AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Kanskje sært å spørre her, men tenker en del på om jeg har gjort noe galt 😐 og vet det er en del flinke her inne! Vi studerer på universitet og er nærmere 30, så vi er voksne folk. Vi hadde en veldig god tone i begynnelsen av studiet og pratet en del sammen, men nå etter noen måneder har han fått en litt merkelig atferd. Det trenger absolutt ikke ha noe med meg å gjøre, men jeg undres... for dette er saken: Han var som sagt kontaktsøkende og vi hadde veldig lik humor og kanskje personlighet generelt. Nå snakker han knapt til meg på skolen, og siden vi er en liten gruppe på knappe 10 stk (inndelt) av en stor klasse, så merkes det godt. Det rare er at hvis jeg er borte en dag, skriver han som regel og for å spørre. Det samme skjedde i går. Når jeg sendte ham noe en gang, svarte han ikke. Vi arrangerte noe sosialt, og han kom ikke, han bare readet alle gruppemeldinger (også veldig rart til ham å være). Dette begynner å bli langt, er også flere ting. Men jeg føler nesten han unngår meg, uten å helt vite hva som er. Han virker beklemt bare ved å se på meg, og tenker at jeg kan ha gjort eller sagt noe tidligere som har snudd hans syn på meg. Uten at jeg vet hva, egentlig. Anonymkode: 78cbf...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Må ikke tenke at det er noe med deg, eller noe du har gjort. Vri om på tankegangen, at han kanskje liker deg meir enn som venn. At han har følelser for deg, men ikke vet hvordan han skal gå frem…. Anonymkode: 3edd5...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Del Skrevet 23. oktober Kan det være han har vanskelig for å vise og uttrykke følelser for deg? Ofte om vi liker noen på den måten, er det lettere å unngå eller ignorere grunnet manglende sosiale erfaringer. Anonymkode: 3829b...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Del Skrevet 23. oktober Ts her. Aner ikke noe om dette, men ja, når dere sier det... Han virket ganske interessert i begynnelsen, men han fikk fort vite at jeg er gift. Men samtidig føler jeg ikke at DET er grunnen til merkelige oppførselen nå. For vi hadde bra tone en stund etter han fikk vite! Dessuten virker han som en type som er interessert i de fleste Anonymkode: 78cbf...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 20.59): Kanskje sært å spørre her, men tenker en del på om jeg har gjort noe galt 😐 og vet det er en del flinke her inne! Vi studerer på universitet og er nærmere 30, så vi er voksne folk. Vi hadde en veldig god tone i begynnelsen av studiet og pratet en del sammen, men nå etter noen måneder har han fått en litt merkelig atferd. Det trenger absolutt ikke ha noe med meg å gjøre, men jeg undres... for dette er saken: Han var som sagt kontaktsøkende og vi hadde veldig lik humor og kanskje personlighet generelt. Nå snakker han knapt til meg på skolen, og siden vi er en liten gruppe på knappe 10 stk (inndelt) av en stor klasse, så merkes det godt. Det rare er at hvis jeg er borte en dag, skriver han som regel og for å spørre. Det samme skjedde i går. Når jeg sendte ham noe en gang, svarte han ikke. Vi arrangerte noe sosialt, og han kom ikke, han bare readet alle gruppemeldinger (også veldig rart til ham å være). Dette begynner å bli langt, er også flere ting. Men jeg føler nesten han unngår meg, uten å helt vite hva som er. Han virker beklemt bare ved å se på meg, og tenker at jeg kan ha gjort eller sagt noe tidligere som har snudd hans syn på meg. Uten at jeg vet hva, egentlig. Anonymkode: 78cbf...7c6 Du håpar at han er interessert i deg? ❤️ Anonymkode: 979fa...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du håpar at han er interessert i deg? ❤️ Anonymkode: 979fa...2e9 Nei, det er ikke dét. Men kunne tenke meg å vite grunnen til at det er så rart med han her, at det ikke er at han IKKE liker meg. Og så kunne jeg tenke meg å være bedre venner Ts Anonymkode: 78cbf...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 25. oktober #7 Del Skrevet 25. oktober Bare en tanke.... Hvordan hadde tråden utviklet seg om han fortsatte kontantsøket etter at han fikk vite du var gift. Har en følelse at det ikke hadde talt til hans fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Del Skrevet 25. oktober Midgard skrev (3 timer siden): Bare en tanke.... Hvordan hadde tråden utviklet seg om han fortsatte kontantsøket etter at han fikk vite du var gift. Har en følelse at det ikke hadde talt til hans fordel. Hva mener du? Eneste jeg håpet var om noen kunne spå / legge kort på situasjonen, hva som var greia. Men har blitt litt bedre i de siste dagene, men fortsatt noe rart. Var ikke ute etter å shame hvilke intensjoner han har, for det vet jeg ikke Ts Anonymkode: 78cbf...7c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #9 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.39): Ts her. Aner ikke noe om dette, men ja, når dere sier det... Han virket ganske interessert i begynnelsen, men han fikk fort vite at jeg er gift. Men samtidig føler jeg ikke at DET er grunnen til merkelige oppførselen nå. For vi hadde bra tone en stund etter han fikk vite! Dessuten virker han som en type som er interessert i de fleste Anonymkode: 78cbf...7c6 Jeg tror han er forelsket i deg, men du er jo gift, så han holder avstand. Anonymkode: 56a6d...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå