Missbumblebee Skrevet 28. februar 2006 #21 Skrevet 28. februar 2006 Vestfold er fylket med høyst andel Frp-velgere, det burde jo si sitt. Bare du har fin nok hage (men ikke finere en naboene), blir du nok tatt godt imot i Vestfold. Ja, jeg har bodd der, og skal aldri flytte tilbake. det er ikke uten grunn de har fått snobbestempel, og jeg merket det så til de grader at jeg aldri ble akseptert siden jeg ikke passet inn i den småborgerlige drømmen ← HÆ? Hvor i allverden bodde du hen? Nabo med Hagen eller?? Kan ikke si at jeg har opplevd noe sånt her gitt, selv om jeg er innflytter, overhodet ikke sympatiserer med Frp, og hagen min ser ut som et katastrofeområde.. Nei, jeg har bare positive ting å si om vestfold, her blir jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #22 Skrevet 28. februar 2006 har bodd i sandefjortd og tønsberg.. Synes det er lettest å bli kjennt med folk i tønsberg.. ang bomringen, så kjøper man jo bare autobrikke om man blir boende der.. Skulle jeg flytte nedover igjen ville det nok blitt tønsberg
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #23 Skrevet 28. februar 2006 Vi vurderer å flytte etterhvert... Vurderer bl.annet Vestfold, feks Sandefjord, Tønsberg. Er det noen som kan anbefale steder? Det vi syns er viktig er at det er et større sted, gjerne by, gode jobbmuligheter, bra miljø for barn/gode skoler, bra med fritidsaktiviteter etc. Gjerne at det er en "pen" by rent estetisk ← Hva kan du jobbe med? DET er vesentlig? Og hvorfor ikke velge en større del av Norges vakre land hvis du først skal ta steget uten å tenke på familietilknytning? Vi har et vakkert og langstrakt land med mange små og større byer mede flotte mindre og større bygder i umiddelbar nærhet... Og det er som regel lettere å få jobb der også fordi de fleste tenker på å flytte til storbyen, de vil leve urbant.. Men vi lever urbant andre steder også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå