AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg kan ikke få barn med egne egg, så vi har måttet gå for eggdonasjon. Vi har hatt ett forsøk tidligere i år, da fikk vi tre embryoer, men alle tre innsett endte i negativ test. Nå er vi inne i forsøk to og har fått to embryoer. Innsett av ett torsdag forrige uke og ett igjen på frys. Er det andre som har forsøkt med en eggdonor først uten suksess og så byttet donor og blitt gravid? Dette er våre siste to muligheter på grunn av min alder, så nå er dagene fylt med håp og redsel om hverandre. Er det noen som vil dele erfaringer, på godt og vondt? Anonymkode: 3e3a2...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan ikke få barn med egne egg, så vi har måttet gå for eggdonasjon. Vi har hatt ett forsøk tidligere i år, da fikk vi tre embryoer, men alle tre innsett endte i negativ test. Nå er vi inne i forsøk to og har fått to embryoer. Innsett av ett torsdag forrige uke og ett igjen på frys. Er det andre som har forsøkt med en eggdonor først uten suksess og så byttet donor og blitt gravid? Dette er våre siste to muligheter på grunn av min alder, så nå er dagene fylt med håp og redsel om hverandre. Er det noen som vil dele erfaringer, på godt og vondt? Anonymkode: 3e3a2...97e Har hatt 3 mislykket ivf før eggdonasjon. Første forsøk med eggdonasjon og tvillingene fylte nå nettopp 15 år. Anonymkode: a3a84...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura84 Skrevet 23. oktober 2024 #3 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har hatt 3 mislykket ivf før eggdonasjon. Første forsøk med eggdonasjon og tvillingene fylte nå nettopp 15 år. Anonymkode: a3a84...958 Gratulerer. Kan jeg spørre om din alder ved innsett av donoregg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. oktober 2024 #4 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hei, Vi hadde fire innsett av donoregg uten å oppnå annet enn en kjemisk graviditet. Jeg leste mye på nett, internasjonal statistikk osv, fordi jeg hadde en dårlig magefølelse. Statistisk sett lykkes så godt som alle innen tre innsett. Jeg ville derfor byttet donor, ja dersom mannen din er sjekket ut? Hos oss viste det seg at det er mannens sæd som har høy dna skade og kort fortalt kan han nok ikke lage barn. Skulle ønske vi visste det før vi brukte eggdonor, som du vet er kostnaden veldig høy. Pass på at mannen også er sjekket helt ut! Både Medicus og Hausken utfører disse prøvene av mannens sæd, medicus sin er både dyrere og mer omfattende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Grønn Skrevet 24. oktober 2024 #5 Del Skrevet 24. oktober 2024 Neutral90 skrev (4 timer siden): Hei, Vi hadde fire innsett av donoregg uten å oppnå annet enn en kjemisk graviditet. Jeg leste mye på nett, internasjonal statistikk osv, fordi jeg hadde en dårlig magefølelse. Statistisk sett lykkes så godt som alle innen tre innsett. Jeg ville derfor byttet donor, ja dersom mannen din er sjekket ut? Hos oss viste det seg at det er mannens sæd som har høy dna skade og kort fortalt kan han nok ikke lage barn. Skulle ønske vi visste det før vi brukte eggdonor, som du vet er kostnaden veldig høy. Pass på at mannen også er sjekket helt ut! Både Medicus og Hausken utfører disse prøvene av mannens sæd, medicus sin er både dyrere og mer omfattende. Hei, takk for svar. Vi er hos Medicus, og mannen er nøye sjekket ut. Vi hadde som sagt innsett forrige uke med ny donor, og jeg er veldig, veldig spent. Vi har ett embryo til på frys, men det føles likevel som nå eller aldri, ettersom de tre innsettene med forrige donor ikke ble til noe. Jeg har alle slags symptomer (med unntak av ømme bryster), men vet jo at det bare er progestoronen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå