Gå til innhold

Vil jeg ende opp som en sær einstøing?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 7.26):

Men ts har jo samboer….en HELt  annen situasjon enn din.

Anonymkode: 6f04a...f07

Fy faen du er jævlig irriterende i denne tråden!!! Frykten for å måtte holde ut med personer som deg gjør at jeg unngår sosiale situasjoner alt jeg kan!

Anonymkode: 19a1b...505

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 14.13):

Dere høres dømmesyke ut. Det er umulig å lese folk raskt å finne ut «hvem de er på rekordtid» TS. Så enkle er ikke folk. Dere misliker folk på grunn av høye standarder for andre mennesker ingen, ikke dere selv en gang, kan leve opp til og derfor misliker dere og irriterer dere over andre mennesker. Dere blir ensomme for halvparten av alle forhold tar slutt. Det er et usympatisk karaktertrekk. 

Anonymkode: fe48b...a85

Feil. Jeg er lik TS og den evnen er ikke noe å skryte av. Den er egentlig belastende. Men vi som har det slik finner ut vi har rett over tid, i alle tanker.

Det vi ender opp med er å bli veldig skuffet over folk flest.

Anonymkode: e7571...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 år og er mye alene. Jeg har venninner, men jeg orker ikke for mye kontakt, jeg er så lei av å høre om menn, dating osv. Jeg har samboer som jobber mye, så jeg har jo selskap av han, men er allikevel ofte alene hjemme og jeg stortrives i mitt eget selskap. Føler at jeg har lite tålmodighet med andre mennesker, ser dem gjerne av og til men ikke for ofte. Har ikke en sosial jobb, men allikevel kollegaer som går rundt på kontorene for å skravle, så jeg kjenner at det koker over i hodet til tider.. Jeg foretrekker å jobbe i fred, for å gjøre det jeg skal, også gå hjem etterpå, men jeg kan av og til oppsøke de andre for å skravle litt.

Veldig godt å se at det er flere her som er lik, for jeg føler meg litt rar av og til 😅

Anonymkode: 197bc...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du blir ufrivillig enslig, uføretrygdet og kun kommuniserer med dine foreldre iløpet av uka, da kan du kalle deg enstøing. 

Ikke når du går på jobb og er sosial med masse folk, er godt likt, har samboer og har noen venner.

Anonymkode: aca98...260

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...