AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 For 3 mnd siden gjorde kjæresten slutt, helt brått og brutalt, ingen forvarsler. Han har en unnvikende tilknytning og jeg mistenker at det var blitt for intimt og nært for han, for dette skjedde like etter det mest intime vi har delt sammen, både fysisk og emosjonelt. Så ble det stille mellom oss, jeg måtte akseptere det, slikke mine sår, var knust. Prøvde et par ganger å rekke ut en hånd, men ble møtt med taushet først, deretter en kjølig melding hvor han nok en gang dyttet meg bort og avsluttet. Da tenkte jeg at dette er over - jeg vil ikke ha en mann som ikke kan snakke ut om ting, bare dytter meg bort. At han er unnvikende, ja, synd for han, at han saboterer, synd for han, for dette er han klar over og har advart meg mot kunne komme til å skje... Så skjer det, da, at midt i min sorgprosess, så dukker det opp en ny mann ut av intet, som tar meg med storm. Han har trygg tilknytning, er enda mer attraktiv enn eks, snill og godhjertet, vil meg bare så godt hele tiden. han gjør meg godt og han vil ha meg. jeg har så langt holdt han litt på avstand, for jeg må få leges etter bruddet med eks. Også er saken den at jeg vil så gjerne bli kjæreste med han nye, men så kjenner jeg på dårlig samvittighet overfor eks, selv om han har behandlet meg som dritt. Vært en umoden dust som såret meg mer enn noen. Blir det feil å ha dårlig samvittighet?Skal jeg ha det, syns dere? er det for tidlig å gå videre? Og bør jeg si fra til eks, gi han en siste sjanse? Jeg tror ikke jeg vil det, jeg har møtt hans overmann på alle områder, men er bare litt lei meg likevel, oppi alt dette gode. Noen som kan forstå? Trengte bare lufte ut og spørre om dette er noe jeg må tenke på, det med dårlig samvittighet altså..... Anonymkode: 8e783...a65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Gå videre! Hvorfor ta hensyn til din xs følelser? Han ville ikke ha deg, han valgte deg bort. Anonymkode: 636a0...cd9 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Du har dårlig samvittighet og han kunne ikke brydd seg mindre? Du er sikkert en veldig empatisk person, men dette gir null mening. Du burde ikke ha litt dårlig samvittighet engang. Selvsagt fortjener du lykke i ditt eget liv? Anonymkode: f298d...ae5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Du vil gi eksen en sjanse til å gjøre hva? Ødelegge for deg og han nye?? Anonymkode: 20b82...ebc 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): For 3 mnd siden gjorde kjæresten slutt, helt brått og brutalt, ingen forvarsler. Han har en unnvikende tilknytning og jeg mistenker at det var blitt for intimt og nært for han, for dette skjedde like etter det mest intime vi har delt sammen, både fysisk og emosjonelt. Så ble det stille mellom oss, jeg måtte akseptere det, slikke mine sår, var knust. Prøvde et par ganger å rekke ut en hånd, men ble møtt med taushet først, deretter en kjølig melding hvor han nok en gang dyttet meg bort og avsluttet. Da tenkte jeg at dette er over - jeg vil ikke ha en mann som ikke kan snakke ut om ting, bare dytter meg bort. At han er unnvikende, ja, synd for han, at han saboterer, synd for han, for dette er han klar over og har advart meg mot kunne komme til å skje... Så skjer det, da, at midt i min sorgprosess, så dukker det opp en ny mann ut av intet, som tar meg med storm. Han har trygg tilknytning, er enda mer attraktiv enn eks, snill og godhjertet, vil meg bare så godt hele tiden. han gjør meg godt og han vil ha meg. jeg har så langt holdt han litt på avstand, for jeg må få leges etter bruddet med eks. Også er saken den at jeg vil så gjerne bli kjæreste med han nye, men så kjenner jeg på dårlig samvittighet overfor eks, selv om han har behandlet meg som dritt. Vært en umoden dust som såret meg mer enn noen. Blir det feil å ha dårlig samvittighet?Skal jeg ha det, syns dere? er det for tidlig å gå videre? Og bør jeg si fra til eks, gi han en siste sjanse? Jeg tror ikke jeg vil det, jeg har møtt hans overmann på alle områder, men er bare litt lei meg likevel, oppi alt dette gode. Noen som kan forstå? Trengte bare lufte ut og spørre om dette er noe jeg må tenke på, det med dårlig samvittighet altså..... Anonymkode: 8e783...a65 Sikker på at det er dårlig samvittighet du kjenner på? Kanskje du forveksler den følelsen med andre vonde følelser etter bruddet. Du beskriver et overraskende brudd, du er kanskje ikke helt over han. Anonymkode: 7b5a0...24c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #6 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hvis du skal ha dårlig samvittighet så bør det være overfor han nye fordi du vurderer å gå prøve deg på eksen igjen. Anonymkode: d170e...a48 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå