Gå til innhold

DNB og kundeservice


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir frustrert av å lese dette:

https://www.rb.no/dnb-styrker-seg-gjennom-aret-resultat-pa-12-2-milliarder/s/5-43-2357764

Sitat "Banken tjente 15,3 milliarder kroner før skatt i tredje kvartal".

Likevel har de fullstendig elendig kundeservice. Må alltid gjennom lange talebeskjeder og prate med taleroboter. Når de tjener så mye penger så kan de vel ta seg råd til å ansette mennesker!!

Anonymkode: c9d07...482

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en grunn til at de går med overskudd, kvitter seg med brysomme konkurrenter, kvitter seg med kundebehandlere osv.

Anonymkode: 25c1a...f79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en grunn til at de går med overskudd, kvitter seg med brysomme konkurrenter, kvitter seg med kundebehandlere osv.

Anonymkode: 25c1a...f79

En ting er at de kjøper opp konkurrenter, men at de satser bevisst på så dårlig kundeservice er utrolig.

Anonymkode: c9d07...482

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

En ting er at de kjøper opp konkurrenter, men at de satser bevisst på så dårlig kundeservice er utrolig.

Anonymkode: c9d07...482

Mye rart med den banken, som at de kjøper den tidligere best likte banken uten å være interessert i de tekniske løsningene deres. De bare kjøpte for å skrote. 

Anonymkode: 25c1a...f79

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes DNB er en veldig bra bank. Har aldri hatt problem med kundeservice. Jeg ringer eller bruker chatte-funksjonen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe særlig store firmaer i det hele tatt som har god kundeservice da?

Og stort sett ALLE chatboter jeg har prøvd på diverse nettsider har vært totalt ubrukelige.

De har i hvert fall ikke outscorset kundeservice til India da slik som mange amerikanske selskaper har. Hvor man får en Inder som knapt kan engelsk på telefonen, og som har null kunnskap om produktene selskapet selger.

Anonymkode: ecbfa...df4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og uansett hva man spør om når man ringer så sier de bare "dette kan du gjøre selv i nettbanken". Nei! Det er derfor jeg ringer 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk dessverre ødelagt kundeservicen til Sbanken også. Lurer på hva de tenker de som jobber på kundeservice på chat i appen, når det faktisk ikke er mulig å gjøre det de sier samtidig som man er på chaten. 

Anonymkode: 25c1a...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøy med kundeservice hos DNB! Chatten er helt topp, får alltid raskt hjelp med det jeg lurer på. Samme om man sender en melding i nettbanken.

Det virker som det går litt på autopilot hos mange å klage over DNB.

Hvis du henvender deg til dem med den samme sure holdningen og forutinntatthet om at dette ikke vil funke, er det kanskje ikke så rart at du ikke alltid får den neste hjelpa ...

Anonymkode: 281c8...6e8

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.54):

Blir frustrert av å lese dette:

https://www.rb.no/dnb-styrker-seg-gjennom-aret-resultat-pa-12-2-milliarder/s/5-43-2357764

Sitat "Banken tjente 15,3 milliarder kroner før skatt i tredje kvartal".

Likevel har de fullstendig elendig kundeservice. Må alltid gjennom lange talebeskjeder og prate med taleroboter. Når de tjener så mye penger så kan de vel ta seg råd til å ansette mennesker!!

Anonymkode: c9d07...482

Åå jeg får alltid god hjelp av kundeservice på dnb. Og så er det så bra at de ringer deg opp igjen så du slipper å vente i telefonkø i evigheter. Kundeservicen til Telia derimot er sørgelige greier. Der kommer du ikke igjennom på hverken tlf eller chat 

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frivillig å være kunde der. Folk kan klage så mye de bare orker, men det er mange som bruker DnB. Er det fordi de er dumme, late eller fordi det er der de får det beste tilbudet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (19 timer siden):

Og uansett hva man spør om når man ringer så sier de bare "dette kan du gjøre selv i nettbanken". Nei! Det er derfor jeg ringer 😖

De hjelper å spille dum når man ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det noe særlig store firmaer i det hele tatt som har god kundeservice da?

Og stort sett ALLE chatboter jeg har prøvd på diverse nettsider har vært totalt ubrukelige.

De har i hvert fall ikke outscorset kundeservice til India da slik som mange amerikanske selskaper har. Hvor man får en Inder som knapt kan engelsk på telefonen, og som har null kunnskap om produktene selskapet selger.

Anonymkode: ecbfa...df4

Jo større ett firma jo dårligere kundeservice

Chatboter er bare søppel, de kan i beste fall svare på hva telefonnummeret dit er

Ang dnb og outsourcing, de har hatt all itdrift i india en årrekke og det har ikke vært bare bra. Hvem kundene snakker med er jeg usikker på, det er muligens norske, foreløpig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunello skrev (6 timer siden):

Det er frivillig å være kunde der. Folk kan klage så mye de bare orker, men det er mange som bruker DnB. Er det fordi de er dumme, late eller fordi det er der de får det beste tilbudet?

Mye latskap, tenker jeg. Helt frivillig var det ikke for min del, da jeg var fornøyd kunde i Sbanken gjennom mange år før oppkjøpet. Valgte å gi dem en sjanse videre, men nå har jeg flyttet over til Obos-banken. 

Anonymkode: 25c1a...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd med DNB. Raskt svar på chat og de har fikset alt vi trengte hjelp til i forbindelse med finansieringsbevis, salg av bolig, kjøp av ny bolig og bankbytte til DNB.

Kom over som tidligere kunde fra Danske Bank og et lite kundeforhold i Handelsbanken, enormt mye bedre i DNB enn i begge overnevntw banker.

Anonymkode: 0143a...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 23.10.2024 den 19.33):

Synes DNB er en veldig bra bank. Har aldri hatt problem med kundeservice. Jeg ringer eller bruker chatte-funksjonen.

Hva er bra med DNB?

Anonymkode: 3d2f3...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er kjempefornøyd med DNB. Raskt svar på chat og de har fikset alt vi trengte hjelp til i forbindelse med finansieringsbevis, salg av bolig, kjøp av ny bolig og bankbytte til DNB.

Kom over som tidligere kunde fra Danske Bank og et lite kundeforhold i Handelsbanken, enormt mye bedre i DNB enn i begge overnevntw banker.

Anonymkode: 0143a...301

Hva er bedre?

Anonymkode: 3d2f3...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er bra med DNB?

Anonymkode: 3d2f3...56e

Alt. Som sagt, jeg har aldri hatt problem med dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med DNB er jo at du nesten aldri trenger å ringe dem. 

Anonymkode: be934...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvilket kundeprogram du velger.

Anonymkode: 6a308...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...