Gjest 2324 Skrevet 26. februar 2006 #21 Skrevet 26. februar 2006 Min første gang: Ikke planlagt men det lå vel i kortene at det kom til å skje snart, siden vi hadde gjort alt unntatt å ha samleie. Vi brukte kondom som prevensjon. Vi hadde vel vært sammen i ca 3 måneder, og begge var 14. Begge to var edru. Vi var også hverandres første. Om det levde opp til forventingene, tja, det var vondt, men veldig fint, så jeg svarer ja på det spørsmålet. Min andre - sambo: Vi hadde tilbragt noen dager sammen, hvor vi så på film og koste på hverandre. Det var heller ikke planlagt og lå vel heller ikke i kortene. For sambo var det en stor overraskelse i hvertfall. Vi var begge edru, og det bare skjedde. Brukte kondom som beskyttelse selv om jeg gikk på p-piller. Det var litt klønete men veldg søtt, så det levde også opp til forventningene.
Gjest Søt Skrevet 27. februar 2006 #22 Skrevet 27. februar 2006 Min kjære og jeg begynte ¨småkline på en fest (vi hadde bare flørta litt tidligere) Jeg var veldig intressert i han, men litt vanskelig når man på en måte har vært så gode venenr i mange år. Sov hos han den natten, og sexen var ganske dårlig. hehe..Litt flau stemning dagen etterpå,men vi fortsatte å være sammen og 1 måneds tid ssenre ble vi kjærester. Og sexen har bare blitt bedre og bedre Og en mer fantastisk person skal du lete LENGE etter!! Og en hensynsfull , og kjærlig person er det mest fantastiske å ha med seg i senga. Han tenner meg så VILT!
Shanka Skrevet 27. februar 2006 #23 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har bare hatt sex med en, og det er min nåværende kjæreste Første gangen vi hadde sex (samleie) var bare helt fantastisk! Vi hadde kjent hverandre i 2 måneder på internett og 2 måneder i real life.. Vi var begge kjempeklare for det, Det skjedde da han lå over hos meg en helg, og vi begynte å kose som vanlig som vi hadde gjort allerede i 2 måneder.. Og da han den kvelden kom inn meg begynte jeg seriøst å gråte- ikke av smerte, men av ren GLEDE! Det er den beste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv, bortsett fra da jeg så han for første gang etter å ha pratet i 2 måneder på internett
Knøttet Skrevet 3. mars 2006 #24 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Den første kjæresten min hadde jeg vært sammen med i kanskje et halvt år eller mere før vi hadde samleie. Dvs vi gjorde mye annet spennende. Overnattet hos han uten at det skjedde særlig mye, selv om det fristet Såvidt jeg husker var det en av de morgnene jeg hadde overnattet hos han ... og vi begge hadde lyst og jeg følte meg klar ... Jeg var redd for at det var vondt- noe det overraskende nok ikke var- Det var vel helt midt på treet sånn nytelsesmessig sett. Brukte ingen form for prevensjon ... Kondom har jeg hatt problem med med alle kjærestene mine Den andre "kjæresten" min hadde jeg vært sammen med en uke eller noe .. (vi var bare sammen en måneds tid). Var rett og slett jeg som ble litt impulsiv en dag og tok initiativet... Ingen alkohol med i bildet her heller.. Og ingen prevensjon *skamme seg*. Var helt ok .. Med min nåværende kjæreste hadde vi vært sammen i ca 3-4 måneder. Ikke noe alkohol med i bildet. Han overnattet på hybelen min ... Det var egentlig ganske bra Stod til forventningene, ja. Ingen prevensjon ... Hadde ikke noe tilgjengelig. Ja, jeg vet det var dumt av oss .. Endret 3. mars 2006 av Teria
Gjest Stell@ Skrevet 4. mars 2006 #25 Skrevet 4. mars 2006 beklager avsporingen men legger dere ut om sånt her? Eier dere ikke grenser? :hår:
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #26 Skrevet 4. mars 2006 Hva er galt med å legge ut om det her da? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #27 Skrevet 4. mars 2006 Sambo og jeg hadde kjent hverandre i 3-4 måneder, og hadde vært voldsomt på flørteren omtrent fra dag en. Det var påskeferie og hans familie var bortreist (vi var fortsatt unge og bodde hjemme), så etter en tur på byn med påfølgende nattmat på Burger King ble jeg med han hjem. Husker fortsatt hvordan vi sto ute å hutret - han turde ikke spørre om jeg ville være med han hjem, og jeg turde hvertfall ikke å spørre om jeg fikk være med. Men vi viste jo begge veldig godt hva som skulle skje. Så vi fant nå tilslutt ut av det og tok siste buss hjem til han. Første gang sammen var bra den, og vi brukte kondom. Snart 6 år siden dette nå, morsomt å tenke på. :rosasmil:
Donnie Darko Skrevet 4. mars 2006 #28 Skrevet 4. mars 2006 Det var første kvelden jeg traff henne. Pang sa det. Hun hadde fest hjemme hos seg og inviterte meg.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #29 Skrevet 7. mars 2006 beklager avsporingen men legger dere ut om sånt her? Eier dere ikke grenser? :hår: ← Ja san alle kjenner jo alle her personlig!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #30 Skrevet 7. mars 2006 vi hadde vært på date, første gan vi møttes var 3 dager før. så hadde vi sex to dager etter daten, siden han sov hos meg.. men da hadde vi egentli g gått sammen siden den daten. har egentlig hengt sammen siden.. aldri opplevd sånn før.. men det er ikke vanelig for meg å ha sex så tidlig, men man merker det på en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå