AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Matchet med en fyr på tinder, og vi snakket over sosiale medier i en ukes tid før vi møttes. Jeg er 22, og han 27. Vi gikk ut på date, og det gikk fint. Samtalen var fantastisk, attraksjonen var gjensidig, og det endte med at vi planla å møtes en gang til. Når jeg kom hjem fra daten sent spurte han meg om jeg ville overnatte hos han, men ikke for å ligge sammen, men for å ha det "koselig". Hadde jeg ikke hatt en god følelse, hadde jeg ikke dratt, men jeg dro og kan nå si at jeg angrer på det hele. Jeg er jomfru, og ville egentlig ikke dele dette med han før jeg følte at det var riktig tid. Men siden vi klinte i sengen hans etter å ha spist, følte jeg at jeg måtte si ifra før det eskalerte seg enda mer. Han var sjokkert, men sa at han respekterer valget mitt, og at det er jeg som må si ifra dersom jeg har lyst på samleie, men at han så klart vil ligge med meg men at valget er opp til meg. Jeg tror jeg føler på skam fordi at jeg, inni hodet mitt tenker at han ikke tar meg seriøst lenger pga av kliningen vi gjorde. Han ba meg også r*nke han, noe som jeg gjorde, men også angrer på nå i etterkant. Jeg føler meg også bare forvirret fordi jeg hadde og har fremdeles et godt inntrykk av han. Han virker ordentlig, men jeg tror ikke han er ute etter noe langvarig. Han snakket om at jeg skulle tenke på ham hvis jeg tar på meg selv og kanskje sende han bilder, men så kysser han meg på pannen og passer på meg og vil bli kjent med meg. Jeg forstår meg ikke på menn, men jeg velger å la være. I dag kalte jeg han i en tullete tone for "kompis" og da skrev han "kompis?" med spørsmålstegn tilbake, og jeg fortalte han at jeg bare tulla, men innerst inne ville jeg vel bare friendzone han før jeg selv blir såret. Han snakket om at han koste seg med meg, og at han beklaget dersom han virket litt for på fordi han ble så k*t av å være nær meg. Han har ikke nevnt om å se meg igjen, ikke før jeg tullet med at jeg aldri skulle komme tilbake noe han svarte på med "å joda, du kommer tilbake". Når han sa dette, sa jeg "ja, som en venn", og da sa han at det er greit hvis det er det jeg vil. Hvis han virkelig var interessert, hadde han ikke nektet et vennskap? Anonymkode: ccf5d...ef8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Glemte å legge til, men jeg dro og overnattet hos han morgenen etter daten, så jeg var ikke hos han samme kveld som daten hvor vi først møttes. TS Anonymkode: ccf5d...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Dere begge er rare og barnslige 🤣 Anonymkode: 08d2d...8aa 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere begge er rare og barnslige 🤣 Anonymkode: 08d2d...8aa hva får deg til å si det`? Anonymkode: ccf5d...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Jenta mi, jeg synes du er tøff! Du tar gode valg. Jeg tror nok han er interessert, men han vil være forsiktig og la det være opp til deg. Ta det helt rolig, sånn som du er i ferd med, og så blir dere bedre kjent med hverandre. Du skal være helt trygg og innstilt på det, før du har sex med noen. Den første gangen bør være med en som du virkelig liker og er trygg på. Sender deg en stor klem. Anonymkode: 4a234...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Du må lære deg å være mer tydelig, og å ikke gjøre ting du ikke ønsker. Ikke runk noen om du ikke ønsker det. Ikke fortell en fremmed at du er jomfru om du ikke ønsker å dele det enda. Det holder å si "jeg er på leting etter et forhold, og vil derfor bruke tid på å bli kjent før det er aktuelt å ha sex". Om han ikke er ute etter et forhold men sex, kan han takke for seg og dere skiller lag så dere begge kan bruke energien på å finne noen som ønsker det samme som dere selv. Om han også er ute etter et forhold og ønsker å bli bedre kjent, vil han ikke ha noe imot å utsette sex til dere blir bedre kjent. Vær tydelig på hva du faktisk ønsker. Er du på leting etter en flørt eller et forhold? Om du ikke klarer å være tydelig på dette, bør du ikke date, for utydelighet på dette området fører til drama og sårede følelser. Vær tydelig, og forvent tydelighet fra de du møter også. "Når han sa dette, sa jeg "ja, som en venn", og da sa han at det er greit hvis det er det jeg vil. Hvis han virkelig var interessert, hadde han ikke nektet et vennskap? " Du fortalte han at om dere skal sees igjen, så blir det som venner. Det var helt riktig av han å respektere det. Hva skulle han ellers sagt? Skulle han overkjørt dine ønsker? Det er uansett dumt å samle på "venner" fra tinder dates. Om det er forhold du ønsker, så bør du ha en "dating eller ingenting" ståsted. Jeg tror du ga mange hot and cold signaler her, og han har fått litt whiplash av å prøve og tilpasse seg og å finne ut av hva du faktisk tenker og ønsker. Hva han ønsker ut av denne relasjonen er det umulig for meg eller noen andre her å si. Kanskje han er interessert i å bli kjent med deg fordi han ønsker et forhold, eller kanskje han bare ønsker sex og prøver å være snill og forståelsesfull for å få deg til sengs. Hvem vet. Så, for å oppsummere: du bør være veldig tydelig på at målet med å date er å finne en partner, og at sex er utelukket frem til du har blitt godt kjent med mannen du dater. Da får du luket vekk de som kun ønsker flørt og moro. Vær også tydelig på at du forventer at de du dater også er tydelige på hva de ønsker. Ikke si og gjør ting du ikke ønsker. Ikke gjør noe seksuelt med en mann når du egentlig ikke har lyst. Det er absolutt ingen skam i å være krystallklar på hva du vil og ikke vil. Ikke gjør ting du ikke ønsker fordi du tenker "men jeg vil at han skal like meg". Og, ALLTID følg magefølelsen din! Om denne fyren gir deg en dårlig magefølelse, så avslutter du kontakten og finner noen andre. Magefølelsen tar sjeldent feil, og man bør alltid lytte til den selv om vi ikke nødvendigvis forstår hvorfor man sitter med en dårlig magefølelse. Anonymkode: f2752...619 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober Dum og brukt?! Han har jo respektert at du ville vente og viser fortsatt at han er interessert og syns du er verdt å vente på. Så syns du skulle droppe dette spillet. Det fortjener han ikke når han er så åpen og tydelig med deg tilbake. Om du liker ham bør han få vite det. Er da ikke nødvendig å spille enda mer kostbar enn du allerede er. Anonymkode: 099bc...bef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Matchet med en fyr på tinder, og vi snakket over sosiale medier i en ukes tid før vi møttes. Jeg er 22, og han 27. Vi gikk ut på date, og det gikk fint. Samtalen var fantastisk, attraksjonen var gjensidig, og det endte med at vi planla å møtes en gang til. Når jeg kom hjem fra daten sent spurte han meg om jeg ville overnatte hos han, men ikke for å ligge sammen, men for å ha det "koselig". Hadde jeg ikke hatt en god følelse, hadde jeg ikke dratt, men jeg dro og kan nå si at jeg angrer på det hele. Jeg er jomfru, og ville egentlig ikke dele dette med han før jeg følte at det var riktig tid. Men siden vi klinte i sengen hans etter å ha spist, følte jeg at jeg måtte si ifra før det eskalerte seg enda mer. Han var sjokkert, men sa at han respekterer valget mitt, og at det er jeg som må si ifra dersom jeg har lyst på samleie, men at han så klart vil ligge med meg men at valget er opp til meg. Jeg tror jeg føler på skam fordi at jeg, inni hodet mitt tenker at han ikke tar meg seriøst lenger pga av kliningen vi gjorde. Han ba meg også r*nke han, noe som jeg gjorde, men også angrer på nå i etterkant. Jeg føler meg også bare forvirret fordi jeg hadde og har fremdeles et godt inntrykk av han. Han virker ordentlig, men jeg tror ikke han er ute etter noe langvarig. Han snakket om at jeg skulle tenke på ham hvis jeg tar på meg selv og kanskje sende han bilder, men så kysser han meg på pannen og passer på meg og vil bli kjent med meg. Jeg forstår meg ikke på menn, men jeg velger å la være. I dag kalte jeg han i en tullete tone for "kompis" og da skrev han "kompis?" med spørsmålstegn tilbake, og jeg fortalte han at jeg bare tulla, men innerst inne ville jeg vel bare friendzone han før jeg selv blir såret. Han snakket om at han koste seg med meg, og at han beklaget dersom han virket litt for på fordi han ble så k*t av å være nær meg. Han har ikke nevnt om å se meg igjen, ikke før jeg tullet med at jeg aldri skulle komme tilbake noe han svarte på med "å joda, du kommer tilbake". Når han sa dette, sa jeg "ja, som en venn", og da sa han at det er greit hvis det er det jeg vil. Hvis han virkelig var interessert, hadde han ikke nektet et vennskap? Anonymkode: ccf5d...ef8 Du vet at det er bevisst gjennom forsking at desto lengre du lar en mann vente med sex, desto mer liker han deg? Er kun kvinner som knytter seg følelsesmessig av sex tidlig i en datingfase, mannen gjør ikke dette før han har forelsket seg i deg. Er så utrolig mange som ikke har peilig på de biologiske faktorene som skiller mann fra kvinne når det kommer til akkurat dette temaet. Selvsagt vil han ligge med deg, menn har et biologisk innstikt i å spre genene sine til så mange som mulig for å føre den menneskelige rase videre. Endten han er helt åpen om dette (som i din historie), eller er mye bedre på å skjule det som mange er. Dessuten så ser ikke menn etter noe annet enn et seksuellt forhold når de akkurat har møtt en kvinne. Hvordan du handler/oppfører deg videre herfra bestemmer om han er interessert i noe mer. Her er det psykologiske ting man gjør bevisst og ubevisst som har makten for skjebnen. Så anbefales på det sterkeste å lese seg opp på the art of seduction. Det hjelper heller ikke i det hele tatt å være for snill og ydmyk slik det virker som du er etter det du selv skriver. Tro det eller ei desto mindre du vil ha en mann, desto mer vil han ha deg. Det vekker hannes naturlige «hunter innstinkt». Dette er psykologisk og biologisk forsking, ikke min personlige mening. Anonymkode: c86ca...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dum og brukt?! Han har jo respektert at du ville vente og viser fortsatt at han er interessert og syns du er verdt å vente på. Så syns du skulle droppe dette spillet. Det fortjener han ikke når han er så åpen og tydelig med deg tilbake. Om du liker ham bør han få vite det. Er da ikke nødvendig å spille enda mer kostbar enn du allerede er. Anonymkode: 099bc...bef Seduction er et spill endten du er bevisst på dette eller ikke. Psykolgiske «triks» og handlinger du gjør når du dater noen, mann eller kvinne: har all makt når det kommer til å forføre noen. Å leke kostbar om du liker det eller ikke, er noe som psykologisk forfører en mann med sterkt effekt. Har du peiling på psykologi eller etterlater du alt til tilfeldigheter og går naiv gjennom hele livet? Anonymkode: c86ca...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet at det er bevisst gjennom forsking at desto lengre du lar en mann vente med sex, desto mer liker han deg? Er kun kvinner som knytter seg følelsesmessig av sex tidlig i en datingfase, mannen gjør ikke dette før han har forelsket seg i deg. Er så utrolig mange som ikke har peilig på de biologiske faktorene som skiller mann fra kvinne når det kommer til akkurat dette temaet. Selvsagt vil han ligge med deg, menn har et biologisk innstikt i å spre genene sine til så mange som mulig for å føre den menneskelige rase videre. Endten han er helt åpen om dette (som i din historie), eller er mye bedre på å skjule det som mange er. Dessuten så ser ikke menn etter noe annet enn et seksuellt forhold når de akkurat har møtt en kvinne. Hvordan du handler/oppfører deg videre herfra bestemmer om han er interessert i noe mer. Her er det psykologiske ting man gjør bevisst og ubevisst som har makten for skjebnen. Så anbefales på det sterkeste å lese seg opp på the art of seduction. Det hjelper heller ikke i det hele tatt å være for snill og ydmyk slik det virker som du er etter det du selv skriver. Tro det eller ei desto mindre du vil ha en mann, desto mer vil han ha deg. Det vekker hannes naturlige «hunter innstinkt». Dette er psykologisk og biologisk forsking, ikke min personlige mening. Anonymkode: c86ca...39b Så det du rett og slett sier er at dette tullete og utydelige spillet er det helt riktige å gjøre for å få ham til å like henne enda bedre?! stakkars mann.. Anonymkode: 099bc...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å leke kostbar om du liker det eller ikke, er noe som psykologisk forfører en mann med sterkt effekt. Har du peiling på psykologi eller etterlater du alt til tilfeldigheter og går naiv gjennom hele livet? Jeg har stort sett aldri ligget med menn i løpet av kort tid. Min erfaring er at uansett hvor talmodige de er, så har ikke dette hatt noe å si for hvor godt de har likt meg totalt sett. De har dumpet meg etter sexen likevel om det kun var den de var ute etter. Jeg trigget riktignok jaktinstinktet, men jeg sørget kun for at jakten varte litt lengre. Har også opplevd at menn som ville vente og var åpen for forhold, mistet interessen om det tok for lang tid før vi ble intime. Mange menn mister lettere gnisten og klarer ikke å bevare forelskelsen uten noe intimt/seksuelt er min erfaring. Samboeren min jeg har levd sammen med i 10 år og har barn sammen med, han forelsket seg i meg tross sex på andre date🙂 Vi hadde riktig nok chattet og blitt litt kjent med hverandre i 2 mnd mellom 1 og andre date. Men å vente i evigheter i tro om at mannen da vil bli enda mer forelsket stemmer ihvertfall ikke med mine erfaringer. Anonymkode: 099bc...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #12 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så det du rett og slett sier er at dette tullete og utydelige spillet er det helt riktige å gjøre for å få ham til å like henne enda bedre?! stakkars mann.. Anonymkode: 099bc...bef Jeg sier ikke at noe verken er riktig eller galt når det kommer til etikken bak romanse og the art of seduction. Jeg forteller simpelten de forskningsbaserte bevisste fakta om hvordan psykologi styrer hele det sosiale samspillet, som du tydligvis mangler mye kunnskap om. Som vil gi livslange konsekvenser for deg som du ikke engang er klar over selv om kaller for «uflaks og tilfeldigheter». Dette har heller ikke noe som helst med om man er mann eller kvinne å gjøre. Begge kjønn forfører bevisst og ubevisst det motsatte kjønn gjennom psykologi. Scorer man høyt på emosjonell inntelligens er man både klar over disse teknikkene, som er svært omfattende og mange, og vet også hvordan de kan tas i bruk for gunstig utfall. Hva du gjør med denne infoen, styres av din personlige evne og forståelse til empati, etikk og moraler. Som varier fra person til person. Fakta over følelser. Din personlige mening basert på egen etikk/moral endrer ikke bevisste fakta og forsking. Anonymkode: c86ca...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Det er ikke bare å forstå seg på menn, heller ikke kvinner. Vi er alle ulike. Vi leter vel etter en som er likere oss selv, og som respekterer grensene våre. Man er ikke nødvendigvis mindre ordentlig, eller mer skikkelig om grensene er annerledes enn dine egne. Synes du heller skal gi deg en klapp på skulderen jeg for at du stod støtt ved dine. Det er mye enklere å la en «tilsynelatende» god match gå på grunn av manglende respekt for disse Anonymkode: 05f46...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober Du føler deg dum fordi han respekterer når du er veldig tydelig på at du kun ser på han som en venn? Vil du at han skal respektere deg mindre, og presse deg mer? Hadde han vært ute etter å bruke deg, så hadde han ikke giddet være venn med deg når du sier nei til sex. Jeg synes det er fint når menn respekterer når man sier nei, og når man avviser dem, uten at de presser på videre. Jeg synes det er fint når menn tåler å få høre at de ikke er aktuelle som kjærester, men at man kan være venner. Du har vært soleklar i talen til han, at du ikke ønsker ha han som annet enn en venn. Jeg synes det er trist at du mener han bør pushe på istedtefor å respektere ditt nei. Anonymkode: fb006...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #15 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Matchet med en fyr på tinder, og vi snakket over sosiale medier i en ukes tid før vi møttes. Jeg er 22, og han 27. Vi gikk ut på date, og det gikk fint. Samtalen var fantastisk, attraksjonen var gjensidig, og det endte med at vi planla å møtes en gang til. Når jeg kom hjem fra daten sent spurte han meg om jeg ville overnatte hos han, men ikke for å ligge sammen, men for å ha det "koselig". Hadde jeg ikke hatt en god følelse, hadde jeg ikke dratt, men jeg dro og kan nå si at jeg angrer på det hele. Jeg er jomfru, og ville egentlig ikke dele dette med han før jeg følte at det var riktig tid. Men siden vi klinte i sengen hans etter å ha spist, følte jeg at jeg måtte si ifra før det eskalerte seg enda mer. Han var sjokkert, men sa at han respekterer valget mitt, og at det er jeg som må si ifra dersom jeg har lyst på samleie, men at han så klart vil ligge med meg men at valget er opp til meg. Jeg tror jeg føler på skam fordi at jeg, inni hodet mitt tenker at han ikke tar meg seriøst lenger pga av kliningen vi gjorde. Han ba meg også r*nke han, noe som jeg gjorde, men også angrer på nå i etterkant. Jeg føler meg også bare forvirret fordi jeg hadde og har fremdeles et godt inntrykk av han. Han virker ordentlig, men jeg tror ikke han er ute etter noe langvarig. Han snakket om at jeg skulle tenke på ham hvis jeg tar på meg selv og kanskje sende han bilder, men så kysser han meg på pannen og passer på meg og vil bli kjent med meg. Jeg forstår meg ikke på menn, men jeg velger å la være. I dag kalte jeg han i en tullete tone for "kompis" og da skrev han "kompis?" med spørsmålstegn tilbake, og jeg fortalte han at jeg bare tulla, men innerst inne ville jeg vel bare friendzone han før jeg selv blir såret. Han snakket om at han koste seg med meg, og at han beklaget dersom han virket litt for på fordi han ble så k*t av å være nær meg. Han har ikke nevnt om å se meg igjen, ikke før jeg tullet med at jeg aldri skulle komme tilbake noe han svarte på med "å joda, du kommer tilbake". Når han sa dette, sa jeg "ja, som en venn", og da sa han at det er greit hvis det er det jeg vil. Hvis han virkelig var interessert, hadde han ikke nektet et vennskap? Anonymkode: ccf5d...ef8 Her synes jeg du koker sammen mye du ikke har grunnlag for. Du kan ikke beskytte deg selv mot å bli såret. Enten nå du ta e sjanse, eller så må du la være. Du vikner ingenting på å "friendzone ham" tilfelle han gjør det mot deg. Det høres bare umodent ut. Men du kan jo fortsette slik med alle du møter, så blir det aldri noe mer enn "vennskap" på deg. Det er vel ikke det du vil? Anonymkode: c8a5e...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritter Skrevet 22. oktober #16 Del Skrevet 22. oktober Må huske på at jenta bare er 22 år gammel, da... Er det noe som kjennetegner den alderen, så er det vel at vi alle var veldig usikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #17 Del Skrevet 22. oktober Ritter skrev (1 time siden): Må huske på at jenta bare er 22 år gammel, da... Er det noe som kjennetegner den alderen, så er det vel at vi alle var veldig usikre. Er det noe som kjennetegner den alderen, så er det store forskjeller. Noen er helt infantile, andre er midt i masterprosjektet sitt, har mann og tre barn, eller styrer flyet du sitter på. Anonymkode: 1ee18...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober Du virker emosjonelt veldig umoden. Du sender ut blandede signaler. Det er mulig du er dum, men i dette tilfellet er det han som har blitt brukt - ikke du. Det er bra du har et bevisst forhold til din egen seksualitet og vil vente med samleie. Men å dra på overnatting hos en date, legge deg i senga hans og kline, for deretter si at du ikke vil ha sex - det er blandede signaler. Sett deg i hans situasjon. Hva slags signaler fikk han og hva er det rimelig av han og forvente når daten forløper seg sånn? Du kunne vært tydeligere på dine grenser og sette premisser for datingen mye tidligere, slik at dere hadde like forventninger. Du har ikke kommunisert, bare gjort det som passet deg, uten tanke på noe annet. Etterpå kaller du ham kompis og tuller med å aldri se ham igjen. Hva tror du han skal forstå ut av det? I AnonymBruker skrev (7 timer siden): og jeg fortalte han at jeg bare tulla, men innerst inne ville jeg vel bare friendzone han før jeg selv blir såret. ER du enig med deg selv om hva du vil her? Liker du fyren? Har du følelser? Eller vil du bare være "kompis" . Hva slags kompis?? Kline-kompis? Er det noe som heter det?? Så du vil dytte ham vekk fra deg fordi du er redd for å bli såret? Kjenn litt på det. Hvor modent er det å tenke sånn? Hadde jeg vært ham så hadde jeg kuttet kontakten med deg. Sånne som deg får man bare hodepine og knuste følelser av. Ikke noe å hente her. Mitt råd : Jobb litt med deg selv og hva du vil med datingen. Vær litt med ærlig neste gang. Anonymkode: 852cc...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober Du har ingen ting å være skamfull for. Du har satt grenser for deg selv, noe det står stor respekt av. Jeg skjønner at du angrer på å ha dratt hjem til han, og ja, slike spørsmål kommer fordi de håper på sex. Nå har du lært det og kan vente med å møte menn hjemme til du er klar for det. Men du har nå fortalt han at han ikke er aktuell som annet enn en venn. Han var nok interessert i noe mer, og de fleste er ikke interessert i å fortsette kontakten når de er avskrevet på den måten. Hvis du faktisk er interessert i en persom så må du tørre å risikere å bli såret. Her er løpet kjørt nå. Å kalle noen for venn er å avvise dem nok utgangspunktet er dating. Du kan ikke avvise noen og forvente at de skal fortseette å ville ha deg, eller ville være venn med deg. Flertallet er ikke der for å samle opp venner. Anonymkode: a5f80...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men du har nå fortalt han at han ikke er aktuell som annet enn en venn. Han var nok interessert i noe mer, og de fleste er ikke interessert i å fortsette kontakten når de er avskrevet på den måten. Hvis du faktisk er interessert i en persom så må du tørre å risikere å bli såret. Her er løpet kjørt nå. Å kalle noen for venn er å avvise dem nok utgangspunktet er dating. Her projiserer du kvinnelig tenkemåte over på ham. En mann føler seg aldri så avvist av sånt, at ikke en liten forklaring får ham på banen igjen. Men hun må slutte å leke. En annen feil her, er å tro at han ikke fortsetter kontakten. Menn gjør alt for ofte det. Vil hun virkelig bli kvitt ham, og medfølgende seksuell interesse, så må hun tørre å avvise ham ordentlig, og ikke halvveis. Anonymkode: 1ee18...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå