Gå til innhold

Hvilke ørepropper anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og hoppsann! 

Jeg har en ektefelle som snorker like høyt som et korps på 17. mai. I hverdagen sover vi ikke på samme rom, men i helger og ferier sover vi sammen og jeg ønsker å sove da også  😉 Ergo trenger jeg sårt noen anbefalinger!

Jeg liker ikke å bruke ørepropper fordi jeg blir svett i ørene, og at jeg hører min egen pust. Finnes det ørepropper som ikke er slik, eller er det kanskje å be om for mye? 

Anonymkode: eb1ca...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Heisann og hoppsann! 

Jeg har en ektefelle som snorker like høyt som et korps på 17. mai. I hverdagen sover vi ikke på samme rom, men i helger og ferier sover vi sammen og jeg ønsker å sove da også  😉 Ergo trenger jeg sårt noen anbefalinger!

Jeg liker ikke å bruke ørepropper fordi jeg blir svett i ørene, og at jeg hører min egen pust. Finnes det ørepropper som ikke er slik, eller er det kanskje å be om for mye? 

Anonymkode: eb1ca...104

Quies. Ørepropper i voks. Supert

Anonymkode: 96469...93f

Skrevet

Har kan vel.operere nesen da? Har han skĵev neseskillevegg?

Anonymkode: 96469...93f

Skrevet

Elsker mine loop quiet, hilsen sovende ved siden av mann som snorket i over 100dB når han hadde søvnregistrering. 😅

Anonymkode: 25b93...acf

Skrevet

Bruker også loops :) 

Anonymkode: a3ef4...d34

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Elsker mine loop quiet, hilsen sovende ved siden av mann som snorket i over 100dB når han hadde søvnregistrering. 😅

Anonymkode: 25b93...acf

Får man kjøpt disse i butikk i Norge, eller må de bestiller? Jeg har formstøpte fra HØR, og de er jeg temmelig misfornøyd med.

Anonymkode: d7e72...080

Gjest Artemis_
Skrevet

Bruker Flare Audio sine, både for å dempe støy litt og helt. De eneste jeg ikke blir svett eller får vondt i ørene av.

Skrevet

Max lite

Anonymkode: 7b924...230

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Får man kjøpt disse i butikk i Norge, eller må de bestiller? Jeg har formstøpte fra HØR, og de er jeg temmelig misfornøyd med.

Jeg har også formstøpte fra Høvik hørsel. De er elendige. Hvor kjøpte dere loop quiet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har også formstøpte fra Høvik hørsel. De er elendige. Hvor kjøpte dere loop quiet? 

Hva er det du ikke liker? Jeg blir så svett i øra etter kort tid, så jeg føler at øregangen svømmer i svette. I tillegg våkner jeg mye når jeg bruker dem, fordi de gnager hvis jeg snu meg over på siden.

Skrevet

Ser du har fått mange gode råd. Håper mannen har vært hos legen, da det absolutt ikke er sunt for han heller å ha det sånn!

Anonymkode: 33cc0...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...