AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg er 34 år! Har småbarn og jobber innen finans. Har ikke bachelor fra før, men fulle autorisasjoner og studieløp innenfor mitt yrke. Er avhengig av å finne er studie jeg kan ta digitalt/samlingsbasert. Her er mine kriterier. Kom gjerne med forslag til studier. 1. digitalt løp 2. jobbe med og for mennesker 3. Jobbe i team (går fint med litt selvstendig) Takk♥️ Anonymkode: 3d7d4...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 34 år! Har småbarn og jobber innen finans. Har ikke bachelor fra før, men fulle autorisasjoner og studieløp innenfor mitt yrke. Er avhengig av å finne er studie jeg kan ta digitalt/samlingsbasert. Her er mine kriterier. Kom gjerne med forslag til studier. 1. digitalt løp 2. jobbe med og for mennesker 3. Jobbe i team (går fint med litt selvstendig) Takk♥️ Anonymkode: 3d7d4...e3b Du ønsker deg inn i et omsorgsyrke? Høgskolen i Vestlandet har nettbasert bachelor i sosiologi: https://www.hvl.no/studier/studieprogram/sosiologi/ Anonymkode: 3106c...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du ønsker deg inn i et omsorgsyrke? Høgskolen i Vestlandet har nettbasert bachelor i sosiologi: https://www.hvl.no/studier/studieprogram/sosiologi/ Anonymkode: 3106c...bcf Ville ikke sosionom vært mer passende hvis hun vil jobbe med mennesker? Jeg hadde gått for sosionom. Anonymkode: e1ee1...b1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Del Skrevet 23. oktober 2024 Vanskelig å ta deg seriøst når du kaller seg selv en gammel dame når du er 34...🙄 Anonymkode: 3d653...cf7 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #5 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg sjekket på utdanning.no for deg, men de fleste tilbudene som er nettbaserte, er årsstudium. Du ser vel etter en bachelorgrad, eller? - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i organisasjonspsykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i psykologisk helsearbeid, nettstudium, Oslo nye høyskole - Sosiologi i nettstudium (bachelor), nettstudium, Høgskulen på Vestlandet - Bachelor i pedagogikk, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i ernæring, nettstudium, Atlantis medisinske høgskole - Bachelor i ernæring, nettstudium, Oslo nye høyskole Anonymkode: e1ee1...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #6 Del Skrevet 23. oktober 2024 Juridiske fag. Da kan du være til stor hjelp for mennesker. Anonymkode: 796e9...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #7 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 34 år! Har småbarn og jobber innen finans. Har ikke bachelor fra før, men fulle autorisasjoner og studieløp innenfor mitt yrke. Er avhengig av å finne er studie jeg kan ta digitalt/samlingsbasert. Her er mine kriterier. Kom gjerne med forslag til studier. 1. digitalt løp 2. jobbe med og for mennesker 3. Jobbe i team (går fint med litt selvstendig) Takk♥️ Anonymkode: 3d7d4...e3b Matte? Du er ikke gammel Anonymkode: 242b2...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 Gammel. Jeg leverte masteren som 45-åring og var langtfra eldste i kullet. Jeg støtter sosionom-tanken! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Takk dere! Altså oversikten er litt tullete, men mitt forrige innlegg når jeg spurte om noe lignende så fikk jeg mange troll- beskjeder om at jeg var for gammel… føler meg jo ikke gammel, og jeg har forhåpentligvis mange år i arbeidslivet igjen 🙂 Jeg føler jeg er tidenes, på godt og vondt, største omsorgsmenneske - så omsorg er viktig for meg ♥️ Er sosionom nettbasert? Ser man må ha en m relevant deltidsstilling ved siden - noen som har forslag om hva det kan være? Anonymkode: 3d7d4...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk dere! Altså oversikten er litt tullete, men mitt forrige innlegg når jeg spurte om noe lignende så fikk jeg mange troll- beskjeder om at jeg var for gammel… føler meg jo ikke gammel, og jeg har forhåpentligvis mange år i arbeidslivet igjen 🙂 Jeg føler jeg er tidenes, på godt og vondt, største omsorgsmenneske - så omsorg er viktig for meg ♥️ Er sosionom nettbasert? Ser man må ha en m relevant deltidsstilling ved siden - noen som har forslag om hva det kan være? Anonymkode: 3d7d4...e3b *overskriften :) Anonymkode: 3d7d4...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #11 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du ønsker deg inn i et omsorgsyrke? Høgskolen i Vestlandet har nettbasert bachelor i sosiologi: https://www.hvl.no/studier/studieprogram/sosiologi/ Anonymkode: 3106c...bcf Man kommer jo ikke inn i noe omsorgsyrke med bachelor i sosiologi… Men kommer knapt inn i noe yrke som helst, kun dem som krever “utdanning på bachelornivå” uten noe krav til i hva… Anonymkode: 2400a...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #12 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg sjekket på utdanning.no for deg, men de fleste tilbudene som er nettbaserte, er årsstudium. Du ser vel etter en bachelorgrad, eller? - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i organisasjonspsykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i psykologisk helsearbeid, nettstudium, Oslo nye høyskole - Sosiologi i nettstudium (bachelor), nettstudium, Høgskulen på Vestlandet - Bachelor i pedagogikk, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i ernæring, nettstudium, Atlantis medisinske høgskole - Bachelor i ernæring, nettstudium, Oslo nye høyskole Anonymkode: e1ee1...b1b Dette er jo typisk bachelorgrader det er forferdelig vanskelig å få jobb med alene! Hvis TS vil inn i et omsorgsyrke, er profesjonsutdanning den sikreste veien. Det finnes samlingsbaserte utdanninger på deltid, inkludert sykepleie som vel er det sikreste mtp jobbmuligheter. Anonymkode: 2400a...33a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå