AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #1 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hvilke farger bør man velge eller unngå på flis og fug, og er det andre ting som kan gjøre rengjøringen av badet enklere? Anonymkode: 67d75...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimma Skrevet 22. oktober 2024 #2 Del Skrevet 22. oktober 2024 Velg store fliser, da blir det mindre fuger å holde rene. Gå over fugene hver uke, så slipper du at de samler så mye - fliser i seg selv er jo enkle nok å holde rene. Velg fugemasse som ikke er hvit, vi har silver gray og er fornøyd med den. Slette flater på innredning og vegghengt toalett gjør også rengjøringen enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 Kan se for meg at beige fliser er lettest å holde rene, eller at det ikke ser så fort skittent ut. Svart er hvertfall det verste man kan ha, der vises alt. Heller lyse fuger enn mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg hadde gått for belegg på gulv og plater på veggene. Anonymkode: 0118b...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 Ville ikke valgt høyglans, blir skjolder etter vasking, med mindre overflatene tørkes etter vask. Anonymkode: ebd54...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #6 Del Skrevet 22. oktober 2024 Vi gikk for belegg på gulv. Det er en drøm! Helt fantastisk å rengjøre, og fargen «skjuler» litt støv. Angrer ikke ett sekund. Vi har også baderomsplater. Enkle å vaske. Men, vi valgte å ha alle helt slette. Det angrer jeg litt på 😅 Anonymkode: ab91b...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #7 Del Skrevet 22. oktober 2024 Har 60-60 fliser på gulv, smale fuger. Er en drøm å rengjøre. Og ser utrolig stilig ut. Semi-matt beige. Anonymkode: 11e23...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg har hatt brunt gulv (fliser), der syntes ingenting (er brunette og røyter mye), og det var også veldig pent med varme farger på badet. Anonymkode: a8fcb...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DoorKnob Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg gikk for belegg på gulv og plater på veggene, og jeg er kjempefornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 Skulle jeg hatt nytt bad nå hadde jeg gått for mikrosement i stedet for fliser. Ingen fuger som blir skittene og masse fine farger å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå