Gå til innhold

For mange sexpartnere for en kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La meg gjette, en seriøs mann har aldri vært interessert i deg noen sinne?

Anonymkode: 4d707...d74

Jeg er bare gift men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Jeg er bare gift men....

Ingen sjanse for at du har en mann som respekterer deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Max 3, helst jomfru.

Selv om jeg har høy libido har jeg ingen interesse for kvinner som ikke er "ordentlige".

Familiekjære og dydige kvinner er det vakreste som fins på jorden.

Jomfru på 50? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 787e9...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ateist men ellers takk.

Promiskuitet i alle former er den minst attraktive kvaliteten en kvinne kan ha.

Så du er også jomfru, ikke sant?

Anonymkode: 787e9...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.18):

Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her.

Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? 

Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. 

Personlig så ligger grensa mi på ish 5. 

Anonymkode: e0af1...e18

Hvis en voksen person kun har hatt 5 sexpartnere hadde jeg lurt på hvorfor 😳 Men det betyr ikke at det er en dealbreaker.

Har ikke noe egentlig øvre tall, men snakker vi flere hundre begynner det jo å skurre litt.

Aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med, for alt jeg vet kan det være bare 5, eller flere hundre. Han aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med heller - det er 30, hvorav 29 av dem mellom 16-30 år og 1 de siste 15 årene (mannen min).

Anonymkode: 6a7e6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis en voksen person kun har hatt 5 sexpartnere hadde jeg lurt på hvorfor 😳 Men det betyr ikke at det er en dealbreaker.

Har ikke noe egentlig øvre tall, men snakker vi flere hundre begynner det jo å skurre litt.

Aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med, for alt jeg vet kan det være bare 5, eller flere hundre. Han aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med heller - det er 30, hvorav 29 av dem mellom 16-30 år og 1 de siste 15 årene (mannen min).

Anonymkode: 6a7e6...a6b

Kanskje han ikke hadde vært mannen din, om han visste hvor mye du hadde ligget rundt før ham 😘

Anonymkode: 9b088...867

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje han ikke hadde vært mannen din, om han visste hvor mye du hadde ligget rundt før ham 😘

Anonymkode: 9b088...867

Det er jo gjerne derfor så mange føler akkurat dette, det å være åpen om denne delen av livet sitt, er for privat og noe ingen har noe med. For det er jo selvsagt en helt harmløs ting å være åpen om, om man ikke synes det er et problem eller kan bli oppfattet som et problem. 

Anonymkode: 78758...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke egentlig jeg har noen grense, men samtidig kan jeg ikke påstå at et høyt antall er tiltrekkende.. Jeg har aldri spurt, og heller aldri måtte fortalt, om antall sexpartnere. Er selv 45 år, og mistenker jeg er på rundt 10 stk, uten at jeg selv har oversikt (joda, jeg husker alle, så jeg KUNNE funnet ut av det, men det er liksom bare ikke nødvendig å ha kontroll på)

Anonymkode: 5f418...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen absolutt grense. Har uansett aldri spurt og aldri blitt spurt heller, så det er ikke sånn at jeg ville funnet ut av det uansett. Selv har jeg +/-15, så føler ikke jeg har noe jeg behøver å skamme meg over. Tviler på at kona har noe særlig fler da hun er vokst opp i konservativt muslimsk land og begynte å feste ganske sent i livet, så jeg unner henne all den erfaringen hun har.

For å være helt ærlig er ikke det å være veldig dydig og ordentlig en kvalitet jeg vektlegger spesielt høyt. Tvert imot synes jeg det er sexy med kvinner som har levd litt, vært litt "uanstendige" og tatt for seg... 🥰

Livet er for kort til å skulle ta alt så himla seriøst.

Anonymkode: 89316...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...