AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg går første året på sykepleien og føler meg så matt akkurat nå. Er så mye jeg må få gjort før eksamen, men dagene løper i fra meg og jeg strever med å få konsentrert meg. Føler meg depressiv og vil bare sove alene. Går på forelesninger og møter på andre ting som må gjøres. Hjelp :’) I første omgang må jeg komme meg igjennom dette halvåret, men det føles så tøft nå.. vil bare ligge inne å trøstespise.. orker ikke trene, er trøtt hele dagen osv. Kjøpt d-vitamin og har ingen andre mangler. Har noen noen gode råd? Er jeg deprimert? Anonymkode: 7de64...2d2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Skrevet 22. oktober 2024 Gå ut, gå tur i frisk luft og i natur! Det er lykkepille, det kan jeg love deg! Jeg vet at dørstokkmila kan være tung, men etter en tur er man fylt med ny energi og bedre humør enn før turen. Jeg vet, jeg har vært i samme situasjon som deg. Jeg grudde meg for tur ute i dårlig vær, men opplevde at etter turen, var alt mye lettere. Jeg var i bedre humør, og hadde energi til å jobbe med fag og andre ting. Anonymkode: a03e2...1d4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Skrevet 22. oktober 2024 Du blir nok ikke mindre trøtt av å ligge inne, trøstespise og isolere deg. Prøv å tving deg ut så langt du greier. Noen merker at det kan hjelpe litt med lysterapi lampe. Hvis det blir sånn at du ikke greier å leve normalt må du ta kontakt med fastlegen din. ❤️ Anonymkode: 83cf7...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå