AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Datter har startet som lærling, bor bare 2 mil unna, men pga at det ikke går buss når hun starter på jobb så sliter hun med å komme seg dit og det blir mye kjøring på oss. Hun har fått tilbud om hybel like ved lærestedet, men har ikke råd til denne uten stipend. Hun har søkt borteboerstipend, men det er lang behandlingstid. Noe som vet om det er håp om å få borteboerstipend? Reglene sier i utgangspunktet at hun må bo 5 mil eller mer unna, men det skal visst være visse unntak. i utgangspunktet at hun må bo mer enn 5 mil hjemmefra. Anonymkode: 70ad4...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det får du svar på med en kjapp telefon til Lånekassen. Vi hadde et lignende spørsmål, og det tok meg 2 min å få et godt og klart svar fra Lånekassen. Fikk også veiledning til hvordan jeg skulle fylle ut søknaden i vårt tilfelle, slik at den ble korrekt behandlet. Anonymkode: d7f20...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monahagen Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det får du svar på med en kjapp telefon til Lånekassen. Vi hadde et lignende spørsmål, og det tok meg 2 min å få et godt og klart svar fra Lånekassen. Fikk også veiledning til hvordan jeg skulle fylle ut søknaden i vårt tilfelle, slik at den ble korrekt behandlet. Anonymkode: d7f20...80e Hva fikk dere til svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå