Gå til innhold

Jeg gjorde det slutt men hvorfor lar hun meg bare gå?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis hun har tryglet deg om å ikke gå er det åpenbart at hun ikke er over deg enda. Dette handler om hennes evne til å kjempe imot egne følelser og impulser med egen stolthet som årsak. Hun er tydligvis veldig sterk på dette feltet også ettersom det du beskriver her i innlegget.

Det er også en psykologisk manipuleringsteknikk å gi motparten den såkalte silent treatment og ignorere din eksistens. Dette gir akkurat det resultatet vi ser hær og nå i skrivende stund: du begynner å tenke og gruble over dette fordi det ikke gir mening for deg logisk sett. Desto mer du tenker på noen/en situasjonen med noen desto mer tilknytter du deg til henne emosjonellt.

Som mange ikke er klare over hvor powerful det virker på din underbevissthet. endten hun er klar over dette eller ikke har hun tatt et mektig psykologisk trekk mot deg for å snu situasjonen i eget fravør.

Anonymkode: a43dc...4bb

Nei, HAN gjorde det slutt.

De er det ikke opp til henne å ta kontakt. Silent treatment gir man til folk man har i livet sitt. Å gi det til en eks, kalles et brudd. 

Jævla incels🤣🤣

Anonymkode: 19e48...497

• Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun har tryglet deg om å ikke gå er det åpenbart at hun ikke er over deg enda. Dette handler om hennes evne til å kjempe imot egne følelser og impulser med egen stolthet som årsak. Hun er tydligvis veldig sterk på dette feltet også ettersom det du beskriver her i innlegget.

Det er også en psykologisk manipuleringsteknikk å gi motparten den såkalte silent treatment og ignorere din eksistens. Dette gir akkurat det resultatet vi ser hær og nå i skrivende stund: du begynner å tenke og gruble over dette fordi det ikke gir mening for deg logisk sett. Desto mer du tenker på noen/en situasjonen med noen desto mer tilknytter du deg til henne emosjonellt.

Som mange ikke er klare over hvor powerful det virker på din underbevissthet. endten hun er klar over dette eller ikke har hun tatt et mektig psykologisk trekk mot deg for å snu situasjonen i eget fravør.

Anonymkode: a43dc...4bb

Hun har ikke tatt noe "mektig psykologisk trek", hun har blit dumpet, tryglet mannen om å blo og akseptert at han nektet å bli. Det som er manipulering her, er å slå opp med noen fordi du ønsker at de skal "slos" for deg. 

Jeg forstår virkeligbikke hva du forventer TS da du sa selv at du ville slå opp, og du nektet å bli når dama trygla om det. Nå gir dama deg det du spurte om, du fikk 100% det du ønsket deg. Om du ikke ville ha det du sa du ville ha, så må du nesten jobbe med deg selv før neste forhold. Det høres ut som du sliter ganske mye med komunikasjon, kansje du skule oppsøke en terapaut? 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun kan ikke jobbe for å unngå brudd. Du har gjennomført et brudd, og understreket at du virkelig mente det. Så sitter du på KG og sutrer over at hun ikke trygler deg om flere sjanser 2 mnd seinere. Skjerp deg. Jeg hadde heller pult halve bygda enn å ta deg tilbake.

Anonymkode: 617a0...113

Jeg ville pult hele bygda og flytta til Oslo for å fortsette der 🤣

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke merkelig i det hele tatt. Man vil ikke være sammen med en som går i fra deg eller er usikker på følelsene sine. Man aksepterer det og går videre i livet. Det enkleste er å kutte all kontakt.

Å «kjempe» for noen er for mange helt uaktuelt. 

Anonymkode: bf10d...00d

De fleste vil kjempe for et forhold.

Men man er ikke i et forhold når motpart har gjort det slutt.

Da har ts valgt at de skulle avstå fra eller slutte å kjempe og gå hvert til sitt.. han tok da valget for dem begge. 

Latterlig hele greia 🤣

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slutt med dama for 6 uker siden. Hun ble ødelagt. Tryglet meg om å ikke gå. Men jeg var bestemt enda jeg var usikker inni meg. 

Etter det har vi ikke hatt kontakt. Jeg blir litt stressa av at hun bare ser meg gå? Hvorfor kjemper hun ikke for meg og oss? Betyr det at hun anerkjenner og godtar bruddet da? Så ikke akkurat dette komme, forventer jo at siden hun elsker meg så vil hun jobbe for å unngå brudd? 

Er det ikke litt merkelig at hun sier hun elsker meg når hun lar meg bare gå? Ganske sårende egentlig. 

Anonymkode: 03245...282

Hun vet at hun fortjener bedre. En som vil ha hun. Damer går fort videre etter brudd i forhold til menn. Om du lurer så spør?

Anonymkode: 3f12d...573

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, HAN gjorde det slutt.

De er det ikke opp til henne å ta kontakt. Silent treatment gir man til folk man har i livet sitt. Å gi det til en eks, kalles et brudd. 

Jævla incels🤣🤣

Ikke sant? Den vanlige folkeskikken er å ikke tvinge seg på mennesker som har tatt tydelig standpunkt mht. det å ha eller ikke ha deg i livet sitt. Han har gjort det to ganger - først ved å gå fra henne, så ved å avvise henne da hun tryglet ham om å bli. Det er faktisk utrolig frekt og uhøflig å fortsette å presse seg på ham etterpå. På grensa til stalking.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun respekterer deg, og ditt valg. Var dette et manipulerende trekk fra di side, for å få henne til å jage etter deg? Føle lengsel, skyld, skam, nedverdiget, dårlig, mislykka? Hva forventer du av henne etter at du har gjort det slutt? Du har ikke krav på noe fra henne følelsesmessig nå. Glem det. La henne gå.

Anonymkode: e4a2e...589

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun "sloss" for deg , ville du uansett mistet interessen igjen. Eneste grunn til at du er interessert nå er fordi du ikke kan få henne. Du trenger å modnes og bli mer kjent med ditt følelsene dine hvis du skal være istand til å være i et godt forhold over tid. 

Anonymkode: 29e31...87d

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang TS, så sier du ifra om de tingene du ikke er fornøyd med i forholdet UTEN å gjøre det slutt. Da kan dere sammen se på om det er noe dere kan gjøre for å få det til å fungere. Da kan du se om hun er villig til å jobbe for forholdet. Når du har gjort det slutt og gått, da er det over. Ingen med respekt for seg selv kjemper for en person som tydelig ikke vil ha de.

Anonymkode: 83434...e3b

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe for deg som gjorde det slutt? Er du helt narsissist? Hvis du har noen problemer i forholdet du ønsker å jobbe med så forteller du de, du gjør ikke slutt. Det er mange fisk i havet, og det finner man ofte ut av når noen gjør det slutt og man begynner å se litt utover i havet. Hun har nok bare funnet ut av at hun fortjener en mer voksen mann som ikke gjør det slutt med henne for morro skyld.

Anonymkode: fa8f1...b8d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg gjorde det slutt med dama for 6 uker siden. Hun ble ødelagt. Tryglet meg om å ikke gå. Men jeg var bestemt enda jeg var usikker inni meg. 

Etter det har vi ikke hatt kontakt. Jeg blir litt stressa av at hun bare ser meg gå? Hvorfor kjemper hun ikke for meg og oss? Betyr det at hun anerkjenner og godtar bruddet da? Så ikke akkurat dette komme, forventer jo at siden hun elsker meg så vil hun jobbe for å unngå brudd? 

Er det ikke litt merkelig at hun sier hun elsker meg når hun lar meg bare gå? Ganske sårende egentlig. 

Hvor mye tigging og krÿping vil du ha da?  Hun gråt da du dro. Du fikk ikke nok drama og angrer. Rødt flagg på deg.

Anonymkode: bf90f...b7a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempingen må gjøres før en av partene går. Etter et brudd, er det ikke lenger noe å kjempe for. Ingen med selvrespekten i behold vil være sammen med noen som har gjort det slutt med seg. 

Anonymkode: 919c7...d9e

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du vil at hun skal tilbe deg for å styrke din ego, mens du egentlig er ferdig med henne?? Hvis du vil ga henne, så kan DU kjempe for henne. Er tross alt DU som dumpet henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun respekterer deg og valget ditt. Hvis du angrer er det opp til deg å ta kontakt med henne. Men det er mulig hun aldri kommer til å stole på deg igjen etter at du såret henne med å gjøre det slutt.

Anonymkode: 969e2...764

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hehe. Dette var tragikomisk å lese. 

Høres ut som du angrer. Vel, fint for deg. Og bra at hun ikke jakter på deg bare fordi du skal få kjenne på egopleie etter bruddet, og eventuelt misbruke hennes følelser på veien. 

Håper hun fortsetter å ignorere deg, og at disse 6 ukene har vekket henne der hun har innsett at hun har det bedre uten deg.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Aldri hørt om ordtaket : Hvis du elsker noen, sett dem fri. Kommer de tilbake, er de dine. Kommer de ikke, har de heller aldri vært det? Det er ikke merkelig i det hele tatt. Det er det eneste voksne å gjøre. Jeg kommer aldri til å «jobbe» for å få noen tilbake. Aldri gjort og kommer ikke til å begynne nå. Tror at du har sett litt for mye film.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...