AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #21 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Orker ikke disse relasjonsskadde folka med usikker tilknytning. Det orker ikke jeg heller, men jeg har null interesse av å koble det opp mot antall sexpartnere. De jeg har møtt, med en relasjonsskade, har fått det i langvarig forhold med en ustabil partner. Anonymkode: da509...6c5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #22 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har ikke et konkret tall, og det vil jo uansettt variert i forhold til alder og livssituasjon. Det er viktigere for meg hvilken holdning han har til kvinner og sex. Hvis han har prøvd seg frem en del for å finne noen han er kompatibel med, er jo det en ærlig sak. Om han ligger rundt for å nedlegge flest mulig, er "alt" ugreit. Altså holdningen hans gjør at han er uaktuell selv om han "bare" har klart å nedlegge tre damer. Anonymkode: 66978...dcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #23 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville reagert mer på at en mann hadde eksakt tall på hvor mange han hadde hatt sex med, når det var i det området, enn at han hadde hatt sex med mange. For meg er det ikke et tema, jeg har selv ikke hatt sex utenfor forhold og vet hvor mange jeg har vært sammen med. Jeg ville allikevel vært veldig skeptisk til en som vurderte meg først og fremst etter antall sexpartnere og ikke hvem jeg er som menneske. Anonymkode: 80477...062 Det er et spenn på 40 da, over 3 ganger så mange son jeg hadde på den tiden. Hadde han sagt 80-90. Eller ca 100 for eksempel. Men 80-120 er rart å si, jeg hadde ikke spurt heller Anonymkode: 46f15...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #24 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har aldri spurt, og har aldri blitt spurt heller. Det er ikke noe vi bryr oss om. Anonymkode: 8d03c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #25 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 Har ingen grense, jeg ser personen ann for den kjemien vi har og hvordan vår relasjon fremover vil se ut.. Anonymkode: 1542d...a9f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #26 Del Skrevet 23. oktober 2024 Antallet er ikke så viktig, men hennes forhold til sex er viktig. 5 stykker fra fast forhold er mye bedre enn 3 ONS, for å ta et eksempel. Anonymkode: 895e2...0ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 23. oktober 2024 #27 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg spør ikke om antall sex-partnere, det er uinteressant. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #28 Del Skrevet 23. oktober 2024 For noen år siden datet jeg en jente. Vi hadde holdt på i et par mnd, da antall tidligere partnere plutselig kom opp. Husker ikke hvordan det kom opp, men hun sa i hvert fall at hun hadde hatt 30 tidligere partnere (hun var 26 år). Jeg husker jeg nærmest spyttet ut kaffen, og ble veldig overrasket. Det endte opp med at vi fortsette å ha sex noen måneder, men det ble aldri seriøst. Anonymkode: 25ea0...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #29 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvor mange mannen min har ligget med, og han vet ikke hvor mange jeg har ligget med. Jeg vet heller ikke hvor mange jeg selv har ligget med for å være ærlig. Det er ikke noe jeg har vært opptatt av siden jeg var 20. Det er rett og slett ikke noe som er viktig for meg. Anonymkode: 21092...335 Samme her, mannen jeg er med i dag er min første kjæreste (som jeg fikk etter passert 30), så da er det klart jeg hadde min del av ons før vi ble sammen. Tallet var ikke viktig for meg, ble vel heller at man tok for seg når det klaffa slik og da ble det en del i løpet av årene🤭 Anonymkode: 34f4b...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #30 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For noen år siden datet jeg en jente. Vi hadde holdt på i et par mnd, da antall tidligere partnere plutselig kom opp. Husker ikke hvordan det kom opp, men hun sa i hvert fall at hun hadde hatt 30 tidligere partnere (hun var 26 år). Jeg husker jeg nærmest spyttet ut kaffen, og ble veldig overrasket. Det endte opp med at vi fortsette å ha sex noen måneder, men det ble aldri seriøst. Anonymkode: 25ea0...f0a Tre stykk i året, fra 16-årsalderen, det må da vel være såpass? Anonymkode: da509...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #31 Del Skrevet 23. oktober 2024 Har ingen grense, og ønsker i utgangspunktet ikke vite hvor mange sexpartnere en partner har hatt. Men siden jeg er i 40 årene så vil jeg bli veldig betenkt om vedkommende ikke har hatt minst et langt forhold (over 7-8 år minimum), har han ikke hatt det er sjansen for mange partnere stor, og sannsynligheten for at han faktisk slår seg til ro uten å være utro er liten. Og da er han utelukket. Anonymkode: d2ecf...