Anonym11223344 Skrevet 21. oktober 2024 #1 Skrevet 21. oktober 2024 Det er forlengst fastslått at de får oftere orgasme. Tiårs erfaring har lært meg at damer i rurale strøk er mer fri, de er blidere og kåtere.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Skrevet 21. oktober 2024 De er veldig, veldig kåte. Anonymkode: 337eb...2d9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg er verken blid eller kåt når jeg leser dette. Hypotese motbevist. Anonymkode: a2065...fa8
Bamseklemmer Skrevet 22. oktober 2024 #4 Skrevet 22. oktober 2024 Anonym11223344 skrev (3 timer siden): Det er forlengst fastslått at de får oftere orgasme. Tiårs erfaring har lært meg at damer i rurale strøk er mer fri, de er blidere og kåtere. Hvis du har erfart dette, så stemmer det nok.. Min erfaring er at alle kvinner som prater om sex, alltid er kåt og munter.. for det motsatte fører jo ikke til sex🤭 Antallet kvinner som prater om sex, må jo tas med en klype salt.. for man spør jo ikke hver enkelt.. Så uansett i et lokale på bygda eller i byen.. Kvinner er stort sett munter, men uviss om de prater om sex og er kåte. Orgasme er ikke enklere for kvinner fra bygda, enn det er for kvinner fra byen.. For orgasmen er betinget til trygghet, avslappelse og teamwork😉 Altså.. dine erfaringer stemmer for deg, og mine erfaringer stemmer for meg.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå