AnonymBruker Skrevet 22. oktober #1 Del Skrevet 22. oktober Hei Tenker å ta R1, Kjemi 2, og Fysikk 1 som privatist til våren, og lurer på om noen har noen erfaring med det? Spesielt de muntlige eksamenene i Kjemi 2 og Fysikk 1. Jeg har tatt Kjemi 1, fikk 5, og tok R1 men fikk 2, så jeg har litt grunnlag i fagene fra før. Går vg3 nå, og lurer på om det blir mye å ta tre fag som privatist på siden av "vanlig skole"? Anonymkode: e5dd1...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei Tenker å ta R1, Kjemi 2, og Fysikk 1 som privatist til våren, og lurer på om noen har noen erfaring med det? Spesielt de muntlige eksamenene i Kjemi 2 og Fysikk 1. Jeg har tatt Kjemi 1, fikk 5, og tok R1 men fikk 2, så jeg har litt grunnlag i fagene fra før. Går vg3 nå, og lurer på om det blir mye å ta tre fag som privatist på siden av "vanlig skole"? Anonymkode: e5dd1...a13 Jeg jobber fulltid, 5 ganger i uken, og tar opp fag. Siden du kun har skole å tenke på, så tenker jeg at det kan gå fint! Anonymkode: c226c...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei Tenker å ta R1, Kjemi 2, og Fysikk 1 som privatist til våren, og lurer på om noen har noen erfaring med det? Spesielt de muntlige eksamenene i Kjemi 2 og Fysikk 1. Jeg har tatt Kjemi 1, fikk 5, og tok R1 men fikk 2, så jeg har litt grunnlag i fagene fra før. Går vg3 nå, og lurer på om det blir mye å ta tre fag som privatist på siden av "vanlig skole"? Anonymkode: e5dd1...a13 Det må du vurdere ut fra kapsitet du tenker du har selv. Og hvilke prioriteringer du tenker du kan ta. Å studere som privatist, krever jo mye selvdisiplin. Og her tenker jeg du ar bevist for deg selv at du allerede har. Så at du klarer det på det grunnlaget, det er jeg helt sikker på. Om du syntes det blir for mye, må du vurdere opp iht din tidligere erfaring med å ta fag som privatist. Men jeg har iallefall troen på deg Anonymkode: c7c06...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber fulltid, 5 ganger i uken, og tar opp fag. Siden du kun har skole å tenke på, så tenker jeg at det kan gå fint! Anonymkode: c226c...a39 Tenker også det... men siden jeg fikk 2 i R1, tror jeg det blir en liten oppoverbakke? Er spesielt redd for muntlig eksamen.. Anonymkode: e5dd1...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå