Nordlandspia Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 (endret) ... Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Her jeg bor har jeg ikke noe valg, senteret mitt har vel én pilates time i uka, og den er alltid full. Så jeg har kjøpt meg en treningsmatte og en dvd. Pilates for dummies
Tinken Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Jeg gjør begge deler, jeg! Nå husker jeg ikke helt hva den dvd'en heter da jeg ikke har den for hånden. Men det har vært en tråd oppe med dette tidligere, prøve å finne den?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 Trener hjemme. Har den DVDen fra bladet Iform, men følger ikke alltid den. Har plukket meg ut noen fra "pilatesskolen" som er beskrevet i noen utgaver av Iform. Tror og håper jeg har satt meg godt nok inn i teknikkene som gjør pilates-øvelsene så effektive
Gjest Fruktfat Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 jeg kjøpte meg dvd (pilates weight loss workout for dummies), da kan jeg trene når jeg vil. jobber skift, så tvilsomt at jeg hadde rukket timer på treningsenteret her. om du kjøper dvd, så er det greit med en for nybegynnere, og heller kjøpe fler etterhvert.
Nordlandspia Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2006 (endret) ... Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Catzy Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Jeg trener en gang i uka på et senter. (www.balancestudio.no) Har gått 8 ganger på introkurs, så nå kan jeg vel de mest grunnleggende tingene. Kunne tenke meg å trene oftere, får se hva jeg får tid til. Har også kjøpt 2 dvd'er, og har en treningsmatte fra før, så jeg burde klare å gjøre litt hjemme også. Men til nå har det vært litt stusslig. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå