Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Hjelp har funnet en side jeg skal dele med dere der de selger billige brudesko. Men hva er str. 40 i amerikansk str. ? Er det 9? eller ? Noen ide hva det koster å kjøpe i usa og få sende over i toll og dumme norske avgifter ? Takknemlig Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Vet ikke om det også gjelder USA. Men størrelse 39 er vanligvis nr. 6! Men det varierer jo litt på om skoene er små eller store i størrelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 Tollsatsene finner du på http://www.toll.no/tariff/ under register. Mener å huske at satsen for sko er 5%. I tillegg kommer moms på 24% og evt gebyr til posten/speditør. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 15. mars 2002 #4 Del Skrevet 15. mars 2002 am str 7= 38 8=39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jackie Skrevet 16. mars 2002 #5 Del Skrevet 16. mars 2002 Tips: billige sko får du i ordinære skobutikker. de er under halv pris av sko i bryllupsbutikker. Tror ikke jeg ville ha kjøpt sko jeg ikke hadde prøvd først... Lykke til med skojakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå