Gå til innhold

Hva synes dere om K23 og M49 aldersforskjell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjendiser for eks har høy aldersforskjell ofte, hvorfor står dere her å skjeller ut dette paret? Men sier ingenting om kjendisene? Bare se på Petter stordalen for eksempel han dater ei 27 år yngre

Anonymkode: 55f89...be3

Petter Stordalen er ikke temaet i tråden. Vil du diskutere hvorfor kjendiser blir sammen med noen vesentlig yngre enn seg selv, står du fritt til å opprette en tråd om det. Da vil du antakeligvis få mange svar på det. Temaet har vært oppe mange ganger.

Ingen som blir skjelt ut. Det er ekkelt uansett om det er kjendiser eller ei som blir sammen med noen de kunne vært foreldre til.

Anonymkode: e2512...3c8

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om dette paret sin aldersforskjell? De vil få barn og sammen

Jeg hadde tenkt at han har groomet henne. Hadde dette vært er par i min barns klasse så hadde jeg holdt mitt barn unna dem. 

Anonymkode: 9b0e8...901

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er ekkel og egoistisk. Jeg synes synd på henne og tenker hun kanskje er sårbar eller litt kort. 

Denne aldersforskjellen er for stor. 

Anonymkode: 8e37b...d5f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hehe, tøysete du 😊 Damer liker menn med litt erfaring i beltet 😅

Anonymkode: 17107...71b

Da jeg var 23 år så syntes jeg menn som var 30 år som la an på meg var pedoer.. Nå er jeg i midten 30-årene og ville heller aldri valgt en så gammel mann. Har blitt lagt an på av de flere ganger og syns det er rimelig komisk at de tror jeg faktisk ville gått for en så mye eldre mann. Vi snakker ganske stygt om disse mennene når vennekretsen samles

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjendiser for eks har høy aldersforskjell ofte, hvorfor står dere her å skjeller ut dette paret? Men sier ingenting om kjendisene? Bare se på Petter stordalen for eksempel han dater ei 27 år yngre

Vi kan godt snakke om kjendiser og golddiggers for min del. Jeg elsket Leonardo DiCaprio som ung. Så ble han eldre og fant seg yngre og yngre damer. Nå synes jeg han er en ekkel gammel gris. Har mistet respekten jeg hadde. Petter Stordalen også for den del

Anonymkode: 3428d...4c8

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og ville vært i tankeboksen for en som er nesten 10 år eldre. Så trenger ikke forklare meg om hva jeg syns om ei som da er 23 år…. 

Anonymkode: d3deb...8a4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi dette innlegget handler om dette paret og ikke «kjendisene»? Alle gamle griser som går for altfor unge folk er like ekle uansett om de er hetero, homo, rike, fattige eller har kjendisstatus. Håper det hjalp

Anonymkode: 76940...b35

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

En hver manns drøm å lære opp deilig jente i elskovens kunst 😇

En hver dårlig elskers drøm å ha en uerfaren partner som ikke har forventninger til å bli ordentlig tilfredsstilt. En 23åring, som har ligget med andre 23åringer, som tror at sex er for mannen og at en kvinnelig orgasme er en sjelden bonus. 

Anonymkode: 1ede5...e0e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele grunnen til hvorfor dette er 🤢 

Det er bare folk med pedofile tendenser eller som liker å utnytte folk som synes det er en drøm og ha noen unge og uerfarne de kan lære opp. 

Det er kanskje en «normal» fantasi, men å gå så langt som å ville gjennomføre dette og tenke det reelt er helt tipp topp så bør de ta en realitets sjekk snarest. 

Anonymkode: 8e37b...d5f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke vitsen med at de skal bli et par. Men det er helt topp om han får knulle damer i den alderen. Bra for han. Gitt at de er seksuelt attraktive. Om de ikke er det kan han jo bare holde seg til damer på egen alder.

Anonymkode: bc471...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om dette paret sin aldersforskjell? De vil få barn og sammen

Jeg tenker hun kommer til å angre.

Anonymkode: b59b9...f8e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med erfaring vet at ordtaket er "erfaring under beltet" 😂

Anonymkode: 77be3...89a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt erfaring, ikke flere års erfaring enn man selv har vært i live 😅 Når jeg var 23 så hadde jeg vært i stand til å gi meg selv orgasme i 13 år og hatt sex (i forhold) i 7 år. Er begrenset hvor mye opplæring en 23 åring trenger altså, utover den individuelle opplæringen på akkurat den nye partneren, som er like spennende uansett hvor gammel man blir 😉

Anonymkode: cd9af...236

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jævlig disgusting, sa mannen min 59. Og jeg, kvinne 45, er enig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt erfaring, ikke flere års erfaring enn man selv har vært i live 😅 Når jeg var 23 så hadde jeg vært i stand til å gi meg selv orgasme i 13 år og hatt sex (i forhold) i 7 år. Er begrenset hvor mye opplæring en 23 åring trenger altså, utover den individuelle opplæringen på akkurat den nye partneren, som er like spennende uansett hvor gammel man blir 😉

Anonymkode: cd9af...236

Nettopp! 

Jeg var mor som 21-åring, så ingen opplæring trengtes da jeg traff min mann noen år senere. 

Folk som skriver sånt har pult litt lite og lest litt mye Aktuell rapport i sin tid. 🤭 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun med en såå gammel mann? Erfaring får de fleste menn langt tidligere enn 49. Dessuten er han i eldstelaget med tanke på sædkvalitet, så større sjanse for at barnet får utfordringer og helseproblemer.  Han er også for gammeltil å begynne med småbarn. Nei, her er det bare ulemper for kvinne og eventuelle barn. 

Endret av Skogtusssa
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige mannen 😍

Som får henge sammen med hennes venninner også, jenter gjerne rundt 21-22 år...babes som skal ut på byen med hans døtre 🤣

Anonymkode: 4384f...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lavt han fyren turte å gå uten å bli kjeppjagd for barnerov av landsbyboerne med fakler og høygafler.

Dama må ha et alvorlig farskompleks. Ellers så ser hun svært kortvarig på dette. Få et par unger, og så leve godt på bidrag i fremtiden fra han.

Anonymkode: c3c43...e4b

Det koster å ha barn. Må finne en mann som er god for noen kr da for at det skal lønne seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tenker jo sitt om disse. Kjendiser har ofte aldri klart å komme seg forbi 18-årsstadiet. Det er patetisk. Kall det gjerne lettere psykisk utviklingshemming, det er jo i praksis det det er.

Anonymkode: 536e9...622

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du sammenligne mannen i gata med Petter Stordalen? Kan du vifte med like feit bankkonto som han siden du føler at han er relevant? Er du kjendis? Havner du i avisene? Har du likt nettverk? Føler du at markedsverdien din er den samme som Petter Stordalen? 

Og det er ekstremt stor forskjell på 33 år og 23 år. Om du hadde sagt til meg at en 59 åring var sammen med en på 33 år så hadde jeg sagt at I dont give a shit, men en 49-åring som er sammen med en 23-åring er et jævla kryp. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...