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #32 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For noen år siden datet jeg en jente. Vi hadde holdt på i et par mnd, da antall tidligere partnere plutselig kom opp. Husker ikke hvordan det kom opp, men hun sa i hvert fall at hun hadde hatt 30 tidligere partnere (hun var 26 år). Jeg husker jeg nærmest spyttet ut kaffen, og ble veldig overrasket. Det endte opp med at vi fortsette å ha sex noen måneder, men det ble aldri seriøst. Anonymkode: 25ea0...f0a Jeg datet en mann som innrømmet at han nok var på fire siffer. Han og eksen hadde slått opp for ikke så lenge siden, så han likte å påpeke hvor utakknemlig hun var for at han hadde blitt avvist det siste året de var kjærester. De hadde vært kjærester i rundt 10 år før det ble slutt og han var da 35 år. Det er sånne mennesker jeg tenker på når jeg snakker om det 🤷🏻♀️ han var fort videre på neste dame, så hadde de sluttet å date og han fant seg en ny seks dager etterpå. Slettet han etter det 🙈 Anonymkode: 23454...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. oktober 2024 #33 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg ville ikke gitt opp drømmemannen hvis han hadde hatt 50 damer før meg, men jeg er veldig glad for at mannen min har hatt få sexpartnere før meg. Jeg bryr meg ikke nok til at jeg velger bort noen, men jeg foretrekker at han har hatt få sexpartnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #34 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har ingen grense, og ønsker i utgangspunktet ikke vite hvor mange sexpartnere en partner har hatt. Men siden jeg er i 40 årene så vil jeg bli veldig betenkt om vedkommende ikke har hatt minst et langt forhold (over 7-8 år minimum), har han ikke hatt det er sjansen for mange partnere stor, og sannsynligheten for at han faktisk slår seg til ro uten å være utro er liten. Og da er han utelukket. Anonymkode: d2ecf...3c0 Hvorfor skulle det føre til utroskap? Underlig resonnement🤔 Anonymkode: 34f4b...9d9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #35 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde jeg ikke brydde meg stort, ikke før jeg møtte nåværende kjæreste. Han er introvert og en rolig type, veloverveid og gjennomtenkt. Men så viser det seg etterhvert at han har lagt med over 40 kvinner på sine 23 år som seksuelt aktiv. Jeg ble kvalm. Hadde jeg visst det i datingfasen hadde jeg nok ikke blitt sammen med han. De fleste søte og sjarmerende brunetter, litt petite. Jeg er absolutt ikke det. Blond, 170, mammakropp og 20kg for mye. Anonymkode: 7b522...15e *ligget med Anonymkode: d44e1...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2024 #36 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Litt nysgjerrig på folks tanker her. Hvor mange sexpartnere synes dere er for mange for at man ønsker å være i et forhold med en person? Fullt klar over at det er vidt delte meninger her. «Fortid er fortid» mafiaen trenger heller ikke gå av skaftet og bli ufine, det er et legitimt spørsmål. Personlig så ligger grensa mi på ish 5. Anonymkode: e0af1...e18 Legger meg ikke oppi hvor mange mannen min har ligget med før meg. Vet det er en del men the past is the past. Han har ikke gjort noe galt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2024 #37 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Antallet er ikke så viktig, men hennes forhold til sex er viktig. 5 stykker fra fast forhold er mye bedre enn 3 ONS, for å ta et eksempel. Anonymkode: 895e2...0ee Syns ikke det. Ved ons har det ikke vært følelser involvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #38 Del Skrevet 23. oktober 2024 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Syns ikke det. Ved ons har det ikke vært følelser involvert Helt enig. Og derfor er heller ikke mennesker som har tatt for seg noe mer utro enn de med få sexpartnere. Anonymkode: 34f4b...9d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2024 #39 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt enig. Og derfor er heller ikke mennesker som har tatt for seg noe mer utro enn de med få sexpartnere. Anonymkode: 34f4b...9d9 Jeg vil derimot tror de med få er mer tilbøyelige for utroskap. De som har ligget masse før har jo fått rast fra seg Endret 23. oktober 2024 av Maleficenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #40 Del Skrevet 23. oktober 2024 Maleficenta skrev (8 minutter siden): Syns ikke det. Ved ons har det ikke vært følelser involvert Bare for å kverulere, kåtskap og tenning er da følelser. Og jeg forstår jo at man kan være litt skeptisk når man møter en med mange partnere. Som da betyr at denne personen tenner på veldig mange forskjellige mennesker. Og ser på det som et potensielt rødt flagg hva gjelder trofasthet. Det er jo ikke en urimelig tanke. Men skjønner hva du mener 😉 Anonymkode: 78758...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå