Gå til innhold

Tenker mye på min tidligere kjæreste i det siste.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på han som kjæreste, ville aldri i verden byttet ut mannen min.

Likevel tenker jeg på min tidligere kjæreste, hvordan han har det, lyst til å fortelle han hvor fin pappaen hans var som nå er død. 
Lyst til at vi skulle ordnet opp etter vi mistet barnet vårt. Ikke minst savner han som venn, for det var jo mest det han var for meg, en venn og trygghet.

Dette er jo i et tidligere liv omtrent, det var bare så vondt slikt vi skiltes den gangen. Vi begge var i sorg etter barnet vi mistet og siste gang jeg så han var på sykehuset da han mente vi måtte jo oss en sjanse til og vi begge gråt.

Det blir rart å ta kontakt nå så mange år senere så det skal jeg ikke, men det er så rart at han stadig hopper inn i tankene mine. 
Håper han er lykkelig og fikk et bra liv.

Tenker du noen ganger på tidligere kjæreste? 

Anonymkode: dc145...d7d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.

Det blir jo som regel slutt av en grunn. Og den grunnen er for min del alltid med inn i nåtiden. Jeg klarer ikke være nostalgisk på det som var fint, når jeg vet hvorfor det tok slutt.

Anonymkode: 8610b...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker ikke på han som kjæreste, ville aldri i verden byttet ut mannen min.

Likevel tenker jeg på min tidligere kjæreste, hvordan han har det, lyst til å fortelle han hvor fin pappaen hans var som nå er død. 
Lyst til at vi skulle ordnet opp etter vi mistet barnet vårt. Ikke minst savner han som venn, for det var jo mest det han var for meg, en venn og trygghet.

Dette er jo i et tidligere liv omtrent, det var bare så vondt slikt vi skiltes den gangen. Vi begge var i sorg etter barnet vi mistet og siste gang jeg så han var på sykehuset da han mente vi måtte jo oss en sjanse til og vi begge gråt.

Det blir rart å ta kontakt nå så mange år senere så det skal jeg ikke, men det er så rart at han stadig hopper inn i tankene mine. 
Håper han er lykkelig og fikk et bra liv.

Tenker du noen ganger på tidligere kjæreste? 

Trist å ende forholdet over tapt barn. Du kan kanskje finne vedkommende på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tja.

Det blir jo som regel slutt av en grunn. Og den grunnen er for min del alltid med inn i nåtiden. Jeg klarer ikke være nostalgisk på det som var fint, når jeg vet hvorfor det tok slutt.

Anonymkode: 8610b...215

Det er sant, det var grunner her også. Jeg var mer glad i han som venner enn kjæreste. Vi vokste fra hverandre og ønsket forskjellige ting i livet. Det er nok måten vi det ente på som gjør at jeg tenker på han. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (5 timer siden):

Trist å ende forholdet over tapt barn. Du kan kanskje finne vedkommende på facebook?

Han er på facebook, har også snakket med tidligere felles venner og vet han har nå en familie og en karriere. Han nådde det hans planer var :) 

Føler derimot at det blir kanskje feil å ta kontakt etter så mange år. 
Ja, det var en grusom tid og trist at det ente som det gjorde. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å vente til jul og sende en god jul-sms? Da har du en icebreaker. Hvis han ikke responderer, eller bare sender kort "god jul" tilbake, så lar du det ligge videre.

At du tar kontakt etter flere år kan være vondt å sårt, men det kan også være godt. Slik jeg leser deg, så handler det jo ikke om romantiske følelser, men at dere har noen veldig sterke minner sammen. Det er ikke bare du som mistet barnet, dere mistet det. For noen kan det være godt å opprettholde/gjenoppta kontakten etter en slik traume, ikke fordi man skal flørte eller slikt, men fordi man har minner sammen og ønsker hverandre godt videre.

Anonymkode: 3d0e1...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer så mye❤️Jeg tror kanskje grunnen til at du tenker på han, er på grunn av måten det ble slutt på? Og at det kanskje blir litt "uoppgjort" når bruddet kom i en så dyp sorgprosess.

Selv tenker jeg mye på min eks, men jeg savner han i tillegg som kjæreste. For vår del ble det slutt av helt tåpelige grunner, masse små misforståelser som fikk lov å vokse seg store, og som vi ikke klarte å ta tak i. Jeg har ikke klart å komme meg videre. 

Anonymkode: 4d2d8...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...