AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Dama vil at jeg skal kome inni henne. Jeg synes det er litt skummelt. Med tanke på unger. Hun går på p-piler. Men jeg syns det risikabelt Er det mange som blir gravide selv me p-piler. Er det bedre å kome inni henne Anonymkode: 365f8...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 Aldri tatt en eneste graviditetstest i mitt liv. Gått på ppilla siden jeg var 12, og nå er jeg godt over 30. Vil dama di ha barn? Er dere i alderen der barn er en tanke? Om så ville jeg ikke kommet inni henne. Anonymkode: 0e722...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det mange som blir gravide selv me p-piler. Anonymkode: 365f8...54f Ca 3 %. Anonymkode: 59452...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 Gratulerer! Trådtittelen består av 1 føkkings ord..og du klarte ikke få det ene ordet rett.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 P-pille og "sikker periode" etter menstruasjon er relativt sikkert..... men ikke 100%. Om du ikke vil ha barn er p-pille og kondom det sikreste.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #6 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvorfor bruker dere ikke kondom? Da kan du jo komme inni henne uten noen risiko for graviditet, også om hun skulle glemme å ta p-pillen en dag. Og du slipper å bekymre deg for seksuelt overførbare sykdommer i tillegg, som det er mye av for tiden. Anonymkode: 19569...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #7 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Aldri tatt en eneste graviditetstest i mitt liv. Gått på ppilla siden jeg var 12, og nå er jeg godt over 30. Vil dama di ha barn? Er dere i alderen der barn er en tanke? Om så ville jeg ikke kommet inni henne. Anonymkode: 0e722...035 Siden du var 12 ? Hvordan greide du det uten å bli hanket inn av barnevernet ? Anonymkode: c6d08...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Siden du var 12 ? Hvordan greide du det uten å bli hanket inn av barnevernet ? Anonymkode: c6d08...b4c Jeg antar du er mann? Man får p-piller for mange ting, ikke bare som prevansjon🙄 Anonymkode: a3629...eb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det heter prevensjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 Er en av de 3% jeg da, men ved bruk av både p-piller og kondom så er man ganske sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #11 Del Skrevet 23. oktober 2024 På denne tida av året er det ingen som blir gravide uansett, det er noe alle vet. Bare å peise på! Anonymkode: 0696f...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #12 Del Skrevet 23. oktober 2024 P-piller er veldig sikkert så lenge det tas korrekt. Problemet er bare at de fleste (ca 60%) glemmer p-pillene ofte, altså at de glemmer én eller flere p-piller innenfor en tremåneders periode. Hvor mange som da glemmer én eller flere p-piller innenfor 6 mnd eller 1 år tør jeg ikke tenke på engang, og glemmer du én p-pille er plutselig sjansen for å bli gravid markant høyere hvis det er like etter man har hatt pillefri uke. Det er en grunn til at man nå anbefaler hormonspiral eller p-stav, fordi risikoen for denne typen brukerfeil ikke er der. Så nei, jeg ville ikke tatt den sjansen hvis jeg var deg og ville brukt kondom. Anonymkode: d4215...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #13 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvis du er stressa for at hun skal bli gravid så bruk kondom i tillegg. Anonymkode: 8f88a...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #14 Del Skrevet 23. oktober 2024 Du bruker selvsagt kondom da, hvis du er så redd for at pillen ikke skal funke alene. Bruker du kondom i tillegg, skal det mye til for at det blir baby. Tror ikke noen har så viril sperm at den klarer å befrukte noen som går på p-pillen, mens man selv bruker kondom. Anonymkode: 47800...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #15 Del Skrevet 23. oktober 2024 Akkurat satt inn spiral så vi slipper pilla og han kan komme inni meg Anonymkode: 89149...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #16 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Siden du var 12 ? Hvordan greide du det uten å bli hanket inn av barnevernet ? Anonymkode: c6d08...b4c For mensensmerter,din idiot.......... Anonymkode: 0e722...035 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #17 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Siden du var 12 ? Hvordan greide du det uten å bli hanket inn av barnevernet ? Anonymkode: c6d08...b4c Mest uvitende kommentaren jeg har lest idag. Anonymkode: 47800...dc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #18 Del Skrevet 23. oktober 2024 Det er faktisk ganske mange som blir gravide på p-piller dessverre så om du vil komme inni henne uten å risikere graviditet så bør hun bytte til noe sikrere. P-stav og spiral er på topp ift sikkerhet. Anonymkode: 5a40d...bf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #19 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): P-piller er veldig sikkert så lenge det tas korrekt. Problemet er bare at de fleste (ca 60%) glemmer p-pillene ofte, altså at de glemmer én eller flere p-piller innenfor en tremåneders periode. Hvor mange som da glemmer én eller flere p-piller innenfor 6 mnd eller 1 år tør jeg ikke tenke på engang, og glemmer du én p-pille er plutselig sjansen for å bli gravid markant høyere hvis det er like etter man har hatt pillefri uke. Det er en grunn til at man nå anbefaler hormonspiral eller p-stav, fordi risikoen for denne typen brukerfeil ikke er der. Så nei, jeg ville ikke tatt den sjansen hvis jeg var deg og ville brukt kondom. Anonymkode: d4215...049 Eller om man kaster opp kort tid etter å ha tatt den eller går på andre medisiner som kan klusse til. Har et 3 måneder gammelt resultat på at p piller ikke bestandig fungerer. Anonymkode: b0be3...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #20 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Aldri tatt en eneste graviditetstest i mitt liv. Gått på ppilla siden jeg var 12, og nå er jeg godt over 30. Vil dama di ha barn? Er dere i alderen der barn er en tanke? Om så ville jeg ikke kommet inni henne. Anonymkode: 0e722...035 Så sterke menssmerter så ung kan jo tyde på sykdom. Ville du ikke heller sjekket ut det enn å gå på p piller så lenge og risikere kreft? Anonymkode: b0be3...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå