Gå til innhold

Tusen takk Tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ikke vanskelig å bli frustrert på Tinder, spesielt hvis man går inn for det. Jeg har en litt annen historie.

Nå har jeg funnet hun som jeg har lyst å satse på for et langvarig forhold. Før det var jeg ca 2 måneder på Tinder. Jeg er ikke den kjekkeste på Tinder, kanskje litt over snittet har jeg hørt, men egentlig ganske gjennomsnittlig. Trener, men veier noen kilo for mye. Har barn fra før, og et stabilt liv med noen sporty innslag. Er +40 år.

Resultatet etter disse ukene, var flere hundre likes, så mange matcher at jeg kom ut at tellingen og at kunne gå på date hver dag i en måned hvis jeg ville. Basert på opplevelser fra et par kvinnelige venner som også er på Tinder, tror jeg det er et par ting som funker som ikke alle gjør.

1) Ha en positiv innstilling, tro at det er mulig å vinne på Tinder og ha et mål med å være på der.

2) Gjennomfør den positive innstillingen 100%, smil på bilder, bruk de beste bildene du kan skaffe, vær hyggelig i meldinger, og på date. Damer snakker sammen om hvem de tekster med på Tinder, så det at en dame har et positivt inntrykk kan spre seg. Og tilsvarende hvis man er en dust.

3) Morsomme personlige meldinger funker best. Sexprat er stor turn off for de fleste damer i en datingfase. Med mindre de selv tar intiativ. Still spørsmål så samtalen fortsetter. 

4) Kom til poenget ganske raskt. Og poenget er å få en date. Gjør det enkelt og kort. Ingen seriøse damer blir med helgetur på første date. Men en kaffe på et offentlig sted er kort, enkelt og trygt for damene.

5) På daten er poenget å la damene fortelle om seg selv. Ha et par gode historier på lager hvis samtalen går tregt. Hvis dama ler på date, er date nr 2 i sikte. Selvironi er bra, det samme er litt mystisk fremtoning hvor ikke alle spørsmål blir besvart. Menn klager ikke, så ikke engang tenk på å gjøre det på date. Ikke på eksen, ikke på jobben, ikke på været. Det er det er, og hvis du ikke liker det, løser du det.

Jeg vet ikke om noe annet sted eller måte hvor jeg kunne ha kommet i kontakt med hundrevis av single damer på denne måten. Men du må ha riktig innstilling og jobbe for det.

Anonymkode: 59b63...e3b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

0/10

Greit - dette er gode råd.  Men HI er skrevet av en kvinne.  Ingen menn, spesielt ikke "middels" menn, får hundrevis av likes og så mange matcher at de går ut av tellinga på så kort tid.  

Anonymkode: cd055...9a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke ville datet en mann, som vil date 100 damer.

Anonymkode: c0db0...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

0/10

Greit - dette er gode råd.  Men HI er skrevet av en kvinne.  Ingen menn, spesielt ikke "middels" menn, får hundrevis av likes og så mange matcher at de går ut av tellinga på så kort tid.  

Hvorfor ikke? Jeg hadde 6k etter 3 dager som kvinne

Anonymkode: d5e58...4c9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

0/10

Helt vanlige menn med gode bilder og en positiv utstråling får mange matcher jo.

Men mange menn får ikke de matchene de vil ha, og så klager de på at de ikke får noen. Men det er jo feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

0/10

Hvorfor tror du ikke det ? Hvis han har bra bilder, har jobb og ting på stell. 

Fremstår han som en ordentlig og normal mann er vel det ettertraktet  nok det !

(Bør i hvertfall være det, hvis det fremkommer at han er ny har han heller ikke rukket å bli Tinder skadd)

Anonymkode: 0e420...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor tror du ikke det ? Hvis han har bra bilder, har jobb og ting på stell. 

Fremstår han som en ordentlig og normal mann er vel det ettertraktet  nok det !

(Bør i hvertfall være det, hvis det fremkommer at han er ny har han heller ikke rukket å bli Tinder skadd)

Anonymkode: 0e420...aa9

Alderen er litt viktig. Hvis man er en gjennomsnittlig mann på 20 år er det nok mye tøffere enn når man er en gjennomsnittlig mann på 40 år. 

Når jeg sier gjennomsnittlig så betyr det ikke at jeg gir blaffen i hvordan jeg ser ut. Jeg kan endre på hvilke klær jeg har på meg, jeg kan holde meg i form, jeg kan gå til frisøren og fikse skjegget sånn at det ser ut sånn jeg vil (dvs sånn jeg har blitt fortalt av damer at det ser best ut).  Kombiner det med de beste bildene jeg kan finne av meg selv, hvor jeg smiler og ser inn i kamera. Og jeg har utdanning og jobb. Hvis man ikke har det kan man likevel ha en drive og innstilling som tiltrekker damer.

Hovedpoenget er at man ikke trenger å være fotomodell for å lykkes på Tinder. Og at veldig mange har et potensiale for å gjøre det bedre. Men hvis den første tanken i hodet og alt som kommer ut av munnen er negativt, da må du rykke tilbake til start.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor ikke? Jeg hadde 6k etter 3 dager som kvinne

Anonymkode: d5e58...4c9

Og der ligger forskjellen 😌 du er kvinne

Anonymkode: e0eb8...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og der ligger forskjellen 😌 du er kvinne

Anonymkode: e0eb8...93c

Kun fordi menn sveiper først, sorterer etterpå.

Anonymkode: c0db0...1b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her. Jeg tror på historien, i alle fall hvis dette er det sentrale Østlandet. Jeg var 50 da jeg tindret som verst, bor i MidtNorge, og fikk ca én like pr dag, noe som kunne gi en date eller to i måneden. De gangene jeg reiste i området rundt Oslo, så rant det inn.  Om fyren er på "snittet" av menn, eller menn på Tinder, det greier han ikke å vurdere selv. 

Kjæresten fant jeg forresten på Match.

Anonymkode: 67d2b...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Mann her. Jeg tror på historien, i alle fall hvis dette er det sentrale Østlandet.

Dette er kjernen.

Jeg som mann på 50+ får også hundrevis av likes, mange matcher, dates og mer enn nok sex. Men det er fordi jeg har med Oslo i radiusen, og et stort aldersspenn. Det er enkel matematikk. Dess større nedslagsfelt, dess flere matcher. 

Ellers er jeg enig me HI i det meste. 

Gjør det beste ut av ditt utgangspunkt, vær hyggelig, uhøytidelig og interessert. Få henne til å le.

Anonymkode: 41c3f...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann her. Jeg tror på historien, i alle fall hvis dette er det sentrale Østlandet.

Ja, dette er erfaringer fra Osloområdet. 

Poenget er nok det samme også på mindre steder. Tinder blir ikke bedre enn du gjør det til. Og veldig mange (i følge mine kvinnelige bekjente på Tinder) gjør ting halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...