Gå til innhold

Hvordan sikrer du at endetarmen er fri for bæsj før analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar av dusjhodet og fyller endetarmen med lunket vann som man lar gå i doskåla. Kjapt og enkelt.

Anonymkode: 7a1c0...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Jeg har et lite dusjhode, og bra vanntrykk, så jeg slipper å demontere noe. Har jeg skikkelig fast avføring, så gidder jeg ikke mase med vann. Dama gjør ingenting, men jeg bruker uansett kondom. Litt brunt tåler vi. 

Anonymkode: 2d497...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama går bare på do før akten, skal vi ha mer assplay så bruker hun dusj og vann

Anonymkode: 20077...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mann her. Jeg har et lite dusjhode, og bra vanntrykk, så jeg slipper å demontere noe. Har jeg skikkelig fast avføring, så gidder jeg ikke mase med vann. Dama gjør ingenting, men jeg bruker uansett kondom. Litt brunt tåler vi. 

Anonymkode: 2d497...7a7

Fy faen så enkelt for gjester på besøk, eller de som kjøper leiligheten senere. Slutt å bruke "rent vann" - utstyr til sånt griseri.

Anonymkode: 786f1...687

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fy faen så enkelt for gjester på besøk, eller de som kjøper leiligheten senere. Slutt å bruke "rent vann" - utstyr til sånt griseri.

Anonymkode: 786f1...687

EKKELT skal det stå

Anonymkode: 786f1...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ingenting, jeg går på do en gang i døgnet og resterende 23,5 timer er det jo ikke avføring i endetarmen. 
 

Hvis jeg har vært unormal i magen på noe vis har jeg ikke analsex.

Anonymkode: e7ed0...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør ingenting, jeg går på do en gang i døgnet og resterende 23,5 timer er det jo ikke avføring i endetarmen. 
 

Hvis jeg har vært unormal i magen på noe vis har jeg ikke analsex.

Anonymkode: e7ed0...b7f

Avføringen kommer gradvis nedover i endetarmen jo. Så endetarmen er ikke fri for avføring mellom dobesøkene. Dessuten er det rester av avføring på tarmveggen. 

Anonymkode: c1d03...99b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete går det ikke an å skjule visse temaer på kg? 

Anonymkode: e62bb...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy faen så enkelt for gjester på besøk, eller de som kjøper leiligheten senere. Slutt å bruke "rent vann" - utstyr til sånt griseri.

Anonymkode: 786f1...687

Vet ikke hva du ser for deg? Det er ikke akkurat sånn at jeg pakker noe opp i rassen. 

Anonymkode: 2d497...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor i helvete går det ikke an å skjule visse temaer på kg? 

Anonymkode: e62bb...0c4

Du ble nysgjerrig da☺️

Anonymkode: e90d6...9ec

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg unna analsex. Sån sikrer jeg meg. Alt for mye styr. Det er dårlig lukt,det er alltid noe avføringsrester,det skal byttes laken,det er en masse med glidemiddel rester overalt etcect. Dessuten - Det er veldig oppskrytt. Forstår tanken om man er homofil,eller om man er enslig,og vil påta seg bryet på egenhånd,men dama er ikke videre begeistret for det,heller ikke jeg. Det er da andre hull som kan benyttes! 

Det var en pirrende tanke før jeg prøvde det.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 17.55):

Hva er rutinen? 

Anonymkode: e90d6...9ec

Putter den inn uten noe rutine. Er veldig renslig og har selvfølgelig ikke sex der om jeg har vært bløt en dag! Aldri fått noe på staken!

Anonymkode: 4af5b...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gjør ingenting, jeg går på do en gang i døgnet og resterende 23,5 timer er det jo ikke avføring i endetarmen. 
 

Hvis jeg har vært unormal i magen på noe vis har jeg ikke analsex.

Anonymkode: e7ed0...b7f

Samme her. 

Og noen ganger kan faktisk bivirkningen med analsex være bæsj på penis. Hvis ikke "giver" fikser det, så er han heller ikke mann til til å ta noen i ræva. 

Livet skjer. 

Anonymkode: f27bf...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant80 skrev (13 timer siden):

Holder meg unna analsex. Sån sikrer jeg meg. Alt for mye styr. Det er dårlig lukt,det er alltid noe avføringsrester,det skal byttes laken,det er en masse med glidemiddel rester overalt etcect. Dessuten - Det er veldig oppskrytt. Forstår tanken om man er homofil,eller om man er enslig,og vil påta seg bryet på egenhånd,men dama er ikke videre begeistret for det,heller ikke jeg. Det er da andre hull som kan benyttes! 

Det var en pirrende tanke før jeg prøvde det.

Ja men da er det jo ikke noe poeng i å svare sånn egentlig. 

Anonymkode: 5c44d...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 17.55):

Hva er rutinen? 

Anonymkode: e90d6...9ec

Jeg er gutt og mottar analsex. Jeg går på do først og skyller godt med vann. Aldri problemer med avføring, alltid ren. Og det er intens sjukt deilig, får vanvittige orgasmer av analsex.

Anonymkode: 7c5a7...95e

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint, riktig kosthold sikrer dette :) Selv spyler jeg med vann 2-3 ganger. Vi har anal kanskje 1 gang pr mnd...som et heftig krydder, som kvinne liker jeg det veldig godt. En kick som gir meg skikkelig orgasme. At det er forbudt gjør alt mye bedre, men dette er ikke noe man kan gjøre ofte...da er spenningen borte.

Anonymkode: f0bd2...e71

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fy faen så enkelt for gjester på besøk, eller de som kjøper leiligheten senere. Slutt å bruke "rent vann" - utstyr til sånt griseri.

Anonymkode: 786f1...687

Who cares, ingen blir skadet.

Anonymkode: ef1a9...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...