AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg er 36, så jeg er ikke en ung jente lengere. Men i det siste har to personer omtalt meg som en moden dame, til meg. Er jeg gammel nå? Er jo litt trist, det kan jeg ærlig innrømme. Anonymkode: f6359...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Det er egentlig opp til deg selv å definere. Men du er snart halvvegs i livet. Så vi kan vel kalle det voksen med stor v 😊 Anonymkode: 1f84e...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er egentlig opp til deg selv å definere. Men du er snart halvvegs i livet. Så vi kan vel kalle det voksen med stor v 😊 Anonymkode: 1f84e...9c4 Søt du er da Anonymkode: 6f3ff...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Nei, du er ikke gammel. Gammel er 70 + Selv er jeg 44, føler meg ikke gammel i det hele tatt. Selv om mange her på KG mener jeg er et fossil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå