Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Sånn til daglig? Jeg har kun med meg lipgloss.
Cola Girl Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 En liten sminkepung med mascara, eyeliner, diverse lipglosser og et par øyenskygger.
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Maskara, lipgloss, eyeliner/kajal og leppestift er det jeg bruker å ha med meg ut til daglig Stort sett blir bare lipglossen og maskaraen brukt, men man vet jo aldri Endret 26. februar 2006 av Aylana
aline Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 ingenting, jeg har en leppepomade i veska, men regner ikke det som sminke, da det kun er for å unngå tørre lepper. sminker meg før jeg drar hjemmefra, og har sminke som sitter, så trenger ikke noe når jeg bare skal ut til vanlig. skal jeg på fest eller noe annet, så kan jeg ta med litt. da gjerne øyenskygge, dekkstift og lipgloss.
Nita Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Nada..bruker bare mascara til hverdags og den påfører jeg hjemme til fest har jeg av og til med en leppestift..men bare av og til
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Til hverdags har jeg med dekkstift, pudder og lipgloss. Skal jeg ut og har med stor veske har jeg med øyenskygge, solpudder og eyeliner i tillegg.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #8 Skrevet 26. februar 2006 Noen ganger ingen verdens ting, andre ganger en lipgloss, eller av og til en pung med parfyme, lipgloss, concealer og maskara
Ephemera Skrevet 26. februar 2006 #9 Skrevet 26. februar 2006 ingenting, jeg har en leppepomade i veska, men regner ikke det som sminke, da det kun er for å unngå tørre lepper. sminker meg før jeg drar hjemmefra, og har sminke som sitter, så trenger ikke noe når jeg bare skal ut til vanlig. skal jeg på fest eller noe annet, så kan jeg ta med litt. da gjerne øyenskygge, dekkstift og lipgloss. ← Signerer på denne. Jeg dro alltid med meg en sminkepung i veska før, men jeg brukte aldri noe av det. Angret meg litt en dag for et par uker siden, da jeg fikk problemer med den ene linsa mi = mye av sminken på det ene øyet forsvant i tårer. Men jeg var på jobb og alle der visste hva som hadde hendt Tror det var bare jeg som så det også.
Gjest synseren Skrevet 26. februar 2006 #10 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har bare leppestift med meg. Sminker meg hjemme og det pleier å holde resten av dagen.
Gjest 2324 Skrevet 26. februar 2006 #11 Skrevet 26. februar 2006 Ingenting, hverken til hverdags eller fest.
aline Skrevet 26. februar 2006 #12 Skrevet 26. februar 2006 Angret meg litt en dag for et par uker siden, da jeg fikk problemer med den ene linsa mi = mye av sminken på det ene øyet forsvant i tårer. Men jeg var på jobb og alle der visste hva som hadde hendt Tror det var bare jeg som så det også. ← det har skjedd meg at jeg har angret ja, når man får noe på øyet og det går mye sminke med på å få det ut... og andre tilfeldigheter. men som du sier, det er stort sett en selv som ser mest, andre tror jeg ikke legger merke til like mye.
Lucky? Skrevet 26. februar 2006 #13 Skrevet 26. februar 2006 Til daglig bruker jeg bare mascara, den tar jeg på hjemme før jeg drar på jobb. Lepomade ligger alltid i veska da, men det er jo ikke akkurat sminke
Malama Skrevet 26. februar 2006 #15 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har en lipsyl i veska, rett og slett fori jeg sprekker itt i leppene nå på vinteren. Ellers drar jeg kke med meg sminke i veska, jeg sminker meg hjemme, og det holder til jeg er ferdig på jobb.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #16 Skrevet 26. februar 2006 Liten sminkepung med mascara, øyenskygge, eyeliner, øyenbrynsblyant og lipgloss.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #17 Skrevet 26. februar 2006 Liten sminkepung med mascara, øyenskygge, eyeliner, øyenbrynsblyant og lipgloss.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #18 Skrevet 26. februar 2006 Til daglig stapper jeg gjerne hele sminkemappa (den lille, ikke alle produktene jeg eier og har) i sekken, enten jeg skal på jobb eller trening. Til fest gidder jeg som oftest ikke dra med annet enn en lipgloss.
Gjest Camilla Skrevet 26. februar 2006 #19 Skrevet 26. februar 2006 Jeg tar på meg løspudder og maskara hjemme. Så har jeg med lipgloss/lipbalm som jeg tar på meg med jevne mellomrom utover dagen. Jeg har også med en concealer- bare sånn for sikkerhetens skyld.
Gjest Aloha Skrevet 26. februar 2006 #20 Skrevet 26. februar 2006 De gangene jeg bruker stor nok veske (stort sett hver dag) har jeg alltid med en liten sminkepung som inneholder det meste: foundation, eyeliner, mascara, solpudder, leppepomade, lip gloss, øyenskygge, leppestift, bodylotion, øyekrem, ekstra kontaktlinser og smertestillende. Nå bruker jeg ikke alt dette hver dag, men det er nå med, sånn "in case".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå