AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg er 34 år! Har småbarn og jobber innen finans. Har ikke bachelor fra før, men fulle autorisasjoner og studieløp innenfor mitt yrke. Er avhengig av å finne er studie jeg kan ta digitalt/samlingsbasert. Her er mine kriterier. Kom gjerne med forslag til studier. 1. digitalt løp 2. jobbe med og for mennesker 3. Jobbe i team (går fint med litt selvstendig) Takk♥️ Anonymkode: 3d7d4...e3b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #2 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 34 år! Har småbarn og jobber innen finans. Har ikke bachelor fra før, men fulle autorisasjoner og studieløp innenfor mitt yrke. Er avhengig av å finne er studie jeg kan ta digitalt/samlingsbasert. Her er mine kriterier. Kom gjerne med forslag til studier. 1. digitalt løp 2. jobbe med og for mennesker 3. Jobbe i team (går fint med litt selvstendig) Takk♥️ Anonymkode: 3d7d4...e3b Du ønsker deg inn i et omsorgsyrke? Høgskolen i Vestlandet har nettbasert bachelor i sosiologi: https://www.hvl.no/studier/studieprogram/sosiologi/ Anonymkode: 3106c...bcf
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #3 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du ønsker deg inn i et omsorgsyrke? Høgskolen i Vestlandet har nettbasert bachelor i sosiologi: https://www.hvl.no/studier/studieprogram/sosiologi/ Anonymkode: 3106c...bcf Ville ikke sosionom vært mer passende hvis hun vil jobbe med mennesker? Jeg hadde gått for sosionom. Anonymkode: e1ee1...b1b 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #4 Skrevet 23. oktober 2024 Vanskelig å ta deg seriøst når du kaller seg selv en gammel dame når du er 34...🙄 Anonymkode: 3d653...cf7 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #5 Skrevet 23. oktober 2024 Jeg sjekket på utdanning.no for deg, men de fleste tilbudene som er nettbaserte, er årsstudium. Du ser vel etter en bachelorgrad, eller? - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i organisasjonspsykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i psykologisk helsearbeid, nettstudium, Oslo nye høyskole - Sosiologi i nettstudium (bachelor), nettstudium, Høgskulen på Vestlandet - Bachelor i pedagogikk, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i ernæring, nettstudium, Atlantis medisinske høgskole - Bachelor i ernæring, nettstudium, Oslo nye høyskole Anonymkode: e1ee1...b1b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #6 Skrevet 23. oktober 2024 Juridiske fag. Da kan du være til stor hjelp for mennesker. Anonymkode: 796e9...c90
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #7 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 34 år! Har småbarn og jobber innen finans. Har ikke bachelor fra før, men fulle autorisasjoner og studieløp innenfor mitt yrke. Er avhengig av å finne er studie jeg kan ta digitalt/samlingsbasert. Her er mine kriterier. Kom gjerne med forslag til studier. 1. digitalt løp 2. jobbe med og for mennesker 3. Jobbe i team (går fint med litt selvstendig) Takk♥️ Anonymkode: 3d7d4...e3b Matte? Du er ikke gammel Anonymkode: 242b2...784 1
Kålrota Skrevet 23. oktober 2024 #8 Skrevet 23. oktober 2024 Gammel. Jeg leverte masteren som 45-åring og var langtfra eldste i kullet. Jeg støtter sosionom-tanken! 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #9 Skrevet 23. oktober 2024 Takk dere! Altså oversikten er litt tullete, men mitt forrige innlegg når jeg spurte om noe lignende så fikk jeg mange troll- beskjeder om at jeg var for gammel… føler meg jo ikke gammel, og jeg har forhåpentligvis mange år i arbeidslivet igjen 🙂 Jeg føler jeg er tidenes, på godt og vondt, største omsorgsmenneske - så omsorg er viktig for meg ♥️ Er sosionom nettbasert? Ser man må ha en m relevant deltidsstilling ved siden - noen som har forslag om hva det kan være? Anonymkode: 3d7d4...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk dere! Altså oversikten er litt tullete, men mitt forrige innlegg når jeg spurte om noe lignende så fikk jeg mange troll- beskjeder om at jeg var for gammel… føler meg jo ikke gammel, og jeg har forhåpentligvis mange år i arbeidslivet igjen 🙂 Jeg føler jeg er tidenes, på godt og vondt, største omsorgsmenneske - så omsorg er viktig for meg ♥️ Er sosionom nettbasert? Ser man må ha en m relevant deltidsstilling ved siden - noen som har forslag om hva det kan være? Anonymkode: 3d7d4...e3b *overskriften :) Anonymkode: 3d7d4...e3b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #11 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du ønsker deg inn i et omsorgsyrke? Høgskolen i Vestlandet har nettbasert bachelor i sosiologi: https://www.hvl.no/studier/studieprogram/sosiologi/ Anonymkode: 3106c...bcf Man kommer jo ikke inn i noe omsorgsyrke med bachelor i sosiologi… Men kommer knapt inn i noe yrke som helst, kun dem som krever “utdanning på bachelornivå” uten noe krav til i hva… Anonymkode: 2400a...33a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #12 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg sjekket på utdanning.no for deg, men de fleste tilbudene som er nettbaserte, er årsstudium. Du ser vel etter en bachelorgrad, eller? - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i anvendt psykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i organisasjonspsykologi, nettstudium, Oslo nye høyskole - Bachelor i psykologisk helsearbeid, nettstudium, Oslo nye høyskole - Sosiologi i nettstudium (bachelor), nettstudium, Høgskulen på Vestlandet - Bachelor i pedagogikk, nettstudium, Høyskolen Kristiania - Bachelor i ernæring, nettstudium, Atlantis medisinske høgskole - Bachelor i ernæring, nettstudium, Oslo nye høyskole Anonymkode: e1ee1...b1b Dette er jo typisk bachelorgrader det er forferdelig vanskelig å få jobb med alene! Hvis TS vil inn i et omsorgsyrke, er profesjonsutdanning den sikreste veien. Det finnes samlingsbaserte utdanninger på deltid, inkludert sykepleie som vel er det sikreste mtp jobbmuligheter. Anonymkode: 2400a...33a 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå