AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg er godt voksen og har vært redd for å kjøre bil i mange år. I sommer mannet jeg meg opp til å starte ved en kjøreskole. Læreren min der er veldig dyktig, rolig og behersket osv. Men uten å virke helt desperat savner jeg kanskje å få litt positive tilbakemeldinger på det jeg mestrer? Han sier kun hva jeg må jobbe videre med, og det gjør at jeg går ut av hver time og lurer på hva han egentlig tenker om kjøringen min, om han ser noe forbedring eller om jeg like gjerne burde gi opp. Selvtilliten er ganske dårlig altså, og det er nok derfor jeg er litt sår. Men er det vanlig at kjørelærere ikke gir så mye positive tilbakemeldinger? Anonymkode: ecb82...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #2 Del Skrevet 24. oktober 2024 Spør personen om kjøringen din eller bytt kjøreskole. Anonymkode: c8157...862 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. oktober 2024 #3 Del Skrevet 24. oktober 2024 For at kjøringen til eleven skal bli bedre, så er det best om kjørelæreren opplyser både om ting du kan bli bedre på og ting du faktisk var bra på. Men sikkert variasjon i kjørelærere, og hvordan dem legger opp undervisningen. Kjørelæreren min og jeg hadde oppsummering etter hver time, og da snakket vi både om ting jeg hadde gjort bra på timen, og ting jeg skulle huske på til neste gang, og bli bedre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 "Kan du oppsummere timen litt? Hva jeg gjorde bra og hva jeg bør være obs på til neste gang?" Det verste jeg kjenner er voksne, kvinnelige elever som ikke klarer å få opp kjeften sin, men forventer all verdens ting. Anonymkode: 4f7ba...b17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Kan du oppsummere timen litt? Hva jeg gjorde bra og hva jeg bør være obs på til neste gang?" Det verste jeg kjenner er voksne, kvinnelige elever som ikke klarer å få opp kjeften sin, men forventer all verdens ting. Anonymkode: 4f7ba...b17 Det verste du vet faktisk. Anonymkode: 485c4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Del Skrevet 25. oktober 2024 Merkelig at ikke kjørelærere uoppfordret kan fortelle litt etter timen både ris og ros.. Anonymkode: ee5d4...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #7 Del Skrevet 25. oktober 2024 Opplever som kjørelærer at positiv tilbakemelding blir en hvilepute. Om jeg sier "denne lukeparkeringa klarte du bra", så er det mange som visuelt haker av på sin liste over ting de ikke synes de behøver å jobbe mere med fremover. Anonymkode: c9970...53b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå