Gå til innhold

Tissetrengt, smerte, kvalme og ingen mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Søker råd her, for å høre om dere har erfaring/kjenner dere igjen. :) 

Jeg har de siste to ukene hatt følelsen av å måtte tisse hele tiden, med smerter nederst  i magen. Har også vært kvalm og kald/klam, og smerte bak ryggen nederst til venstre når jeg bøyer meg fremover. Jeg bruker alltid å få mensen hver mnd, men nå har jeg ikke hatt mensen på 2 mnd. Har tatt to graviditstester, men de er negativ.

Jeg har gått på antibiotika, og det hjelper litt, men jeg er fortsatt ikke bra (er på runde nr 2 med antibiotika nå). Har hatt urinveisinfeksjon før, men dette føles noe annerledes ut. Og jeg pleier ikke miste mensen når jeg har det. 

Jeg har vært to ganger til legen de siste ukene, og må sikkert tilbake. Har tatt to urinprøver. Lurer på om jeg burde ta ultralyd, eller har dere andre forslag? Synes det er så rart at mensen ikke kommer, og rart at antibiotikaen ikke har fungert bedre.

Ønsker gjerne å høre råd/erfaring fra dere som hadde samme symptomer som meg. 

Anonymkode: 6930d...2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinveisinfeksjon?

Anonymkode: 9033d...2fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Urinveisinfeksjon?

Anonymkode: 9033d...2fe

Leste du HI i det hele tatt?

Har du avf som før, eller er noe endret der?

Anonymkode: 6cb77...3a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!

Søker råd her, for å høre om dere har erfaring/kjenner dere igjen. :) 

Jeg har de siste to ukene hatt følelsen av å måtte tisse hele tiden, med smerter nederst  i magen. Har også vært kvalm og kald/klam, og smerte bak ryggen nederst til venstre når jeg bøyer meg fremover. Jeg bruker alltid å få mensen hver mnd, men nå har jeg ikke hatt mensen på 2 mnd. Har tatt to graviditstester, men de er negativ.

Jeg har gått på antibiotika, og det hjelper litt, men jeg er fortsatt ikke bra (er på runde nr 2 med antibiotika nå). Har hatt urinveisinfeksjon før, men dette føles noe annerledes ut. Og jeg pleier ikke miste mensen når jeg har det. 

Jeg har vært to ganger til legen de siste ukene, og må sikkert tilbake. Har tatt to urinprøver. Lurer på om jeg burde ta ultralyd, eller har dere andre forslag? Synes det er så rart at mensen ikke kommer, og rart at antibiotikaen ikke har fungert bedre.

Ønsker gjerne å høre råd/erfaring fra dere som hadde samme symptomer som meg. 

Anonymkode: 6930d...2a2

Noen av symptomene du beskriver høres jo ut som Toxic shock syndrome. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...