Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Honey Dew skrev (7 timer siden):

Alt. Som sagt, jeg har aldri hatt problem med dem. 

Hvis ditt eneste krav til en bank er at du ikke vil ha problemer så kan du jo stort sett velge hvilken som helst bank.

Jeg har mange ulike banker og har aldri hatt problemer med noen av dem. 

Jeg velger banktjenester ut fra hva som lønner seg for meg og DNB har aldri hevdet seg i konkurransen på en eneste banktjeneste.

Anonymkode: 3d2f3...56e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det fine med DNB er jo at du nesten aldri trenger å ringe dem. 

Anonymkode: be934...524

Hvorfor skullle man behøve å ringe banken?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis ditt eneste krav til en bank er at du ikke vil ha problemer så kan du jo stort sett velge hvilken som helst bank.

Jeg har mange ulike banker og har aldri hatt problemer med noen av dem. 

Jeg velger banktjenester ut fra hva som lønner seg for meg og DNB har aldri hevdet seg i konkurransen på en eneste banktjeneste.

Jeg har forsøkt flere banker, men jeg har alltid kommet tilbake til DNB. bare fordi jeg kjenner systemet deres og hvordan siden virker. Jeg bryr meg ikke om hva som lønner seg eller ikke, jeg er fornøyd med banken.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror aldri jeg har sittet i telefonkø hos DNB. Er det noe jeg må snakke med en person om, ringer jeg bare direkte til kunderådgiveren min, og når jeg har gjort det har jeg alltid fått veldig rask og god hjelp. Om det er noe annet jeg lurer på eller trenger hjelp til, er det ofte veldig greit å bare spørre på chat (nei, ikke chatbot). 

Har fått god rente både på lån og innskudd, og sparer noen tusen i året på DNB Supertilbud. 

DNB har i alle fall vært bedre for meg enn Akademikerne+ sin avtale med Danske Bank og nå Handelsbanken. 

Anonymkode: 131a4...b4b

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (15 timer siden):

Jeg har forsøkt flere banker, men jeg har alltid kommet tilbake til DNB. bare fordi jeg kjenner systemet deres og hvordan siden virker. Jeg bryr meg ikke om hva som lønner seg eller ikke, jeg er fornøyd med banken.

Samme her, fornøyd med DNB og også servicen jeg har fått der når jeg har hatt behov for kontakt/hjelp

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.54):

Blir frustrert av å lese dette:

https://www.rb.no/dnb-styrker-seg-gjennom-aret-resultat-pa-12-2-milliarder/s/5-43-2357764

Sitat "Banken tjente 15,3 milliarder kroner før skatt i tredje kvartal".

Likevel har de fullstendig elendig kundeservice. Må alltid gjennom lange talebeskjeder og prate med taleroboter. Når de tjener så mye penger så kan de vel ta seg råd til å ansette mennesker!!

Anonymkode: c9d07...482

Synes kundeservice er super, men har egen kontaktperson så ringer, sender Mail eller sms direkte til han hvis det er noe jeg lurer på eller ønsker å drøfte. 

Anonymkode: ee03b...e1a

• Liker 3
Skrevet

Har også egen kunderådgiver i DNB og har aldri opplevd problemer. 

Anonymkode: 7df9a...92a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen til DNB, både via telefon (ordinær kundeservice) og chat. Navn og telefonnummer til min lokale kunderådgiver står oppført i nettbanken, og da har jeg en fast ansatt å forholde meg til - helt supert! 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri opplevd å ikke få hjelp eller svar hos Dnb. Ikke noe å klage over, annet enn at jeg bruker dem ikke til boliglån. Prøvde to ganger, men hver gang de ga meg et rentetilbud først, så skrudde de bare opp renten i løpet av et par måneder etterpå. Det gadd jeg ikke. Så boliglånet har jeg hos Bulder Bank. Resten har jeg hos Dnb (dagligbank og kort og div kontoer).

Dersom det jeg lurer på ikke haster, så pleier jeg å logge på i nettbanken og sende melding til dem via den. Da får jeg svar i innboksen der, og det tar bare noen timer. Slipper å sitte i noen telefonkø e.l.

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 14.46):

Jeg er kjempefornøy med kundeservice hos DNB! Chatten er helt topp, får alltid raskt hjelp med det jeg lurer på. Samme om man sender en melding i nettbanken.

Det virker som det går litt på autopilot hos mange å klage over DNB.

Hvis du henvender deg til dem med den samme sure holdningen og forutinntatthet om at dette ikke vil funke, er det kanskje ikke så rart at du ikke alltid får den neste hjelpa ...

Anonymkode: 281c8...6e8

Hvordan i helvete får du chattet med dem?

Den bare lyver til meg om hvordan jeg kan komme i kontakt med et menneske når jeg er innlogget på sida, men de eneste alternativene (utenom en ubrukelig samling artikler under «Hjelp og veiledning») er å chatte med den forpulte chatboten «Aino». Fy faen som jeg hater den.

Det eneste andre de tilbyr er å ringe. Da kommer man til en idiotrobottalestemme som ikke skjønner en drit av hva jeg sier. Hvordan faen er den tenkt å fungere? Kun for vestkantfruer?

Anonymkode: 650c4...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...