helgen sov jeg greit med tanke på antall timer, men en del ekle drømmer og oppvåkning, men sånt kan jeg leve med. De 2 siste nettene har jeg også sovet greit, bedre enn på en stund. Jeg byttet soverom, og må si det har hjulpet litt. Da jeg forbinder andre plassen nå med en dårlig plass. Men til tross for god søvn de to siste nettene, så er jeg fortsatt trøtt på dagtid. Men jeg sover ingenting, jeg holder meg våken og lever med det for å kunne sove om natta. Men er det vanlig? Tar det litt tid for kroppen å hente seg inn igjen etter en periode med søvnmangel?

Anonymkode: 9cf49...c9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymkode: 9cf49...c9b

Skrevet

Det er ikke uvanlig å føle seg trøtt på denne tiden av året uansett hvor mye eller lite søvn man får.

Anonymkode: 6069f...ea8

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fremdeles trøtt 11 år etter nattevåk med yngstemann. Jeg tror så absolutt trøttheten kan vedvare.

Jeg tenker som så at du muligens ikke har så mye dyp søvn som du trenger. Eller at du ikke har riktig mengde av de ulike søvntypene. Da vil man oppleve å bli trøtt, selv om man har sovet de timene man skal og bør.
Det er muligens litt spesielt om det har vart så kort, men søvnapnè fører til trøtthet, selv om man tror man har sovet godt.

Anonymkode: df1a9...860

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...