AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg får masse slim og litt blod nå, det er 4 dager til termin. Googlet det, og fant ut at dette er tegningsblødning. Bør jeg ringe føden? Har ingen andre tegn til fødsel, ikke rier, vannet har ikke gått. Kjenner bare at jeg får kynnere, men det har jeg hatt lenge nå Anonymkode: ba01c...eea
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg ringte. Tenkte det var greit at de var oppmerksomme på at jeg kanskje kom inn i løpet av natten ☺️ Anonymkode: 3c2d0...89f 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Skrevet 22. oktober 2024 Ved blod er det alltid bra å ringe. Det betyr ikke nødvendigvis at du trenger komme inn eller noe, men det er fremdeles bra for de at de vet noe er på gang. Og kan være betryggende for deg å ha en samtale og vite når du bør ta kontakt igjen. Anonymkode: c9172...110 2
AlternativX Skrevet 22. oktober 2024 #4 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg tenker det ikke er nødvendig å ringe inn kun for slim og blødning. Ingenting føden gjør med de opplysningene. Ring heller hvis du får rier i tillegg. Lykke til🙂 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg ville ringt. En telefon skader aldri og så får du vite når du bør ringe igjen Anonymkode: edaaa...cef
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #6 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg fikk beskjed av jordmor om å ringe om det skjedde. Anonymkode: 501d9...8a6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #7 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg ringte nå, fordi nå får jeg mer blod enn slim når jeg tørker meg. Hun jeg pratet med ba meg sette på bind og vente i 1-2 timer. Ringe igjen hvis blødningen blir kraftigere Anonymkode: ba01c...eea
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #8 Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk beskjed av jordmor om å ringe om det skjedde. Anonymkode: 501d9...8a6 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg ville ringt. En telefon skader aldri og så får du vite når du bør ringe igjen Anonymkode: edaaa...cef AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ved blod er det alltid bra å ringe. Det betyr ikke nødvendigvis at du trenger komme inn eller noe, men det er fremdeles bra for de at de vet noe er på gang. Og kan være betryggende for deg å ha en samtale og vite når du bør ta kontakt igjen. Anonymkode: c9172...110 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg ringte. Tenkte det var greit at de var oppmerksomme på at jeg kanskje kom inn i løpet av natten ☺️ Anonymkode: 3c2d0...89f Takk ❤️ Jeg ringte Anonymkode: ba01c...eea 1 2
ValarMorghulis Skrevet 23. oktober 2024 #9 Skrevet 23. oktober 2024 Bare et tips om at det enda kan ta litt tid før ting skjer. Her gikk mesteparten av slimproppen nesten 2 uker før jeg fødte, og så fikk jeg tegningsblødning og resten av slimproppen 5 dager før riene startet. Lykke til med fødsel når den tid kommer ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Skrevet 23. oktober 2024 Hvordan går det med deg og babyen, ts? ❤️ Anonymkode: ea206...e61 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #11 Skrevet 23. oktober 2024 Jeg hadde blødning og slim i 4 dager før fødsel, men da riene kom fødte jeg 50 min etterpå! Så kjenner du andre tegn på at fødsel er igang ville jeg ringt. Jeg hadde født hjemme om jeg ikke dro så fort riene kom og det var ikke sååå vondt før jeg var på sykehuset! Anonymkode: 5d5ad...fed
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #12 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan går det med deg og babyen, ts? ❤️ Anonymkode: ea206...e61 Vi var på sykehuset i går natt for å sjekke om alt var greit. Og det var det. Fikk beskjed om at fet var tegningsblødning og at vi måtte vente på riene/vannavgang hjemme. Jeg har fremdeles tegningsblødning og ingen rier, så her venter vi fremdeles i spenning. Anonymkode: ba01c...eea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå