Rosalilje84 Skrevet 1. november 2024 #81 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 15.21): Liten heads up, incels er de gutta som surer seg fordi de aldri får pult. De andre får definitivt pult, men har altså preferanser vedr. hvor lett på tråden en potensiell kjæreste er. Anonymkode: 9b088...867 Men det blir komisk når de selv er like lett på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. november 2024 #82 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det forteller jo bare om ditt syn på sex, og at det ikke er noe spesielt i dine øyne. Ikke at det er noe galt med det. Anonymkode: 5ede8...988 Det er spesielt med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #83 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.18): Personlig så ligger grensa mi på ish 5. samme for meg. Maks 20,full stopp der. Anonymkode: 4c1f4...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #84 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 11.53): Og der kom incel-oppgulpet igjen. Nei, alle menn har mulighet til å ligge rundt bare de senker kravene lavt nok. Min eks har følgende utseende: 166 cm høy, 95 kilo, svært spesielle ansiktstrekk, blant annet feminin munn, pistrete hår/måne og røykeånde. Han lå rundt som bare det i sin singelperiode, bare han valgte svært uattraktive damer. Så fakta er at menn flest ikke har mulighet til å ligge rundt med SMELLVAKRE damer. Men alle menn har mulighet til å ligge rundt, hvis de velger overvektige, svært lite pene eller mye eldre damer. Anonymkode: 787e9...ed7 Nå har jeg bare bladd litt i tråden.. Jeg ville formulert meg på en annen måte, men ja, alle menn har muligheten til å ligge rundt dersom de faktisk vil det. Den der tankegangen om at det bare er de mest attraktive mennene som kan.. Det fremstår for meg som noe menn forteller seg selv fordi at de ikke får til noe hos de mest attraktive, mest pene, mest flottest damene. Jeg er utrolig lei av at det hele tiden skal nevnes gang på gang, som det er greit at menn skal få lov til å ha krav, skal få lov til å finne seg noen de liker, mens kvinner skal bare holde kjeft og smile dersom en mann ser i deres retning. Jeg har sluttet og syntes synd på menn som sier at de sliter med at de blir avvist gang på gang, fordi som jeg selv ser rundt meg, så er inntrykk jeg har er at mange menn har veldig urealistiske forventninger til hva de kan få og så blir sure fordi at det ikke går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #85 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.18): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 Jeg har aldri spurt om det og har aldri blitt spurt. Det er ikke noe jeg kommer til å nevne noe gang for noen, men det er veldig enkelt å se hvem menn som er relasjonsskadet på en eller annen måte - de unngår jeg De har også en tendens til å skryte av sin seksuelle erfaringer og tenker at jeg skal finne det sjarmerende, hyggelig og tro at de er en eller annen slags gud i senga. Nei takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #86 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 14.00): Leste nylig en forskningsartikkel hvor amerikanske forskere hadde funnet ut at sannsynligheten for missunelse og utroskap i et forhold går opp desto flere sex partnere man har hatt. Personlig har jeg kun ligget med folk jeg har vært "sammen" med. Så for min del ville jeg foretrukket at partneren min også hadde et relativt besjedent nummer, men tror helt ærlig ikke jeg er intressert i og vite det uansett. Anonymkode: 33ec1...feb Ut i fra hva jeg mener å huske om saken er at det går litt opp for både kvinner og menn, selv om en del menn prøver å rettferdiggjøre at de skal få lov til å ha seg med alt uten puls uten at det har noen form for betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #87 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.18): Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Anonymkode: e0af1...e18 Ingen fasit for min del. Jeg vil heller ikke vite slike detaljer om andres liv før meg. Anonymkode: 3b7de...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #88 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 11.51): Disse er så artige. Folk som liksom ikke husker hvor mange de har pult. Anonymkode: c1768...0d3 Jeg vet om utallige menn som ikke husker hvor mange de har ligget med og som forteller at de ikke vil kaste bort sine beste år på å være i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #89 Del Skrevet 2. november 2024 Blått skrev (39 minutter siden): Ut i fra hva jeg mener å huske om saken er at det går litt opp for både kvinner og menn, selv om en del menn prøver å rettferdiggjøre at de skal få lov til å ha seg med alt uten puls uten at det har noen form for betydning. Denne delen av menn tilhører en minoritet blant menn. Også er det kvinner som bruker dette som et argument for at de også skal være like bedriten. Det er faren ved generalisering, «alle menn vil bare pule, så da skal søren meg jeg også bare pule». Når faktum er at slik er det bare ikke. Saken forteller klart at man ser en økning blant kvinner og menn allerede fra sexpartner nr 5. Derfra øker den bare. Dette betyr ikke at alle med mange sexpartnere vil være utro i et forhold, men som ved at røyking øker sjansen for kreft, så øker altså antall sexpartnere sjansen for utroskap. Anonymkode: 78758...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #90 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Denne delen av menn tilhører en minoritet blant menn. Også er det kvinner som bruker dette som et argument for at de også skal være like bedriten. Det er faren ved generalisering, «alle menn vil bare pule, så da skal søren meg jeg også bare pule». Når faktum er at slik er det bare ikke. Saken forteller klart at man ser en økning blant kvinner og menn allerede fra sexpartner nr 5. Derfra øker den bare. Dette betyr ikke at alle med mange sexpartnere vil være utro i et forhold, men som ved at røyking øker sjansen for kreft, så øker altså antall sexpartnere sjansen for utroskap. Anonymkode: 78758...1b1 Du skriver faren med å generalisere, samtidig så generaliserer du alle som har hatt partnere over fem som om det er slags magisk grense og at alle mennesker fungerer på samme måte. Søtt. Utover det så syns jeg det er ganske nedlatende og stygt å sammenligne et forhold mellom to personer med røyking. Det hele vitner for meg om et ganske stygt syn på andre mennesker. Endret 2. november 2024 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #91 Del Skrevet 2. november 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Du skriver faren med å generalisere, samtidig så generaliserer du alle som har hatt partnere over fem som om det er slags magisk grense og at alle mennesker fungerer på samme måte. Søtt. Det søte her er jo måten du tolker det du leser på. Du kan prøve igjen. Men kan også forklare deg. Jeg gjengir hva denne artikkelen sa, som var at det øker fra 5 sexpartnere. Merk, jeg passer på å ikke generalisere ved å si at dette ikke betyr at alle med høyt antall sexpartnere kommer til å være utro. Også gir jeg til og med et eksempel, røyking. Ikke alle som røyker får kreft, men sjansen øker ved å røyke. Men noe sier meg at du fortsatt velger å stå på ditt likevel. Noe som gjør deg helt irrelevant i en saklig diskusjon. Men artig å lese hva som foregår i hodet ditt Anonymkode: 78758...1b1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #92 Del Skrevet 2. november 2024 Max 3, helst jomfru. Selv om jeg har høy libido har jeg ingen interesse for kvinner som ikke er "ordentlige". Familiekjære og dydige kvinner er det vakreste som fins på jorden. Anonymkode: 4d707...d74 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #93 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det søte her er jo måten du tolker det du leser på. Du kan prøve igjen. Men kan også forklare deg. Jeg gjengir hva denne artikkelen sa, som var at det øker fra 5 sexpartnere. Merk, jeg passer på å ikke generalisere ved å si at dette ikke betyr at alle med høyt antall sexpartnere kommer til å være utro. Også gir jeg til og med et eksempel, røyking. Ikke alle som røyker får kreft, men sjansen øker ved å røyke. Men noe sier meg at du fortsatt velger å stå på ditt likevel. Noe som gjør deg helt irrelevant i en saklig diskusjon. Men artig å lese hva som foregår i hodet ditt Anonymkode: 78758...1b1 Hvilken artikkel? Det er ikke linket til noe artikkel i hovedinnlegget Det som er relevant i saklige diskusjoner er jo å dra frem kilder dersom du skal være så bastant som du er. At du sier SAKEN ER AT.. betyr hva da? Jeg kan si det også. Saken er at himmelen er grønn, saken er at sånn er det bare fordi jeg har bestemt det. Sånne tullete påstander som det gjør deg helt irrelevant i en saklig diskusjon, men samtidig så skjønner jeg hvorfor kvinner dominerer i høyere utdanning nå om dagen om dette er nivået på menn... Endret 2. november 2024 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #94 Del Skrevet 2. november 2024 Blått skrev (2 minutter siden): Hvilken artikkel? Det er ikke linket til noe artikkel i hovedinnlegget Det som er relevant i saklige diskusjoner er jo å dra frem kilder dersom du skal være så bastant som du er. At du sier SAKEN ER AT.. betyr hva da? Jeg kan si det også. Saken er at himmelen er grønn, saken er at sånn er det bare fordi jeg har bestemt det. Sånne tullete påstander som det gjør deg helt irrelevant i en saklig diskusjon, men samtidig så skjønner jeg hvorfor kvinner dominerer i høyere utdanning nå om dagen om dette er nivået på argumentene fra menn. https://www.nettavisen.no/nyheter/over-fem-i-bodycount-da-kan-oddsen-for-utroskap-oke/s/5-95-2067566 Anonymkode: 78758...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #95 Del Skrevet 2. november 2024 Blått skrev (4 minutter siden): Hvilken artikkel? Det er ikke linket til noe artikkel i hovedinnlegget Det som er relevant i saklige diskusjoner er jo å dra frem kilder dersom du skal være så bastant som du er. At du sier SAKEN ER AT.. betyr hva da? Jeg kan si det også. Saken er at himmelen er grønn, saken er at sånn er det bare fordi jeg har bestemt det. Sånne tullete påstander som det gjør deg helt irrelevant i en saklig diskusjon, men samtidig så skjønner jeg hvorfor kvinner dominerer i høyere utdanning nå om dagen om dette er nivået på menn... Om du mangler informasjonen så er det normalt å spørre om den. Å holde seg rolig og saklig i en diskusjon er viktig for å bli tatt seriøst. Du kan øve litt på det. At kvinner er flinke er det ingen tvil om, men et dårlig argument for å si at menn er dumme. Anonymkode: 78758...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #96 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 12.46): Antallet er ikke så viktig, men hennes forhold til sex er viktig. 5 stykker fra fast forhold er mye bedre enn 3 ONS, for å ta et eksempel. Anonymkode: 895e2...0ee Hvordan er ditt forhold til sex da? aldri hatt ons? Anonymkode: ff3af...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #97 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Max 3, helst jomfru. Selv om jeg har høy libido har jeg ingen interesse for kvinner som ikke er "ordentlige". Familiekjære og dydige kvinner er det vakreste som fins på jorden. Anonymkode: 4d707...d74 Du høres ut som en religiøs fanatiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #98 Del Skrevet 2. november 2024 Maleficenta skrev (1 time siden): Du høres ut som en religiøs fanatiker Er ateist men ellers takk. Promiskuitet i alle former er den minst attraktive kvaliteten en kvinne kan ha. Anonymkode: 4d707...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #99 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ateist men ellers takk. Promiskuitet i alle former er den minst attraktive kvaliteten en kvinne kan ha. Anonymkode: 4d707...d74 Nekter å tro på at en slik gærning som deg er ateist. Evt er du nazist. Nazistene heiv promiskuøse kvinner i konsentrasjonsleire Endret 2. november 2024 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #100 Del Skrevet 2. november 2024 Maleficenta skrev (3 minutter siden): Nekter å tro på at en slik gærning som deg er ateist. Evt er du nazist. Nazistene heiv promiskuøse kvinner i konsentrasjonsleire La meg gjette, en seriøs mann har aldri vært interessert i deg noen sinne? Anonymkode: 4d707...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå