AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #1 Del Skrevet 23. oktober 2024 Vi har liten plass på kjøkken som skal renoveres, og jeg vurderer å redusere plassen til oppvaskmaskinen slik at det blir plass til en større skuffeseksjon (40 vs 60 cm). Vi er en voksen med 3 barn annenhver uke, der eldste flytter om et par år. Anonymkode: 045e6...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg bor alene og valgte 45cm da jeg pusset opp. Hadde 60cm tidligere, og den måtte jeg ofte kjøre med halvfull maskin, siden jeg ikke rakk å fylle opp maskinen før det begynte å lukte. Har heller ikke 100 glass og fat, så gikk gjerne tom før maskinen ble full. Kokkekniver og gryter vasker jeg for hånd. Ventilatorfilter går ikke i maskinen, det er litt kjedelig. De få gangene jeg har selskap/fest må jeg kjøre maskinen flere ganger på rad. Hvis du har mye service, ikke vasker kniver og panner for hånd, og mange gjester ofte, er sikkert 60cm lurt. Anonymkode: 8f05c...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 To voksne og tre barn?? Jeg er alene og synes det er for lite. Kjører maskina hver dag etter middag. Anonymkode: 4b5ca...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hadde ikke gått hos oss. Anonymkode: 5cafb...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 23. oktober 2024 #5 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det er hybelstørrelse og passer ikke en familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #6 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvis du velger en med bestikkskuff øverst, holder det i massevis, da er det plass til minst 8 kuverter i nederste skuff. Anonymkode: 39ef3...d4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #7 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): is du har mye service, ikke vasker kniver og panner for hånd, og mange gjester o *Servise. Anonymkode: 8f05c...642 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): To voksne og tre barn?? Jeg er alene og synes det er for lite. Kjører maskina hver dag etter middag. Anonymkode: 4b5ca...492 Én voksen og tre barn annenhver uke. Anonymkode: 045e6...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Holdt fint for oss som er en voksen og to små i den gamle leiligheten, men ettersom jeg hater å vaske opp og kjører stort sett alt i maskinen så er det greit å ha stor 😄 Det var ikke verre enn at jeg kjørte en egen maskin med støre gryter ol. Maskinen på hytta er så stillegående at det ikke plager oss at den går selv om den er tre meter unna stua, den er 45. Støtter bestikkskuff så det blir litt mer plass nede. Anonymkode: 44d55...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det kommer an på hvordan dere spiser, og hvor mye dere gidder vaske opp på forhånd. 45cm maskin tar 10 kuverter. Så hvis dere spiser to måltider hjemme hver dag, og vasker kasseroller og utstyr for hånd, så funker det så lenge dere kjører en maskin hver eneste dag. Og at dere har benkeplass nok til resterende oppvask dersom dere har besøk til middag og glemmer sette på maskinen etter frokost/lunsj. Er dere vant med å ta nye glass/kopper hver gang dere skal ha noe å drikke? Jeg synes det er digg å kunne lage en god middag fra bunnen av med flere kasseroller og boller, og ha venner på middagsbesøk, og sette ting rett i maskinen fremfor å stable på benken. Men så hater jeg at det står oppvask på benken eller i kummen også da. Anonymkode: fcd80...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #11 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det går nok fint. Du kan jo alltids kjøre den to ganger om det er veldig mye oppvask. Vi bruker alltid hurtigprogram 70 grader og det tar bare 1,5 time så da rekker du fint to runder på ettermiddag/kveld om det trengs når du har barna. Anonymkode: 2f151...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå