Gå til innhold

Ghosting eller dumpa?

"tenker"

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde at min elsker gjennom en tid har slitt med potensen. Går på medisiner. Sist ble det ingenting. Det ble stress og selvfølgelig ubehagelige for han. Forsto det ikke var pga meg og manglende lyst. Det ble til vi så en film og han overnattet her. Da vi la oss ble det nå litt allikevel. Men han var kald og sur nærmest. Ikke noe greit liksom. Neste dag var han litt rar men høflig å hyggelig. Jeg skulle bare en tur i dusjen. Da jeg kom fra badet var han bare gått uten ett ord og hadde blokkert meg på alle sosiale medier. Å mob nr. Jeg satt igjen ganske oppgitt og trist. Lurte på om jeg hadde gjort noe galt eller hvorfor osv... Ble rimelig frustrert da jeg liker fyren veldig godt. Nå har det vært slik i ett par uker. Fremdeles venter jeg liksom på en lyd eller svar liksom.. Kan jeg like så godt tenke at det hele er over? Er det en form for ghosting eller noe annet? Jeg lurer jo litt på dette. Noen som har erfaring eller tanker dette? Er litt rådvill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som ghosting. Men hvorfor er ikke så enkelt å forstå ut ifra innlegget ditt...

Forstår at det er vanskelig, men jeg tror faktisk du ikke kommer til å få noe svar på hva som skjedde. 

Det kan være alt fra at han har funnet en kjæreste/eller en person han ønsker å fortsette med, til at han ble sur for noe du sa/gjorde. 

Anonymkode: 49e6d...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som ghosting. Men hvorfor er ikke så enkelt å forstå ut ifra innlegget ditt...

Forstår at det er vanskelig, men jeg tror faktisk du ikke kommer til å få noe svar på hva som skjedde. 

Det kan være alt fra at han har funnet en kjæreste/eller en person han ønsker å fortsette med, til at han ble sur for noe du sa/gjorde. 

Anonymkode: 49e6d...53e

Endret av "tenker"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i alle fall lært at han er uhøflig og lite omsorgsfull. 

Anonymkode: 841be...733

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at det er over fra hans side. Hvis ikke bør det uansett være over fra din side. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manndommen fikk seg vel en solid knekk. Han er umoden og oppfører seg som en taper og løper med halen mellom beina. 

Du har ikke gjort noe galt, eller noe som helst so  tilsier at du skal bli behandlet som søppel.

Han er gone. Du burde gå videre og prise deg lykkelig.

Anonymkode: e2d0e...003

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Manndommen fikk seg vel en solid knekk. Han er umoden og oppfører seg som en taper og løper med halen mellom beina. 

Du har ikke gjort noe galt, eller noe som helst so  tilsier at du skal bli behandlet som søppel.

Han er gone. Du burde gå videre og prise deg lykkelig.

Anonymkode: e2d0e...003

Dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...