AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #61 Del Skrevet 31. oktober 2024 Traktor skrev (På 23.10.2024 den 18.18): De aller fleste menn har ikke mulighet til å ligge rundt. Du snakker her om de rundt 5% mest attraktive mennene. Og der kom incel-oppgulpet igjen. Nei, alle menn har mulighet til å ligge rundt bare de senker kravene lavt nok. Min eks har følgende utseende: 166 cm høy, 95 kilo, svært spesielle ansiktstrekk, blant annet feminin munn, pistrete hår/måne og røykeånde. Han lå rundt som bare det i sin singelperiode, bare han valgte svært uattraktive damer. Så fakta er at menn flest ikke har mulighet til å ligge rundt med SMELLVAKRE damer. Men alle menn har mulighet til å ligge rundt, hvis de velger overvektige, svært lite pene eller mye eldre damer. Anonymkode: 787e9...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #62 Del Skrevet 31. oktober 2024 Villig til å strekke meg til ca 10, etter det begynner det å bli no go 🚩🚩🚩 Anonymkode: 16b4c...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #63 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.18): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 Ville aldri svart på antall og ville aldri spurt noen potensiell kjæreste om dette. Anonymkode: 7f64d...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #64 Del Skrevet 31. oktober 2024 Over 20 tenker jeg er for mange. Jeg er 42 selv, og har hatt sex med 10 stk. Anonymkode: 813a7...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #65 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse er så artige. Folk som liksom ikke husker hvor mange de har pult. Anonymkode: c1768...0d3 Det er nok fordi de har lagt seg på rygg for svært mange, og ikke husker alle fylleliggene Anonymkode: 9b088...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. oktober 2024 #66 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok fordi de har lagt seg på rygg for svært mange, og ikke husker alle fylleliggene Anonymkode: 9b088...867 Evt at man er ikke så nerd at man går rundt og teller. Teller du hvor mange ganger du har hatt sex og du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #67 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg hadde holdt meg milevis unna en mann som lot til å være opptatt av temaet. Den største frykten min er å bli sammen med en som har et generelt dårlig kvinnesyn. Og incelene er de aller verste. Det finnes knapt noe større incel-flagg enn å være opptatt av antall. Anonymkode: db7a6...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #68 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde holdt meg milevis unna en mann som lot til å være opptatt av temaet. Den største frykten min er å bli sammen med en som har et generelt dårlig kvinnesyn. Og incelene er de aller verste. Det finnes knapt noe større incel-flagg enn å være opptatt av antall. Anonymkode: db7a6...7b0 Liten heads up, incels er de gutta som surer seg fordi de aldri får pult. De andre får definitivt pult, men har altså preferanser vedr. hvor lett på tråden en potensiell kjæreste er. Anonymkode: 9b088...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #69 Del Skrevet 31. oktober 2024 Maleficenta skrev (1 time siden): Evt at man er ikke så nerd at man går rundt og teller. Teller du hvor mange ganger du har hatt sex og du eller? Ååå, du lurer ikke meg 😅 søtt. Man har nok selvsagt en ide, selv om det kommer opp i litt høye tall. Anonymkode: 78758...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #70 Del Skrevet 31. oktober 2024 Maleficenta skrev (1 time siden): Evt at man er ikke så nerd at man går rundt og teller. Teller du hvor mange ganger du har hatt sex og du eller? Hvordan kan du ikke telle? Husker du dem ikke? Det er jo ikke umulig eller ulovlig å minmre bakover i tid? Anonymkode: 9c854...a48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 31. oktober 2024 #71 Del Skrevet 31. oktober 2024 Foretrekker at menn jeg er interessert i har ligget med mindre enn 100 stk. Mer enn det blir litt vel ekstremt. Ellers bryr jeg meg fint lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #72 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Liten heads up, incels er de gutta som surer seg fordi de aldri får pult. De andre får definitivt pult, men har altså preferanser vedr. hvor lett på tråden en potensiell kjæreste er. Anonymkode: 9b088...867 Rart at folk ikke ser hvor uattraktivt dette er. Men folk må selvsagt styre på som de vil. Jeg er en familiemann til kjernen, og det er veldig vanskelig å finne en kvinne som har familien i kjernen sin. Her ligger det blant annet et sett med verdier som ikke er så lett forenelig med å være løs på tråden. Det er ikke frykten for utroskap som ligger til grunn. Men splittelsen av familien. For utroskap er for meg det samme som et brudd, og selv om sjansen alltid vil være tilstedet i et forhold, så øker den uten tvil ved et høyt antall partnere. Det kreves liksom så ufattelig lite intelligens for å skjønne dette. Anonymkode: 78758...1b1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #73 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.18): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 Tror grensen for min del ville være "ikke over middels". Men så har fordelingen selvsagt også noe å si. Hvis hun ble gift med sin første kjæreste og bare hadde vært med ham frem til bruddet, men så deretter har knullet på seg 7 nye på like mange uker? Tror kanskje ikke det, nei… 😄 Anonymkode: bda41...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #74 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror grensen for min del ville være "ikke over middels". Men så har fordelingen selvsagt også noe å si. Hvis hun ble gift med sin første kjæreste og bare hadde vært med ham frem til bruddet, men så deretter har knullet på seg 7 nye på like mange uker? Tror kanskje ikke det, nei… 😄 Anonymkode: bda41...0ce Har lest for mye hlye tall for tenke 7, rookie numbers. Har selv 2. Anonymkode: 9c854...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #75 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har lest for mye hlye tall for tenke 7, rookie numbers. Har selv 2. Anonymkode: 9c854...a48 Høye* tenkte* Anonymkode: 9c854...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #76 Del Skrevet 31. oktober 2024 Har selv 10-13. men er 47. 🤷♀️ Anonymkode: b8bae...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #77 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Disse er så artige. Folk som liksom ikke husker hvor mange de har pult. Anonymkode: c1768...0d3 Det er nok en naturlig konsekvens av at det ikke betyr noe. 😉 Blir som å si "særlig at folk ikke teller kalorier/karbohydrater" fordi man selv gjør det Anonymkode: 1542d...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. november 2024 #78 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan kan du ikke telle? Husker du dem ikke? Det er jo ikke umulig eller ulovlig å minmre bakover i tid? Anonymkode: 9c854...a48 Hvorfor skal jeg gidde å telle? Er jo ikke en betydelig ting å få rundt å huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #79 Del Skrevet 1. november 2024 5 hours ago, Maleficenta said: Hvorfor skal jeg gidde å telle? Er jo ikke en betydelig ting å få rundt å huske på. Det forteller jo bare om ditt syn på sex, og at det ikke er noe spesielt i dine øyne. Ikke at det er noe galt med det. Anonymkode: 5ede8...988 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 1. november 2024 #80 Del Skrevet 1. november 2024 Kommer litt an på hvor gammel personen er da. Men ca 100+ stk synes jeg blir litt for heftig. Eksen hadde vært med 65 stk og jeg hadde ikke noen problemer med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå