Gå til innhold

Facebook dating - "ta pause"/inkognito

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Facebook dating... Skjønner dere hvordan det fungerer når man liker noen, og så setter profilen på pause? Fordi da er det fortsatt et par likes som kommer inn i tiden etterpå her hos meg. Betyr det at min profil fortsatt blir vist til andre? Det synes jeg er veldig dumt i så fall. Vil liksom ha kontroll over hvor mye jeg vises.

Hadde skjønt hvis de likes som kommer er fra de jeg har likt, men det har jeg ikke. Og ser de jeg har likt fortsatt min like selv om jeg har satt min profil på pause? Hadde håpet at det fungerer som tinders "inkognito"- modus...

Anonymkode: 11a18...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det står tydelig beskrevet på "pause" på fb at da kan de du har likt fortsatt få opp profilen din, men ingen andre. Det er likt som når du pauser på Tinder forøvrig. Inkognito har jeg aldri testet på noen av stedene.

Anonymkode: d72ba...b19

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mener det står tydelig beskrevet på "pause" på fb at da kan de du har likt fortsatt få opp profilen din, men ingen andre. Det er likt som når du pauser på Tinder forøvrig. Inkognito har jeg aldri testet på noen av stedene.

Anonymkode: d72ba...b19

TS her. Kan hende det står der, men stemmer jo ikke med det som faktisk skjer, dvs at det kommer flere likes i etterkant av folk jeg ikke har likt. Derfor jeg lurer 🙂

Anonymkode: 11a18...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...