AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Som det står i overskriften, hvorfor er vennskap og sosiale relasjoner så vanskelig? Når jeg ser ut i verden virker det som om "alle" andre får til vennskap og sosiale relasjoner. Er det noen her inne som ikke får det til? Anonymkode: c8ce0...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hva er det som gjør at du synes det er vanskelig og som gjør at du ikke får det til? Anonymkode: ad3e4...8fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 ‘Alle’ andre får det til - hva er det de gjør som du ikke gjør? Anonymkode: 24f27...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg tror det er vanskelig fordi vi alle tenker og føler så mye, ofte forskjellig. Vi kommer fra forskjellige familier hvor vi har lært å uttrykke oss på hver vår måte, som gjør at vi tolker hverandre forskjell8ig og dermed misforstår vi hverandre. Vi godtar ikke at vi har forskjellige meninger. Vi må respektere hverandres ulikheter mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 Kanskje du bare ikke har truffet de rette personene for deg? For da blir det ganske lett, når begge ser og respekterer hverandre. Anonymkode: 1a567...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. oktober 2024 #6 Del Skrevet 22. oktober 2024 Ja, det er for å "luke ut" noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #7 Del Skrevet 22. oktober 2024 Ja, det er håpløst. noen blir skuddskive og da er det fritt fram for resten av gjengen å skyte på, de føler seg bedre, du ender opp med å ikke føle du mestrer sosiale settinger. Anonymkode: 11444...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 22. oktober 2024 #8 Del Skrevet 22. oktober 2024 Uh. Jeg vet ikke hvor vellykket jeg er på området. Jeg har familie og venner og det er givende, nydelige, utfordrende og frustrerende relasjoner mellom meg, med et visst sosialt handicap, og andre nydelige, men like ufullkomne mennesker. Utfordringene står i kø. Er støffet oppå en annen. Ramler i en litt røff hverdagsbris. Og er akkompagnert av dyp kjærlighet fra min side. Det er mellom nødvendighet og kjærligheta jeg føler jeg finner rommet til å fortsette å relatere, for der finner jeg god kontakt som gir meg mening. Ikke ved å forsøke å få glimt av hvordan andre har det med folk. Jeg kjenner folk som prioriterer famile, prioriterer ensomheta, som vil ha de kuleste kontaktene, som vil ha de riktige vennene, men når jeg bare ser det fra avstand og gjennom sosiale media ser jeg ikke hvordan det er ambivalens, ulykkelige stunder, personligheter på kollisjonskurs eller knuste drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #9 Del Skrevet 22. oktober 2024 I dagens samfunn er det blitt slik. Alle de hinsides kravene en stiller til seg selv, partnere, venner er helt ødeleggende. Anonymkode: adfca...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 22. oktober 2024 #10 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): I dagens samfunn er det blitt slik. Alle de hinsides kravene en stiller til seg selv, partnere, venner er helt ødeleggende. Anonymkode: adfca...ba3 Var det ikke slik før? Siden du sier dagens samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #11 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er håpløst. noen blir skuddskive og da er det fritt fram for resten av gjengen å skyte på, de føler seg bedre, du ender opp med å ikke føle du mestrer sosiale settinger. Anonymkode: 11444...1f1 Gjeng? Er dere enten 13-år gamle jenter eller kriminelle innvandrermenn i 15-25-års alderen? Anonymkode: ca176...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå