AnonymBruker Skrevet 23. oktober #41 Del Skrevet 23. oktober Under 10 ish. Dame snart 50. Anonymkode: c18a8...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. oktober #42 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare for å kverulere, kåtskap og tenning er da følelser. Og jeg forstår jo at man kan være litt skeptisk når man møter en med mange partnere. Som da betyr at denne personen tenner på veldig mange forskjellige mennesker. Og ser på det som et potensielt rødt flagg hva gjelder trofasthet. Det er jo ikke en urimelig tanke. Men skjønner hva du mener 😉 Anonymkode: 78758...1b1 Romantiske følelser da. Ved ons er man jo ikke forelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #43 Del Skrevet 23. oktober Er det så stor forskjell på mange ganger med samme person eller en gang med en person? Sånn rent praktisk? Om en person på 40 har hatt sex annen hverdag med forrige partner i 20år, er det så mye bedre i forhold til en person som har vært singel og kun hatt sex et par tre ganger i året med forskjellige personer? Anonymkode: a65fb...c0d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #44 Del Skrevet 23. oktober Leste nylig en forskningsartikkel hvor amerikanske forskere hadde funnet ut at sannsynligheten for missunelse og utroskap i et forhold går opp desto flere sex partnere man har hatt. Personlig har jeg kun ligget med folk jeg har vært "sammen" med. Så for min del ville jeg foretrukket at partneren min også hadde et relativt besjedent nummer, men tror helt ærlig ikke jeg er intressert i og vite det uansett. Anonymkode: 33ec1...feb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #45 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det så stor forskjell på mange ganger med samme person eller en gang med en person? Sånn rent praktisk? Om en person på 40 har hatt sex annen hverdag med forrige partner i 20år, er det så mye bedre i forhold til en person som har vært singel og kun hatt sex et par tre ganger i året med forskjellige personer? Anonymkode: a65fb...c0d Tenker det er en ganske stor forkjell ja. Er du en person som har ligget rundt i over 20 år uten lange faste forhold vil jeg si du har en personlighet som er langt fra det en som har hatt fast partner over lengre tid. Personlig tor jeg neppe jeg ville satset på et forhold med hen som har ligget rundt i årevis. Det hørres ut som en oppskrift på et dårlig forhold. Om jeg derimot elsket og ligge rundt selv og var ute etter kun noe casual hadde jeg åpenbart foretrukket en løs kanon. Anonymkode: 33ec1...feb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #46 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det så stor forskjell på mange ganger med samme person eller en gang med en person? Sånn rent praktisk? Om en person på 40 har hatt sex annen hverdag med forrige partner i 20år, er det så mye bedre i forhold til en person som har vært singel og kun hatt sex et par tre ganger i året med forskjellige personer? Anonymkode: a65fb...c0d Trenger ikke å være det. Men noen ser det nok litt annerledes enn deg. Og det er ikke så vanskelig å forstå hvordan de tenker, om man gir det et forsøk. Men det betyr ikke mer enn at din mening er riktig for deg, og for andre er det kanskje riktigere med en annen mening Anonymkode: 78758...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #47 Del Skrevet 23. oktober Det kommer jo an på alder og status! Hvis en på 40 aldri har hatt kjæreste og har ligget med, la oss si 25 stk, så er vel det «bedre» enn en som alltid har hatt kjæreste, har vært singel i 1 år og ligget med 15 på det ene året? Jeg aner ikke hvor mange min mann har ligget med, han deler det ikke selv om jeg har ymtet frampå, så mulig han synes det er i overkant få/mange. Samme for meg uansett, det har jo ingenting å si for vårt forhold. Mulig jeg hadde brydd meg litt når jeg var ung, men vi møttes da vi var 45. Anonymkode: 44111...570 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 23. oktober #48 Del Skrevet 23. oktober Jeg bryr meg ikke. Vet ikke hvor mange min samboer har ligget med, han vet heller ikke hvor mange jeg har ligget med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 23. oktober #49 Del Skrevet 23. oktober Maleficenta skrev (2 timer siden): Jeg vil derimot tror de med få er mer tilbøyelige for utroskap. De som har ligget masse før har jo fått rast fra seg I gjennomsnitt er det en svak positiv korrelasjon mellom utroskap og antall sexpartnere, akkurat som det er mellom samlivsbrudd og tidligere sexpartnere. Så din hypotese stemmer ikke særlig godt med observasjoner. Men, hvis man tenker seg om så blir ting komplisert å undersøke, da dette er alt annet enn enkle problemer (utroskap og samlivsbrudd) som kan forklares med enkle ligninger. Hvis vi skal holde det fortsatt meget forenklet så finnes det faktorer som kan både øke sannsynlig for flere sexpartnere og utroskap. Sosial kontaktflate. Omgås du flere mennesker av motsatt kjønn (som heteroseksuell) i det yrke som du har, så vil det gjøre at du vil ha større sannsynlighet for både ha fler sexpartnere, og bli utro i forhold. Som ikke handler om seksualitet eller personlighet. Men hva du har av sosiale kontakter på grunn av jobb. Har du et tenningsmønster som er sterkt drevet av spenning, vil gi økt sannsynlighet for flere sexpartnere og utroskap. Er du aktiv rusmisbruker, så vil det øke risiko for fler sexpartnere, og utroskap. Men fortsatt er dette en meget stor forenkling. Som gjør at jeg tenker at det bare blir håpløst å tro at man er smart hvis man tror at man kan velge enn "ikke utro" partner. Er mye mer smart å ta godt være på forholdet, seg selv og partneren i et forhold med noen man matcher godt med hvis man ønsker å ha det godt i samlivet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #50 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 min eks på 27 - 30 hadde hatt sex med over 35 forskjellige menn, det synes jeg var veldig ekkelt. klarte å holde ut, men det er ekkelt å vite sånt. snakket med venninnen hennes om det og, hun fortalte at vedkommende ikke hadde noe særlig standard heller, tok liksom alt som så hennes vei Anonymkode: 64821...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #51 Del Skrevet 23. oktober Fascinerende at trådstarter ber om et konkret tall og så er det ca ingen som svarer annet enn at de blåser i hvor mange partneren har ligget med, og diskuterer hvorvidt mange partnere øker risken for utroskap eller ei🤣 Anonymkode: b8102...0b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #52 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ville reagert mer på at en mann hadde eksakt tall på hvor mange han hadde hatt sex med, når det var i det området, enn at han hadde hatt sex med mange. For meg er det ikke et tema, jeg har selv ikke hatt sex utenfor forhold og vet hvor mange jeg har vært sammen med. Jeg ville allikevel vært veldig skeptisk til en som vurderte meg først og fremst etter antall sexpartnere og ikke hvem jeg er som menneske. Anonymkode: 80477...062 Det er vel litt av poenget – hva slags relasjoner man har til andre sier svært mye om personligheten. Er man villig til å ligge med noen man akkurat har møtt og ikke har noen følelser for er man svært forskjellig fra noen som må kjenne personen godt og ha seriøse følelser for å ønske å ha sex. Personlig tilhører jeg sistnevnte gruppe, og jeg trives generelt ikke så godt sammen med impulsive og risikosøkende mennesker. Anonymkode: 092dc...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 23. oktober #53 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men her er jo problemet - mange menn vil ha tilnærmet jomfruer, samtidig som de ikke ønsker å gi avkall på å ligge rundt selv. De forstår ikke at for hvert ligg, så får dama +1 i "partnerregnskapet". Anonymkode: 787e9...ed7 De aller fleste menn har ikke mulighet til å ligge rundt. Du snakker her om de rundt 5% mest attraktive mennene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. oktober #54 Del Skrevet 23. oktober Jeg har ikke noe tall. Det er mer viktig hvordan han har behandlet damene. At han har mer krav til hvem han går til sengs med enn puls, at det er et selvstendig og gjennomtenkt valg. Ikke noe han har følt seg presset til eller en manisk sexlyst som gjør at han knuller alle han kan. At han har respekt og ikke anser damene som hull han kjapt skal tømme seg i. Et og annet fylleuhell kan jeg jo leve med da 🙃 Det er en øvre grense et sted, der jeg synes det har vært for mye damer før meg, og føler meg lite spesiell og tenker jeg ikke har noe spennende å tilby han ikke har hatt før. Vet ikke hvor grensa går, men å vippe tresifret er hvert fall på andre siden av grensen. Et godt stykke før det, men det går fint å være innpå tosifret. De jeg har vært sammen med har hatt ca 10-20 damer før meg. Det har vært helt uproblematisk, bare han ikke har behov for å øke antallet etter vi blir sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 23. oktober #55 Del Skrevet 23. oktober Jo færre jo bedre. Har ikke akkurat noe fast grense på hva som er for mye, men bikker det 5 er det allerede svært lite sannsynlig at jeg vil ha noen følelser for hun. Jeg er vel og merke en introvert som bare er interessert i andre introverter, jeg har også bare seriøse forhold og ønsker også det samme fra en partner. Er 36 år gammel og ser for det meste på kvinner som er rundt 30 år gamle, kjøper ikke at de har hatt 10 seriøse forhold bak seg liksom.. Det er i hvert fall ikke et bra tegn om så det var sant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #56 Del Skrevet 30. oktober Det viktigste for meg er distinksjonen mellom antallet uforpliktende sexpartnere og faste partnere. Grensen min ligger nok på 10, når det kun er snakk om tilfeller med uforpliktende sexpartnere/ONS. Hvor mange tidligere forhold du har vært i hvor du har hatt sex bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: 5ede8...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. oktober #57 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.37): min eks på 27 - 30 hadde hatt sex med over 35 forskjellige menn, det synes jeg var veldig ekkelt. klarte å holde ut, men det er ekkelt å vite sånt. snakket med venninnen hennes om det og, hun fortalte at vedkommende ikke hadde noe særlig standard heller, tok liksom alt som så hennes vei Anonymkode: 64821...c62 Hva er det for en venninne? Hun der hadde jeg ikke lyttet til et ord fra, for en venninne som snakker slikt om sin venninne er ingen venninne, men en kvinne med en agenda. Alt som så hennes vei? Og det var rundt 35 ulike menn fra menn begynte å kikke på henne, siden hun tok alt som så hennes vei? Var hun veldig lite attraktiv? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #58 Del Skrevet 31. oktober Trolltunge skrev (7 timer siden): Hva er det for en venninne? Hun der hadde jeg ikke lyttet til et ord fra, for en venninne som snakker slikt om sin venninne er ingen venninne, men en kvinne med en agenda. Alt som så hennes vei? Og det var rundt 35 ulike menn fra menn begynte å kikke på henne, siden hun tok alt som så hennes vei? Var hun veldig lite attraktiv? Vet ikke jeg, men jeg husker nå en del kompiser som tok alt som kom deres vei. Så kom de og tullet med det, som i «uff, jeg endte opp i sengen med #%}{* i går. Som om det var synd i disse mennene. Så hvorfor skulle ikke damer holde på slik? Datet også en dame i starten av 20 årene som stadig fortalte om venninner hun måtte hente etter fuktige kvelder på byen. Hun sa noe så enkelt at damer har null standard når det kommer til sex. De vil bare ligge, og tar alt som kommer deres vei. Anonymkode: 78758...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #59 Del Skrevet 31. oktober Fremmed fugl skrev (På 23.10.2024 den 15.54): I gjennomsnitt er det en svak positiv korrelasjon mellom utroskap og antall sexpartnere, akkurat som det er mellom samlivsbrudd og tidligere sexpartnere. Så din hypotese stemmer ikke særlig godt med observasjoner. Men, hvis man tenker seg om så blir ting komplisert å undersøke, da dette er alt annet enn enkle problemer (utroskap og samlivsbrudd) som kan forklares med enkle ligninger. Hvis vi skal holde det fortsatt meget forenklet så finnes det faktorer som kan både øke sannsynlig for flere sexpartnere og utroskap. Sosial kontaktflate. Omgås du flere mennesker av motsatt kjønn (som heteroseksuell) i det yrke som du har, så vil det gjøre at du vil ha større sannsynlighet for både ha fler sexpartnere, og bli utro i forhold. Som ikke handler om seksualitet eller personlighet. Men hva du har av sosiale kontakter på grunn av jobb. Har du et tenningsmønster som er sterkt drevet av spenning, vil gi økt sannsynlighet for flere sexpartnere og utroskap. Er du aktiv rusmisbruker, så vil det øke risiko for fler sexpartnere, og utroskap. Men fortsatt er dette en meget stor forenkling. Som gjør at jeg tenker at det bare blir håpløst å tro at man er smart hvis man tror at man kan velge enn "ikke utro" partner. Er mye mer smart å ta godt være på forholdet, seg selv og partneren i et forhold med noen man matcher godt med hvis man ønsker å ha det godt i samlivet. Jeg bare lurer. Hvor har du denne informasjonen fra? Altså som bekrefter at det bare er en svak korrelasjon? For det var da vitterlig lagt frem en artikkel fra forskningen som viste til en klar korrelasjon, og at den ble tydeligere fra 5 partnere og oppover. Bare nevner det. Selv er jeg godt over 30, jeg kunne aldri være utro (trodde jeg), og tror fortsatt at jeg aldri kan være utro, igjen. Og antall sexpartnere fortsetter å øke (singel). Når det er sagt, så tror jeg absolutt de andre faktorene kan være med på å øke statistikken. Men enn så lenge anser jeg din kommentar som bare en påstand uten noe tyngde. Til du kan vise til noe som gir den tyngden som trengs Anonymkode: 78758...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #60 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 9.35): Jeg vet ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han vet ikke hvor mange jeg har ligget med. Jeg vet heller ikke hvor mange jeg selv har ligget med for å være ærlig. Det er ikke noe jeg har vært opptatt av siden jeg var 20. Det er rett og slett ikke noe som er viktig for meg. Anonymkode: 21092...335 Disse er så artige. Folk som liksom ikke husker hvor mange de har pult. Anonymkode: c1768...0d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå