AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Har en kjæreste på 3. året. I det siste har han sluttet å vise interesse. Han har sluttet å gjøre ting han gjorde før som for eksempel: Han klemmer ikke når vi ser hverandre, går ikke lengre ved siden av meg men to meter forran meg når vi er ute, bare tar det som en selvfølge at vi tar min bil, når vi skal ut på hans ærender (før spurte han om vi skulle ta min om vi eksempelvis trengte bagasjeplass el), lager ikke lengre mat, vil ikke ha slike kvelder vi hadde før som god mat, litt vin og prate, nå er det bare take away/restemat og film, før en melatonin og i seng (for å sove), ser ikke på meg på samme måte, unngår dype samtaler som vi tidligere hadde mange av. Så spør jeg han, om han ikke lengre verdsetter meg og forholdet vårt lengre, og om han kanskje begynner å gå sei. Eøler om det er noe annet som plager han? Men han benekter det hele og mener jeg overdriver og skal lage alt til problem. Men for meg viser handlingene hans null interesse. Likevel føler jeg ikke det er nok til å gå. Bare fordi "jeg føler at", når han mener det ikke stemmer. Er det grunn nok? Ønsker jo en kjæreste som viser interesse.. Anonymkode: 9edaa...226 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hvor lenge har dere vært sammen? Er mange menn som gir jernet i begynnelsen, og så kommer den ekte personligheten frem når de har fått dama på kroken. Da er det rett frem med ostepop og øl og fotball i sofaen. Anonymkode: 629c1...dee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hvorfor gidder du? Vil du ha det slik hele livet? Greit at forelskelsen dabber av og hverdagen innhenter en, men det der høres litt kjipt ut. Anonymkode: 3e6fc...e9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 Ha en ordentlig samtale om det. Det er vanlig å begynne å ta hverandre litt for gitt når man har levd sammen lenge, men da trenger man en liten oppstrammer enten av seg selv eller partneren. Kommunikasjon er nøkkelen, forklar hva du ønsker dere skal gjøre begge to for at du skal ha det bra. Anonymkode: fd11e...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har en kjæreste på 3. året. I det siste har han sluttet å vise interesse. Han har sluttet å gjøre ting han gjorde før som for eksempel: Han klemmer ikke når vi ser hverandre, går ikke lengre ved siden av meg men to meter forran meg når vi er ute, bare tar det som en selvfølge at vi tar min bil, når vi skal ut på hans ærender (før spurte han om vi skulle ta min om vi eksempelvis trengte bagasjeplass el), lager ikke lengre mat, vil ikke ha slike kvelder vi hadde før som god mat, litt vin og prate, nå er det bare take away/restemat og film, før en melatonin og i seng (for å sove), ser ikke på meg på samme måte, unngår dype samtaler som vi tidligere hadde mange av. Så spør jeg han, om han ikke lengre verdsetter meg og forholdet vårt lengre, og om han kanskje begynner å gå sei. Eøler om det er noe annet som plager han? Men han benekter det hele og mener jeg overdriver og skal lage alt til problem. Men for meg viser handlingene hans null interesse. Likevel føler jeg ikke det er nok til å gå. Bare fordi "jeg føler at", når han mener det ikke stemmer. Er det grunn nok? Ønsker jo en kjæreste som viser interesse.. Anonymkode: 9edaa...226 Dump. Trenger ikke slikt rask i ditt liv. Er han utro?? Spørsmålet å låne hans tlf....... Anonymkode: 4afd9...d9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #6 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har en kjæreste på 3. året. I det siste har han sluttet å vise interesse. Han har sluttet å gjøre ting han gjorde før som for eksempel: Han klemmer ikke når vi ser hverandre, går ikke lengre ved siden av meg men to meter forran meg når vi er ute, bare tar det som en selvfølge at vi tar min bil, når vi skal ut på hans ærender (før spurte han om vi skulle ta min om vi eksempelvis trengte bagasjeplass el), lager ikke lengre mat, vil ikke ha slike kvelder vi hadde før som god mat, litt vin og prate, nå er det bare take away/restemat og film, før en melatonin og i seng (for å sove), ser ikke på meg på samme måte, unngår dype samtaler som vi tidligere hadde mange av. Så spør jeg han, om han ikke lengre verdsetter meg og forholdet vårt lengre, og om han kanskje begynner å gå sei. Eøler om det er noe annet som plager han? Men han benekter det hele og mener jeg overdriver og skal lage alt til problem. Men for meg viser handlingene hans null interesse. Likevel føler jeg ikke det er nok til å gå. Bare fordi "jeg føler at", når han mener det ikke stemmer. Er det grunn nok? Ønsker jo en kjæreste som viser interesse.. Anonymkode: 9edaa...226 Oi, når jeg leste dette ble jeg bekymret. Dette er jo hele poenget. Du må kjenne hva som er dine følelser, og de følelsene er reelle, uavhengig hva han sier. Du er jo helt selvutslettende! Dette høres ikke bra ut. Høres som du har justert ned forventningene til at det knapt er noe av deg igjen. Du trenger tid for deg selv for p bygge deg selv opp Anonymkode: e9fe7...45f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #7 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det er jo nok til å gå. Han viser jo ikke interesse i det hele tatt. Anonymkode: 2763e...b93 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #8 Del Skrevet 22. oktober 2024 Høres ikke ut som dere er kjærester. Heller to stk som spleiser på regninger. Det spiller ingen rolle om han mener at dette er godt nok. For det er ikke godt nok for deg. Er du villig til å gi avkall på et kjærlig samliv? Anonymkode: f9890...d78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 22. oktober 2024 #9 Del Skrevet 22. oktober 2024 Kan hende han bare er over datingfasen.. men snakk sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. oktober 2024 #10 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det er nok sant at han ikke har mistet interessen for deg når han sier det. Tro det han sier. Men når du føler at ting er annerledes og ting har dabbet av og det er ikke stå koselig lengre, så finn på noe annet. Si at du foretrekker heller å lese en bok, gå tur, besøke venninne eller foreldre, gå på kino, ha alene tid eller noe. Ta tid for deg selv, og ikke gjør deg avhengig av en mann for at ting skal være koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #11 Del Skrevet 22. oktober 2024 Snakk sammen. Etter 3 år som kjæreste så er det påtide å vurdere veien videre uansett. Ønsker dere det samme fremover? Er det påtide å ta forholdet til et nytt nivå? Eller ser dere nå såpass ulikheter at det er bedre å avslutte det. Nå er det ganske vanelig at ting endrer seg litt såpass inn i et forhold da, de fleste kjenner som nok igjen i at det blir mer mat+film enn romantiske dater med tida. Men de andre tingene er grunn til å stille noen spørsmål syns jeg. Anonymkode: 0c588...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending90 Skrevet 22. oktober 2024 #12 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en kjæreste på 3. året. I det siste har han sluttet å vise interesse. Han har sluttet å gjøre ting han gjorde før som for eksempel: Han klemmer ikke når vi ser hverandre, går ikke lengre ved siden av meg men to meter forran meg når vi er ute, bare tar det som en selvfølge at vi tar min bil, når vi skal ut på hans ærender (før spurte han om vi skulle ta min om vi eksempelvis trengte bagasjeplass el), lager ikke lengre mat, vil ikke ha slike kvelder vi hadde før som god mat, litt vin og prate, nå er det bare take away/restemat og film, før en melatonin og i seng (for å sove), ser ikke på meg på samme måte, unngår dype samtaler som vi tidligere hadde mange av. Så spør jeg han, om han ikke lengre verdsetter meg og forholdet vårt lengre, og om han kanskje begynner å gå sei. Eøler om det er noe annet som plager han? Men han benekter det hele og mener jeg overdriver og skal lage alt til problem. Men for meg viser handlingene hans null interesse. Likevel føler jeg ikke det er nok til å gå. Bare fordi "jeg føler at", når han mener det ikke stemmer. Er det grunn nok? Ønsker jo en kjæreste som viser interesse.. Man trenger ikke en grunn til å forlate et forhold, det at man ikke vil være i det lenger er god nok. Å føle seg lite verdsett er også en god grunn til å gå, å føle seg som en placeholder er vondt følselse å leve med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #13 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en kjæreste på 3. året. I det siste har han sluttet å vise interesse. Han har sluttet å gjøre ting han gjorde før som for eksempel: Han klemmer ikke når vi ser hverandre, går ikke lengre ved siden av meg men to meter forran meg når vi er ute, bare tar det som en selvfølge at vi tar min bil, når vi skal ut på hans ærender (før spurte han om vi skulle ta min om vi eksempelvis trengte bagasjeplass el), lager ikke lengre mat, vil ikke ha slike kvelder vi hadde før som god mat, litt vin og prate, nå er det bare take away/restemat og film, før en melatonin og i seng (for å sove), ser ikke på meg på samme måte, unngår dype samtaler som vi tidligere hadde mange av. Så spør jeg han, om han ikke lengre verdsetter meg og forholdet vårt lengre, og om han kanskje begynner å gå sei. Eøler om det er noe annet som plager han? Men han benekter det hele og mener jeg overdriver og skal lage alt til problem. Men for meg viser handlingene hans null interesse. Likevel føler jeg ikke det er nok til å gå. Bare fordi "jeg føler at", når han mener det ikke stemmer. Er det grunn nok? Ønsker jo en kjæreste som viser interesse.. Anonymkode: 9edaa...226 Selvfølgelig gjør han det. Han vil jo ikke miste fast tilgang på sex før han har noe annet å gå til. Anonymkode: 02779...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #14 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg hadde avsluttet om dette vedvarte over tid, om alt var som du beskriver i 6 mnd eller lenger. Han virker uinteressert i deg og forholdet deres. Det er nok til å avslutte i min bok. Jeg vil iallefall ha mer ut av en partner enn det der. Anonymkode: d8a51...fcb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22. oktober 2024 #15 Del Skrevet 22. oktober 2024 Selvfølgelig er det grunn nok. Han viker ferdig med deg, og da er det på tide å gå videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymse meninger Skrevet 22. oktober 2024 #16 Del Skrevet 22. oktober 2024 Han har ikke gitt deg noe godt svar. Du føler der du føler. Og RESULTATET er det samme. Du føler deg ikke verdsatt, alle tingene du likte med forholdet er borte. To spørsmål gjenstår. 1. Hvis dette er det han kommer til å tilby forholdet fra nå av og i uoverskuelig fremtid, er det nok for deg, og 2. Hvis nei, er han endringsvillig? 2 x nei = gå 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 22. oktober 2024 #17 Del Skrevet 22. oktober 2024 Som mann vil jeg tippe… 1 Det er noe annet i livet som plager han. Et problem, irritasjonsmoment eller dilemma. 2 Han kjeder seg. Kjedelig jobb? Lite spennende fritid? Trenger å føle seg meningsfull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #18 Del Skrevet 23. oktober 2024 Svaret er enkelt. Er du lykkelig? Føler du deg elsket og verdsatt? Føler du at du har en partner som løfter og støtter deg? Om svaret er nei. Hva er det å hente i dette forholdet for deg? Spørsmålet er ikke hva HAN føler og tenker. Det er HVORDAN han får deg til å føle deg. Anonymkode: 73371...44f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 23. oktober 2024 #19 Del Skrevet 23. oktober 2024 Du kan ikke endre han, han vil ikke prate når du inviterer til samtale - da er det helt innafor å avslutte mener jeg. Etter 3 år burde man kjenne hverandre så godt at man kan snakke om de vanskelige tingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. oktober 2024 #20 Del Skrevet 23. oktober 2024 (endret) Når du ikke lenger trives i forholdet, så har du lov til å gjøre det slutt. Du har nå fått sett hvordan hans hverdags-jeg er. Du kan ikke kreve at han skal tilbake til sitt nyforelsket-jeg, for det er ikke naturlig for ham. Siden dette ikke er den hverdagen du ønsker deg, så gå videre og prøv å finne den med en annen. Så sant dere ikke har felles barn, selvsagt. Men da hadde du vel alt nevnt det i HI. Endret 23. oktober 2024 av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå