AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Skrevet 21. oktober 2024 Noen som har erfaring med at fargen forsvinner fort? Det skal liksom være permanent. Farget i august og noen uker etter var det nesten like lyst i endene på nytt. Har bleket hår tidligere som sitter igjen. Har vært på en hårfarging hos frisør da jeg gikk fra blond til mørk igjen men prøver å gjøre det hjemme nå. Korres fargene er veldig fine men hjelper lite om de forsvinner med en gang. Og så skal man vel egentlig bare farge ettervekst men hos meg er jo problemet endene som er det som blir lysere raskt. Så jeg farget hele håret på nytt nå selv om det er knapt 2 måneder siden sist. Blir veldig frustrert om fargen går ut om 1-2 uker. Bør jeg skifte merke? Noen som har peiling på hjemmefarge? Anonymkode: d9595...036
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har erfaring med at fargen forsvinner fort? Det skal liksom være permanent. Farget i august og noen uker etter var det nesten like lyst i endene på nytt. Har bleket hår tidligere som sitter igjen. Har vært på en hårfarging hos frisør da jeg gikk fra blond til mørk igjen men prøver å gjøre det hjemme nå. Korres fargene er veldig fine men hjelper lite om de forsvinner med en gang. Og så skal man vel egentlig bare farge ettervekst men hos meg er jo problemet endene som er det som blir lysere raskt. Så jeg farget hele håret på nytt nå selv om det er knapt 2 måneder siden sist. Blir veldig frustrert om fargen går ut om 1-2 uker. Bør jeg skifte merke? Noen som har peiling på hjemmefarge? Anonymkode: d9595...036 Ingenting sitter på bleket hår før håret er helt mettet. Det tar flere runder med farging. Men det vil være samme resultat av å dra til frisør. Prøv å vask det mindre og bruk kaldere vann Anonymkode: 208ad...a7a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingenting sitter på bleket hår før håret er helt mettet. Det tar flere runder med farging. Men det vil være samme resultat av å dra til frisør. Prøv å vask det mindre og bruk kaldere vann Anonymkode: 208ad...a7a Vasker 1-2 ganger per uke så noe mindre enn det er uaktuelt🤭 Men kaldere vann kan jeg forsøke. Er det greit å følge instruksjoner for førstegangsfarging hver gang da selv om håret i teorien er farget? Anonymkode: d9595...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå