AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. Anonymkode: fb3d1...1b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Perfekt Anonymkode: 31e07...80f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober For stor. På grensen til barnerov. De er på helt forskjellig sted i livet, og spesielt han burde hatt vett til å holde seg unna så unge kvinner Anonymkode: 2b9dc...bc7 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Det har da ingen andre noe med. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober Hjernen er ikke ferdig utviklet før en man er 25. Anonymkode: fb3d1...1b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Sykt. Anonymkode: e370a...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober Tviler på at denne mannen ville funnet seg en kompis på 22 år... Anonymkode: aabbb...065 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober Kommer ikke til å vare. Hun er for umoden, og han vil eldes fort. Anonymkode: 19129...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober Umiddelbar tanke: det vil ikke vare. Men hey, jeg vet ikke mer enn alder, for alt vi vet er dette mennesker som er 100% trygge med hverandre med like ønsker for fremtiden, og det kan bare i mange år det. Anonymkode: fe6b0...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For stor. På grensen til barnerov. De er på helt forskjellig sted i livet, og spesielt han burde hatt vett til å holde seg unna så unge kvinner Anonymkode: 2b9dc...bc7 Nok en gang slår den norske flokkmentaliteten til..... Ikke alle er like opptatt av andres meninger som du. Tenk om de er på samme sted i livet? Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kommer ikke til å vare. Hun er for umoden, og han vil eldes fort. Anonymkode: 19129...9a5 Det er vel heller han som er umoden som ikke klarer å finne seg noen på sin egen alder … 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #12 Del Skrevet 22. oktober Alle vet at du bare har hørt "ikke på samme sted i livet" fra noen voksne og papegøyet etter dem.... Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Paneera skrev (1 minutt siden): Det er vel heller han som er umoden som ikke klarer å finne seg noen på sin egen alder … Kjenner du han? Anonymkode: 02410...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. Anonymkode: fb3d1...1b3 Lev ditt liv, ikke hva alle andre vil Anonymkode: 88d86...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #15 Del Skrevet 22. oktober Ts: Vel, jeg er venninne med eksen hans og det har seg slik at han flørtet med den nåværende kjæresten mens han var i forhold med min venninne. Han beskyldte eksen for å være sjalu når hun tok det opp. Noen måneder senere tok hun ham i flørt med en annen dame og da slo hun opp. ts Anonymkode: fb3d1...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 22. oktober #16 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. Anonymkode: fb3d1...1b3 Så du bekymrer deg for en bekjent..? For min del så lenge begge er myndige kunne jeg ikke brydd meg mindre...Tror du andre vet bedre om de bør være sammen enn de selv gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. oktober #17 Del Skrevet 22. oktober Aldersforskjellen i seg selv er ikke et problem, men personlig tenker jeg det et problem at hun er tjueto. Hadde hun derimot vært tjuesyv med samme alders-sprik hadde jeg ikke reagert på samme måte. Som noen skriver er ikke hjernen ferdig utviklet før man er tjuetre. Man er gjerne på et helt annet sted i livet - og man kan lett ende opp med å begrense hverandre. Hun er kanskje ikke "moden" nok for et langvarig forhold - og vil trolig ende det i løpet av noen år. Om hun trives i denne relasjonen er det vel og bra - og det er hennes valg, men oftest har yngre kvinner/menn som søker "eldre" menn/kvinner i den alderen noen indre demoner de bør jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En bekjent av meg er 39 år og er sammen med en kvinne på 22 år. Anonymkode: fb3d1...1b3 Hva jeg synes om aldersforskjellen? Kjedelig! Men 39 39, ja da hadde jeg blitt imponert😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober Tått skrev (3 minutter siden): Så du bekymrer deg for en bekjent..? For min del så lenge begge er myndige kunne jeg ikke brydd meg mindre...Tror du andre vet bedre om de bør være sammen enn de selv gjør? Vel, jeg er venninne med eksen hans og det har seg slik at han flørtet med den nåværende kjæresten mens han var i forhold med min venninne. Han beskyldte eksen for å være sjalu når hun tok det opp. Noen måneder senere tok hun ham i flørt med en annen dame og da slo hun opp. ts Anonymkode: fb3d1...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjenner du han? Anonymkode: 02410...1a2 Han dater er på 22 det krever ikke hjernekirurgi. Det er åpenbart det feiler han noe. Anonymkode: e370a...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå