Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor har jeg ikke noe valg, senteret mitt har vel én pilates time i uka, og den er alltid full. Så jeg har kjøpt meg en treningsmatte og en dvd.

Pilates for dummies

Skrevet

Jeg gjør begge deler, jeg!

Nå husker jeg ikke helt hva den dvd'en heter da jeg ikke har den for hånden. Men det har vært en tråd oppe med dette tidligere, prøve å finne den?

Skrevet

Trener hjemme.

Har den DVDen fra bladet Iform, men følger ikke alltid den. Har plukket meg ut noen fra "pilatesskolen" som er beskrevet i noen utgaver av Iform.

Tror og håper jeg har satt meg godt nok inn i teknikkene som gjør pilates-øvelsene så effektive :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg kjøpte meg dvd (pilates weight loss workout for dummies), da kan jeg trene når jeg vil.

jobber skift, så tvilsomt at jeg hadde rukket timer på treningsenteret her.

om du kjøper dvd, så er det greit med en for nybegynnere, og heller kjøpe fler etterhvert.

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Jeg trener en gang i uka på et senter. (www.balancestudio.no) Har gått 8 ganger på introkurs, så nå kan jeg vel de mest grunnleggende tingene. Kunne tenke meg å trene oftere, får se hva jeg får tid til.

Har også kjøpt 2 dvd'er, og har en treningsmatte fra før, så jeg burde klare å gjøre litt hjemme også. Men til nå har det vært litt stusslig. :)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...