AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Lurer på om jeg skal kjøpe det til samboeren min til jul. Den må være stor og vid. Finnes den? I størrelse 3 eller 4 xl? 😁 😁 Kan noen hjelpe meg? 😁 😁 Helst flere lommer 🥰 Anonymkode: 88310...fa1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #2 Del Skrevet 23. oktober Er partneren din mann eller kvinne, da? Det har jo litt å si. Anonymkode: 4f3df...3bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Del Skrevet 23. oktober Å herregud 😜 Den skal være til en mann 😁 Tusen takk 😘 Anonymkode: 88310...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Del Skrevet 26. oktober Jeg er kvinne, men må si at turbukser varierer veldig mye i passform og følelse. Ville ikke kjøpt det uprøvd. For min del er de gjerne for vide i livet når de passer i lårene. Høyden i livet kan variere mye, selv om de ikke har navn eller noe info som indikerer livhøyden (som jeans ofte har). Sist jeg prøvde slike bukser synes jeg også det var veldig stor størrelsesforskjell mellom ulike merker. Mulig herrebukser er mer uniformt utformet (herrekroppen er jo rettere), men verdt å tenke på før man kjøper en dyr bukse i gave. Anonymkode: ca48c...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober Jeg elsker Haglöfs. Veldig lett og gir god bevegelighet. Nå er jeg dame (og liten), men de har i flere varianter for menn også. Det er ikke skallbukse jeg har, men en som er vindtett/vannavisende. https://www.xxl.no/search?query=turbukse+herre&sort=relevance&f.brand=Haglöfs Jeg ville heller gitt gavekort tror jeg, for dette med passform kan være litt tricky Anonymkode: d5da5...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå