Gå til innhold

Mannen er kronisk drevet av klokken og vi krangler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.din mann liker tydeligvis stress. 
Hadde ikke orket det. 
Ar han gidder. Er jo ikke normalt i det hele tatt 

Anonymkode: fbf34...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes synd på barnet deres. Det må jo bli veldig stressa av alt styret til faren?

Anonymkode: eb6a1...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke så mye om aksept for at folk er ulike og at noen liker å være punktlig. Dette handler mest om hvordan man behandler andre rundt seg og lar seg bli behandlet.

Oppførselen som beskrives handler ikke om kultur eller vaner, men drittsekktendenser.

Men han er sikkert verdens beste ellers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det hvis min partner bare satt hos foreldrene mine og talte ned sekundene til vi skulle dra. «Ja, vi kan se på X ting i hagen, men husk vi skal dra om 30 minutter» – «Mer kaffe? Nei takk, det er bare 20 minutter til vi skal dra, så vi rekker nok ikke en ekstra kopp» – «Nå er det bare 10 minutter til vi skal dra, kanskje vi skal pakke sammen?» Osv. 

 

 

 

Anonymkode: ae199...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en kar som måtte klippe gresset nøyaktig x dager før en feiring fordi at da hadde gresset perfekt lengde til å ta bilder ute. Det var vist ikke fint om det ikke ble gjort slik. Super fyr på alle måter, veldig opptatt av at alt skal være riktig, har gjort det bra i yrket sitt. Men skjønner at det kan være vanskelig for andre å leve tett på slikt.

Høres ut som om dere er veldig forskjellige. Du er avslappet og han ser på det som et slit, kanskje han føler det ikke er respektfult slik du er mot han. Så er han pirkete og du syns det er et slit. Da kræsjer man når man i tillegg ikke klarer å kommunisere frem en løsning. Kanskje ordne seg parterapi for å kunne forstå hverandre bedre?

Anonymkode: 5a464...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke likt det hvis min partner bare satt hos foreldrene mine og talte ned sekundene til vi skulle dra. «Ja, vi kan se på X ting i hagen, men husk vi skal dra om 30 minutter» – «Mer kaffe? Nei takk, det er bare 20 minutter til vi skal dra, så vi rekker nok ikke en ekstra kopp» – «Nå er det bare 10 minutter til vi skal dra, kanskje vi skal pakke sammen?» Osv. 

 

 

 

Anonymkode: ae199...61f

Har man blitt enige om et ca tidspunkt i forkant så slipper man alt dette. 

Bare et kort nikk mellom meg og mannen, så sier han at vi får trekke oss hjemover igjen. 

Anonymkode: 08926...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har man blitt enige om et ca tidspunkt i forkant så slipper man alt dette. 

Anonymkode: 08926...51d

Ikke hvis den ene sitter og teller sekunder til man skal dra. 

Anonymkode: ae199...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...