Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #1 Skrevet 26. februar 2006 Hva er egentlig bruksområdene for fast og løst pudder? Er det vanlig å bruke begge deler eller bare en av delene? Dere som bruker fast pudder, opplever dere ikke da at solpudder/rouge blir utvisket av pudderet? Har dere i så fall med dere både pudder og solpudder i veska til enhver tid?
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Nå bruker jeg sjelden pudder, men når jeg bruker det, bruker jeg løst pudder hjemme, for å fiksere sminken. Fast pudder er best for å ta med seg og friske opp i løpet av dagen. Hvis jeg bruker det faste pudderet, går jeg over med solpudder etterpå, ja. Men som oftest bruker jeg solpudder enten rett på bar hud, eller over foundation.
Gjest *Gjest Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Løst pudder bel oprinnelig lagd for å fiksere makeupen hjemme siden den er mere finkornet og lettere å bruke. Mindre synlig er den også.. Fast pudder er veskepudder...... For å fikse på nesa når man sitter på bussen, i middag, på byen osv...
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 Jeg bruker bare løst, tar det på før jeg skal ut og det holder hele kvelden.
Impala Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Løst pudder bel oprinnelig lagd for å fiksere makeupen hjemme siden den er mere finkornet og lettere å bruke. Mindre synlig er den også.. Fast pudder er veskepudder...... For å fikse på nesa når man sitter på bussen, i middag, på byen osv... ← Jeg har prøvd å ta med med løspudderet ett par ganger på tur, men det har jeg slutta med. Er jo helt kaos i eksen i lang tid etterpå Så det lar jeg bli igjen hjemme og tar med fast pudder istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå