AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Jeg jobber deltid ved siden av studiene. Det er endel sykefravær på jobben og jeg blir ringt opp nå og da med forespørsel om jeg kan stille opp. Jeg har egentlig nok med det jeg jobber i tillegg til studiene, synes ikke tiden strekker til. Og så legger jeg ofte planer for de ettermiddagene jeg har fri. Er det forventet at jeg stepper inn som vikar? Er det greit å si nei eller egentlig ikke? Anonymkode: afe77...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Selvfølgelig er det greit å si nei og du trenger ikke oppgi grunn. Har du ikke lest kontrakten? Du har ikke fast jobb hos dem så du skylder dem ingenting 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober AlexandraX skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det greit å si nei og du trenger ikke oppgi grunn. Har du ikke lest kontrakten? Du har ikke fast jobb hos dem så du skylder dem ingenting Jeg har fast deltid, to kvelder i uken og annenhver helg. Står ikke i kontrakten at jeg må jobbe ekstra ved sykdom. Jobber fulltid i sommerferien. Anonymkode: afe77...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Så lenge du jobber den delen som står skrevet i kontrakten kan du si nei akkurat så mye som du vil. Men du kan i senere forvente å bli spurt hvis du aldri sier ja. Anonymkode: 8df87...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg jobber deltid ved siden av studiene. Det er endel sykefravær på jobben og jeg blir ringt opp nå og da med forespørsel om jeg kan stille opp. Jeg har egentlig nok med det jeg jobber i tillegg til studiene, synes ikke tiden strekker til. Og så legger jeg ofte planer for de ettermiddagene jeg har fri. Er det forventet at jeg stepper inn som vikar? Er det greit å si nei eller egentlig ikke? Anonymkode: afe77...c2c Helt ok å si nei, men sier du nei mange nok ganger, så blir du ikke spurt mer. Er det noe du ønsker? Anonymkode: 62621...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Det er bare å si nei om du ikke har lyst til å jobbe, ingen kan kreve mer enn kontrakten sier. Dette med at man aldri blir spurt om man aldri sier ja stemmer som regel ikke. På en arbeidsplass med mye fravær ringer de alle, også de som aldri sier ja, det er de vare nødt til. Anonymkode: 5b8b3...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå