Gå til innhold

Tips om og erfaring med ekstremt fet hud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt fet hud bestandig er nå i 40 årene og har fortsatt fet hud, men det har roet seg litt. Fordelen at man som oftest får mindre og senere rynker når man har fet hud.

Retinol har gitt meg mindre fet hud. Bruker det hver kveld. Ellers har jeg prøvd mye forskjellig, men det har bare hatt minimal eller ingen effekt. 

Anonymkode: 79086...b77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring som over. Huden tørkes ut med alderen. I tillegg til retinol har jeg god erfaring med BHA syre feks paulas choice, samt et produkt med svovel som regulerer serum utskillelsen.  Wishtrend har et slikt serum.  Skincity sitt eget merke har en svovelen maske jeg bruker 2 ganger i uka. I tillegg bytter jeg på retinol og et niacimide serum på ca 4 prosent. 

Anonymkode: 0b41c...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i 40-årene med fet hud. Vi burde danne en klubb 😄

I 20-årene prøvde jeg Roaccutan to ganger. Det hadde effekt en stund, men min hud er bare oljete.. Og påvirkes av hormoner 

Niacimide er ok. Men det har også roet seg for min del. 

Fikk spørsmål nylig om hva slags produkt jeg brukte for å få glowy skin. Hehe, ja...det skjer faktisk av seg selv. 

Anonymkode: 710ae...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover med sterk antiperspirant i ansiktet. Eneste som hjelper meg, skulle ønske jeg oppdaga dette for 20 år sida!

Anonymkode: fdec9...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...