AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Er det estetisk lite pent eller det noe annet? Ser at flere har sånne helt rette, og synes ikke det er særlig pent jeg da. LES: Trenger ikke kommentere lengden, jeg bare lurer på hvorfor man må regulere bøyningen? Anonymkode: 3b23a...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg synes ikke det var pent.. Etter å ha jobbet med pleie ser jeg at for lange negler bøyer seg innover, så jeg forbinder det nok med manglende selvivaretakelse Enkel fiks da ✂️ Anonymkode: 335a7...94c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg synes ikke det var pent.. Etter å ha jobbet med pleie ser jeg at for lange negler bøyer seg innover, så jeg forbinder det nok med manglende selvivaretakelse Enkel fiks da ✂️ Anonymkode: 335a7...94c Hva var ikke pent, og hva mener du med innover? Mine bøyer seg nedover naturlig. Hvorfor er det manglende selvivaretakelse om man har lange negler og ivaretar dem med stell? Gir ingen mening. Anonymkode: 3b23a...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva var ikke pent, og hva mener du med innover? Mine bøyer seg nedover naturlig. Hvorfor er det manglende selvivaretakelse om man har lange negler og ivaretar dem med stell? Gir ingen mening. Anonymkode: 3b23a...b36 Folk som kan eller orker å klippe negler får slike negler. Blir som klør.. Både på hender og føtter. Jeg assosierer det med syke/gamle mennesker. Men her er jeg sikkert yrkesskadet Anonymkode: 335a7...94c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk som IKKE kan eller orker å klippe negler får slike negler. Blir som klør.. Både på hender og føtter. Jeg assosierer det med syke/gamle mennesker. Men her er jeg sikkert yrkesskadet Anonymkode: 335a7...94c Manglet et ord Anonymkode: 335a7...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. oktober 2024 #6 Del Skrevet 22. oktober 2024 Lange krokete negler gir hekseassosiasjoner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #7 Del Skrevet 22. oktober 2024 Grüner skrev (4 timer siden): Lange krokete negler gir hekseassosiasjoner De her og, selv om de ikke er krokete? De her og, selv om de er kortere? Anonymkode: 3b23a...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå